Reply on: Richard Ščepko #10876:
ja som za zastávky bez ník, lebo len vtedy sa jedná o uprednostnenie MHD pred IAD, ale v tomto prípade jednoznačne mala byť smer centrum nika (ako to vlastne aj vždy bolo neoficiálne), práve ako píše Marek, lebo je to konečná/začiatočná pre PAL linky - tie busy akože kde budú teraz?Takto to vyzerá teraz:
https://imhd.sk/tn/galeria-media/955/zastavky-mhd-a-sad/89745/Detail-na-zastavku-na-Dlhych-Honoch?&ref=tn%2Fgaleria%2F955%2Fzastavky-mhd-a-sad%3F%26p%3D2
podľa tohto tam budú stávať však autá ? a zastávka bude tu:
https://www.google.sk/maps/@48.8799009,18.0322368,3a,75y,94.39h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D96.65172%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
- toto ODI nevadí, že nebude mať niku? Nejaké divné vzhľadom na "argumenty" mesta pri Soblahovskej ulici. Avšak presun zastávky v opačnom smere až za Inoveckú ulicu je dosť odveci, jednak preto, že tam dnes práve tak parkujú autá, ako sa navrhuje v opačnom smere:
https://www.google.sk/maps/@48.8795047,18.0329289,3a,75y,139.76h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOgOu7yOHaajcLLp0qVvUug!2e0!7i13312!8i6656
a teda dôjde k vybudovaniu kasseláku a zrušeniu parkingu?
Je to také polovičaté riešenie zase, ako sme si však už všimli pri "cyklosteske" či parkingu, načo mesto vyhadzuje ťažké stotisíce až milióny EUR, ale pre MHD nepribúda ani len zastávka/rok.
Richard Ščepko
2. Tie "U" kanále sú naozaj otrasné. Ono sa to riešilo trochu operatívne, keďže sa pri výkope vraj zistilo, že sú pod cyklotrasou v určitom úseku (tých U-kanálov) vedené inžinierske siete. Aké? Nespomínam si teraz. Preto sa vpuste posúvali. To, ako je to odfláknuté je však druhá vec. Po osobnej obhliadke boli ostré hrany skosené, ale aj tak. Toto nie je 21. storočie.
Keď niekto stavia dom, prerába byt, tak chodí robotníkov asi veľmi často kontrolovať. Ak nie denne, tak niekoľko krát za týždeň. Pri mestských investíciach to neplatí. Ak je stav prác kontrolovaný takmer na mesačnej báze, ťažko sa tomu dá čudovať. Ďalšia vec je, že sa mnohé veci riešia, až keď sa objavia na sociálnych sieťach a na rôznych fórach. Tu absentujú systematické a kontrolné mechanizmy.
Ono nie len kanále sú odfláknuté. Ale aj priechody pre chodcov, ktoré sú bezbariérové len na oko. Prepojenie priechodu na jestvujúci chodník... dlažba - betón - asfalt. Pri zastávkach prepojených na existujúci chodník obdobná kombinácia materiálu dlažba - betón - asfalt. Tých vecí je viac. MA MHD o nich tiež vie.
Preto som niekoľko krát spomenul, že tu absentujú systémové opatrenia. Nie len pri takýchto investíciách. O ne však záujem nie je. A tak je výsledok toto. Osobne ma to veľmi mrzí. Na jednej strane by som sa mal tešiť, že na podnet niektorých poslancov sa začalo s budovaním mestskej cyklo infraštruktúry, na strane druhej keď vidím výsledok...
Neobstojí však argument "nerobí sa, zle je. Robí sa, zle je". Chcelo by to nemeckú precíznosť aj v tomto meste.