Reply on: draxter #9481:
Ale veď klbák vs. sólo nie je o tom, žeby som chcel Trenčín degradovať na vidiek. Je to krajské mesto a s pomerne ozaj širokým rádiusom pre okolie od Piešťan až po Púchov na juhovýchod po Bánovce n. Bebravou a dovolím si povedať, že aj z ČR sem cestujú ľudia. Je to to tom, že ak mám si trieštiť vozový park pár kusmi vozidiel pri takom počte, ktoré mi nejazdia stabilne na jednej linke celý deň, tak je otázne, či ich mám držať. By ma zaujímalo, že ako sa darí podľa tohoto plniť nasadzovanie kĺbových vozidiel na linky 1,6,7,8,17,24 a 25 https://imhd.sk/tn/doc/sk/15484/Schvalenie-novej-organizacie-MHD-TrencinVčera som zalistoval v jednom časáku a tam sa chvastalo Iveco, že ako im rastie predaj a neviem čo všetko, a najväčší zákazníci najväčší podvodníci na Slovensku : Slovak Lines, SAD Zvolen, SAD Lučenec a Arriva. Prví nevedia a odmietajú pochopiť, že éra autobusov Pezinok/Malacky/Senec - BA už je passé a že treba robiť prípoje k vlakom (pozdravujem menovite p. Martinoviča zo Slovak Lines), potom dve ku*vy v BBSK to isté si urobili skrz poslancov ako napr. Družbacký, Kussein, Bagačka a Demian s.r.o. čku na vykrádanie rozpočtu kraja, keďže ani jeden kraj nedá viac ako 18 miliónov eur ročne na prímestskú autobusovú dopravu zatiaľ čo BBSK vysolí vďaka Murgašovej zmluve 25,7 milióna eur ročne doslova za nič, keďže posledný prímestský spoj Zvolen - Žiar ide o 16:55, alebo tiež mizerná obsluha Zvolen - Krupina a vôbec medziokresné spoje na figu alebo žiadna koordinácia s vlakom viď. Brezno - BB najmä po 20:00. A Arriva s podmienkou v súťaži darovanej od NSK na presný počet šoférov uchádzača dokázala, že tiež nedokáže férovo súťažiť napriek tomu, že sa jedná o zahraničný podnik, no zjavne chytili slovenské maniere. ?
moloth