Reply on: Michal Mazánik #12010:
Ohľadom 100% nízkopodlažnosti je to otázne, keďže SAD-ka nejako rada preferuje skôr LE autobusy, aj keď zhorel Crossway tak kúpili LE a pritom taký Urbanway by bol lepší, len išli hovoriť o tom, že keď zhorel LE tak by sa aj mal nahradiť, čo fakt nie je argument keď reálne takéto zmýšľanie je fakt sprostosť, logickejšie je kúpiť 100% NP ako LE.#61 - nehrozí nasadenie cez víkend, ani iného kĺbu, tiež zo záhadného dôvodu nejdú cez víkend kĺbové autobusy, to by som tiež chcel vedieť aký dôvod si vymyslia, áno je možné, že sú oveľa prázdnejšie autobusy, ale reálne určite sa nájdu plné a aj ranná linka č. 24 musí byť plná keďže ak nevedia tak do roboty do Lauga chodia aj cez víkend.
Jacob
Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.