Reply on: Richard Ščepko #10876:
ja som za zastávky bez ník, lebo len vtedy sa jedná o uprednostnenie MHD pred IAD, ale v tomto prípade jednoznačne mala byť smer centrum nika (ako to vlastne aj vždy bolo neoficiálne), práve ako píše Marek, lebo je to konečná/začiatočná pre PAL linky - tie busy akože kde budú teraz?Takto to vyzerá teraz:
https://imhd.sk/tn/galeria-media/955/zastavky-mhd-a-sad/89745/Detail-na-zastavku-na-Dlhych-Honoch?&ref=tn%2Fgaleria%2F955%2Fzastavky-mhd-a-sad%3F%26p%3D2
podľa tohto tam budú stávať však autá ? a zastávka bude tu:
https://www.google.sk/maps/@48.8799009,18.0322368,3a,75y,94.39h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D96.65172%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
- toto ODI nevadí, že nebude mať niku? Nejaké divné vzhľadom na "argumenty" mesta pri Soblahovskej ulici. Avšak presun zastávky v opačnom smere až za Inoveckú ulicu je dosť odveci, jednak preto, že tam dnes práve tak parkujú autá, ako sa navrhuje v opačnom smere:
https://www.google.sk/maps/@48.8795047,18.0329289,3a,75y,139.76h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOgOu7yOHaajcLLp0qVvUug!2e0!7i13312!8i6656
a teda dôjde k vybudovaniu kasseláku a zrušeniu parkingu?
Je to také polovičaté riešenie zase, ako sme si však už všimli pri "cyklosteske" či parkingu, načo mesto vyhadzuje ťažké stotisíce až milióny EUR, ale pre MHD nepribúda ani len zastávka/rok.
Jacob
Možno je škoda, že trenčín má dokopy 5 kĺbových autobusov tiež, a aj tak skoro všetky chodia na linke č. 1 a ráno na vybraných spojoch inak poobede iba na linke č. 1. A hlavne nerozumiem dôvod prečo nechodia tuším po 18:00? kĺbové autobusy, celkovo po tomto čase chodia B 952 najviac, a občas sa mi stane, že ide B 952 z maxu a plná je dosť, možno z hľadiska SADky podľa ich štatistiky autobus nebol plno obsadený keďže uvádza sa že tento autobus má 31 miest na sedenie a 68 a spolu čiže 99 miest, to by som chcel ešte vidieť kto vymyslel, že v tomto krpatom autobuse dokáže stáť 68 ľudí ktorý by boli na seba nasáčkovaný každý by mal ledva 1 m štvorcový a zároveň pri takomto počte by ma zaujímalo ako by človek vystupoval, to by asi všetci museli na každej zastávke vystúpiť a znova nastúpiť a autobus môže prísť na konečnú rovno s 30 minútovým meškaním logika.