Reply on: MA MHD #9503:
Dúfam, že keď vieš koho tak aj vieš, že prvý kto tu začal tliachať o nacistoch a zatiahol tu Kotlebu, ktorý sa tu nemá čo objavovať bol S499.1023, ktorému sa tu bojí každý admin niečo povedať a poslať ho do riti. Pokaždé keď tu niečo napíšem, tak začne jeho spamovanie o náckoch a pod. Mňa zaujíma tu iba doprava ale keď takýto mamrd čo iba tliacha a nevie ani za mak o tých veciach nič a klame, tak dúfam, že nielen politickí zlodeji so zlodejmi zo SADky majú nárok na dobré meno a česť, ale aj iní. Alebo dvojaký meter používame? Jeden môže z ničoho nič pľuť a druhý sa má ticho prizerať? Dokedy?
moloth
Včera som zalistoval v jednom časáku a tam sa chvastalo Iveco, že ako im rastie predaj a neviem čo všetko, a najväčší zákazníci najväčší podvodníci na Slovensku : Slovak Lines, SAD Zvolen, SAD Lučenec a Arriva. Prví nevedia a odmietajú pochopiť, že éra autobusov Pezinok/Malacky/Senec - BA už je passé a že treba robiť prípoje k vlakom (pozdravujem menovite p. Martinoviča zo Slovak Lines), potom dve ku*vy v BBSK to isté si urobili skrz poslancov ako napr. Družbacký, Kussein, Bagačka a Demian s.r.o. čku na vykrádanie rozpočtu kraja, keďže ani jeden kraj nedá viac ako 18 miliónov eur ročne na prímestskú autobusovú dopravu zatiaľ čo BBSK vysolí vďaka Murgašovej zmluve 25,7 milióna eur ročne doslova za nič, keďže posledný prímestský spoj Zvolen - Žiar ide o 16:55, alebo tiež mizerná obsluha Zvolen - Krupina a vôbec medziokresné spoje na figu alebo žiadna koordinácia s vlakom viď. Brezno - BB najmä po 20:00. A Arriva s podmienkou v súťaži darovanej od NSK na presný počet šoférov uchádzača dokázala, že tiež nedokáže férovo súťažiť napriek tomu, že sa jedná o zahraničný podnik, no zjavne chytili slovenské maniere. ?