http://nastrencin.sme.sk/riesime-za-vas/trencin/p/909/kubra-razcestie
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
MA MHD
- zastávka Nemocnica. To mi spolu s tými nízko-podlažnými spojmi pripadá ako jediná rozumná pripomienka z tých všetkých, čo v tom článku sú.
Inak zastávky na Bratislavskej boli nevyužívané (aj keď predsa len, z pôvodných štyroch - ak rátam aj Staničnú - už zostala len jedna), pri Lidli po Juhom zastávky sú, pre Merkury Market bude čoskoro blízko Brnianska (aspoň dúfam), zastávky Mateja Bela majú dobrú polohu, zastávky na znamenie taktiež majú význam.
- ale páči sa mi tiež tá pripomienka ohľadom tabúľ na vozidlách. Pri Karosách to vidno dobre, ale pri vozidlách Crossway to napríklad keď svieti slnko často neviem rozoznať ani ja a pritom vidím dobre.