Reakcia na: S499.1023 #10878:
Tam kde niky su predsa budu parkovat auta a my budeme zavadzat na ceste To je Trencin,ste mi neveril ale ved ako sa vravi-NEVERIS / UVERIS ,bauuu....Co bolo dobre,treba zrusit...ved ludia si pytaju slubenu zastavku na Brnianskej a aj pri tlaciarnach -priemys.park 2 v opacnom smere a vraj policia to bez nik zakazala,no pri Stavokove je to bez nik a tu to bude takisto... poziadavky cestujucich sa neberu ale motoristom sa vychadza vhod lebo z toho su peniazky...
Richard Ščepko
2. Tie "U" kanále sú naozaj otrasné. Ono sa to riešilo trochu operatívne, keďže sa pri výkope vraj zistilo, že sú pod cyklotrasou v určitom úseku (tých U-kanálov) vedené inžinierske siete. Aké? Nespomínam si teraz. Preto sa vpuste posúvali. To, ako je to odfláknuté je však druhá vec. Po osobnej obhliadke boli ostré hrany skosené, ale aj tak. Toto nie je 21. storočie.
Keď niekto stavia dom, prerába byt, tak chodí robotníkov asi veľmi často kontrolovať. Ak nie denne, tak niekoľko krát za týždeň. Pri mestských investíciach to neplatí. Ak je stav prác kontrolovaný takmer na mesačnej báze, ťažko sa tomu dá čudovať. Ďalšia vec je, že sa mnohé veci riešia, až keď sa objavia na sociálnych sieťach a na rôznych fórach. Tu absentujú systematické a kontrolné mechanizmy.
Ono nie len kanále sú odfláknuté. Ale aj priechody pre chodcov, ktoré sú bezbariérové len na oko. Prepojenie priechodu na jestvujúci chodník... dlažba - betón - asfalt. Pri zastávkach prepojených na existujúci chodník obdobná kombinácia materiálu dlažba - betón - asfalt. Tých vecí je viac. MA MHD o nich tiež vie.
Preto som niekoľko krát spomenul, že tu absentujú systémové opatrenia. Nie len pri takýchto investíciách. O ne však záujem nie je. A tak je výsledok toto. Osobne ma to veľmi mrzí. Na jednej strane by som sa mal tešiť, že na podnet niektorých poslancov sa začalo s budovaním mestskej cyklo infraštruktúry, na strane druhej keď vidím výsledok...
Neobstojí však argument "nerobí sa, zle je. Robí sa, zle je". Chcelo by to nemeckú precíznosť aj v tomto meste.