Mňa by zaujímalo, že kde a kedy bude ten otoč. Či sa do optimalizácie stihne.
Čo sa týka posilnenia, tej pani sa čudujem. Veď dnes sa sťažujú na slabú MHD, tak jej budú mať viac. + častejšie spoje môžu prilákať cestujúcich.
K zmene 1.6.:
linka 50 sa bohužiaľ nezapracovala, ale po 4 mesiacoch od zmeny v autobusoch sa aj na CP dostal nový názov zastávky Ku štvrtiam (odstránenie Baumaxu). Nevie niekto, či tam aj reálne dali novú vývesku. Lebo napríklad na Juhu vývesky vymenené neboli (Juh I).
Ja som to pochopil tak, že sa jej zdajú málo využívané a zbytočné tam dávať viac autobusov. Ale inak máš pravdu, nielen pri doprave majú niekedy dvaja ľudia na jeden konkrétny prípad viac názorov, než dvaja právnici na výklad zákona ☺
určite nie, pretože aj v pôvodných materiáloch je obratisko tam, kde je dnes to parkovisko za posledným domom na Opatovskej ul. na Sihoti po pravej strane. Potvrdzuje to aj fakt, že kedysi ešte existovalo obratisko Nová Kubra, kde končila kedysi linka 10 a ak bolo plno pri VÚO, tak sa busy chodili otáčať aj tam. Ale nepostavilo sa, urobilo sa parkovisko. To z druhej strany nemá ani parametre obratiska, je to slučka pre otočenie osobného auta. A z opačnej strany nie je ani Sihoť, ale Kubra. Takže to je niečo iné.
Skor sa asi pise o obratisku na opacnej strane trate, ktore malo byt pristupne z I/61 pri tom osamotenom dome, aj ked ani neviem ci sa to v tej podobe aj postavilo, dlhsie som nesiel okolo.
V situacii je to zakreslene a tato verzia projektu sa uz moc nemenila http://docdro.id/jinOa5D
L6 je adekvátna náhrada pôvodnej L13, takže častá nie je a L5 je len pár spojov v špičke. Iní sa sťažovali že sú málo časté, tak potom vyber si...Tej pani sa zdali časté asi z toho hľadiska, že by chodili po jednosmerke Psotného, preto jej aj bolo odpovedané ako bolo. Môj odhad...
Kto nečítate otázky a odpovede, bola tam zverejnená otázka "Jana, 15.06.2016", kde pani prezentovala názor, že navrhované L5 a L6 sú až moc časté.
Za mesto sa vyjadrili k prvej časti otázky, že miesto premávky MHD po spojnici Psotného a Hlavnej sa radšej vybuduje obratisko. Druhú časť otázky, hustotu premávky navrhovaných liniek, odignorovali...
Fotka je z VUO=teda Sihot 4 ,konecna... ,veci sa pohli,staznosti sa hromadili,nakoniec sa zistilo ze dana dvojica policajtov nas vodila za nos,ze sa nik nestazoval a ani ich tam operacny neposielal,konali na vlastnu past a bude sa to u nich presetrovat...mne ide iba o jedno,nech nam daju pokoj na zastavkach,nech si robia svoju robotu ... dakujem vsetkym zapojenym do tohoto problemu a verte ze tie emocie u kazdeho kolegu za volantom autobusu boli neskutocne zakazdym,preto som rad ze sa problem posunul dalej a dufam ze uz bude klud...?
Ešte jedna otázka, ktorá mala z mojej strany padnúť ako prvá. Bavíme sa o konečnej na Opatovskej ulici? Lebo z odkazu z Nového Času mi to až tak nepripadá, preto sa pre istotu pýtam. Vďaka.
budeme radi, aby sme vedeli komu "poďakovať", hlavne že mestskí policajti teraz chcú rieši vodičov za to, že stoja na zastávke, lebo nie je kde odstaviť voz, pritom je to druhá njaväčšia konečná v meste (možno aj najväčšia, ťažko povedať či Juh II je väčšia, počtom liniek isto najväčšia je Sihoť), a to je aj dôvod prečo sem kĺbaky jazdia už len v nevyhnutnej miere, predtým jazdili furt. Veď ide o nás, o Trenčín, držím ti palce.
Jarmila Maslová, útvar stavebný, životného prostredia, dopravy a investícií:
Informácia, ktorú poskytla hovorkyňa ŽSR, nie je celkom presná. Pôvodne síce malo byť vybudované aj nové obratisko pre autobusy, ale napokon z dôvodu, že v uvedenej lokalite nekončia žiadne linky MHD, sa od tohto zámeru upustilo. V priestore pri novom podchode pre chodcov bude vybudovaná odstavná plocha pre automobily.
KOKOS to je riadne hlúpa odpoveď, linky MHD zjavne na SIHOTI nekončia!!!! Na toto by si sa asi naozaj mal spýtať a riadne, lebo toto je na zosobnenie magoriny!
Priznám sa, že nemám k tomu veľa informácii. Keby bol veľký záujem, viem to zistiť, či sa pôvodne počítalo s obratiskom. Osobne by som tomu aj veril, keďže mnohé veci sa bývalým vedením "redukovalo" a tak máme podjazd Vlárska s chodníkom takým, akým je. Na dlhé desaťročia. Pritom podjazd na starú Sihoť vystavaný v 30tych rokoch má podstatne kvalitnejšie vyhotovenie.
Takže ak je záujem, môžem to skúsiť zistiť. Čo mám informácie, tak som nepočul o tom, že by sa malo na dnešnom stave niečo meniť. Pýtal som sa na to aj Miloša Mičegu a nedisponoval žiadnou takouto informáciou.
Nemôžem tu všetko napísať, ale výsledok modernizácie je z môjho pohľadu paródiou na 21. storočie.
predpokladám, že 01.06. zhotoviteľ ešte "netušil" že to bude od 10.06. hotové, preto by mala nastať mimoriadna zmena CP linka 50 v zmysle už novej koncepcie ?
Nový cestovný poriadok síce platil už od 30.5.2016, ale na webe SAD a aj tu sa objavil až 8-9.6. Zaujímalo by ma, či tie vývesky SAD stihlo dať aspoň na zastávky (keď už nie na internet).
Bol som sa na podjazd a MHD okolo pozrieť až teraz a bol som milo prekvapený, že vývesky sú (teraz) poctivo všade vylepené (aj na náhradnej zastávke Istebnícka smer Vlárska, o ktorej presune som sa dozvedel až v autobuse). ?
Ale musím sa priznať, že mi trvalo, kým som pochopil súčasnú trasu linky 19 (že kde, kade a ako sa tam točí dokola). Zaujali ma aj dátumy platnosti na výveskách písané rukou.
PS: palec hore za cestovné poriadky trate 122. Super ! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MA MHD
Bol som sa na podjazd a MHD okolo pozrieť až teraz a bol som milo prekvapený, že vývesky sú (teraz) poctivo všade vylepené (aj na náhradnej zastávke Istebnícka smer Vlárska, o ktorej presune som sa dozvedel až v autobuse). ?
Ale musím sa priznať, že mi trvalo, kým som pochopil súčasnú trasu linky 19 (že kde, kade a ako sa tam točí dokola). Zaujali ma aj dátumy platnosti na výveskách písané rukou.
PS: palec hore za cestovné poriadky trate 122. Super ! ?