Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek6283 #9201:
a zastávka je načo? na zastavovanie. Dokonca by mali byť v ich záujme, aby sa urobilo dostatočne kapacitné obratisko na druhej najväčšej konečnej v meste, lenže mesto sa vysralo na to a železnice miesto sľubovaného nového obratiska postavili len parkovisko. Mal si odstaviť bus a povedať im "porucha" a boli by nahraní ? Buzerovať to áno, riešiť to nie. Mal si ich poslať ísť merať na Sibírsku, či autá stoja tak, že sú 3 m pre každý jadzný pruh - ak by nešli, porušenie povinností, ak by šli, ľudia by ich zožrali.

Ad Richard Ščepo - je niečo nové ohľadne toho obratiska? Vieme vlastne dôvod, prečo mesto napokon súhlasilo s parkoviskom pre nikoho na konci Sihote miesto obratiska? Aké riešenie sa navrhuje do budúcna?
Dnes zazitok nad vsetky doposial...ale negativny...Mestska policia na Sihoti 4 na konecnej nam chcela zacat davat pokuty za to ze stojime a parkujeme na zastavke....o tej konecnej sme tu iz pisali davno,roky...neriesilo sa nic... ale aby sme my mali platit pokuty za to ze stojime na autobusovej zastavke...chlapci,nedam vam ani cent a ani jeden kolega,postavime tu autobusy a ideme na kavu kym nam neukazete adekvatne miesto kde mame stat! Kukali na mna a ze to ale oni riesit nebudu...pochopil som ze su to taky isty pesiaci ako my,ze maju svoje tvrde hlavy nad sebou ktore musia pocucat..,... a tak som volal na dispecing nech sa to riesi...Ukazte mi jednu/dve konecne v tomto meste ked autobus snad okrem Juhu 2 nestoji mimo cesty... ? ! ... Tolko hnevu u kolegov ktory zrovna prisli a nik nevedel co ma robit,kam ist...vravim ,uz len klbove vozidlo sem nahnat aby ste videli... no desne...coho sa tu este clovek dozije...a zase sa len rozhadzuje rukami,krci plecami a mudruje...ale vsetko ostane tak ako je lebo novy otoc by bol drahy ...a pritom uz mal davno byt z penazi za modernizaciu trate... Kocurkovo...
Reply on: kvorka #9199:
ak bude premávať tento rok vôbec, isto začne ako 121 ?
Reply on: draxter #9198:
a ak by predsa len linka 14 premávala, potom by bolo vhodné aby doplnila linku 4 do polhodinového intervalu vtedy, keď pôjde (t.j. napasovať odchod z Juhu i od chaty)
Reply on: MA MHD #9197:
ak pôjde letná plaváreň, tak nebude linka do Opatovej na chatu. Ja osobne ale za takúto linku určite som, 3 páry za deň je také ideálne riešenie. A číslo? 14
Reply on: BB-Schuhu #9195:
Práve nedávno som sa pýtal na to, že aké číslo by dostala po optimalizácií. Každopádne, ja by som bol rád, keby chodila.
Reply on: kvorka #9194:
...ja tiež 🙂 Po tejto linke ale zatiaľ ani chýru ani slychu.
Pozrel som si zbežne návrh novej organizácie MHD. Pozdáva sa mi ako veľmi dobre prepracovaný po odbornej stránke. Teší ma, že Trenčania budú mať kvalitné linkové vedenie, o to viac, keď som sledoval tie predošlé návrhy z dielne vieme koho.. ?

Jedna otázočka: Dá sa očakávať premávka letnej linky na Opatovskú chatu aj toto leto? Asi to bude zrejme súvisieť s tým, či bude v prevádzke mestská plaváreň, aspoň v minulosti sa tuším tak argumentovalo, že linka 121 bola akousi kompenzáciou. Ak máte nejaké bližšie info, poteším sa ak napíšete.
Reply on: MA MHD #9192:
ja by som dal 14 ?
Reply on: syko #9191:
Dúfam, že budem mať čas ?
Reply on: kvorka #9190:
Ja tiež so zmenami v číslovaní liniek nemám problém (pokiaľ to nie je také radikálne ako pri DIC). Teraz sa prečíslovalo len minimum a aj to len preto, aby ten nový CP pôsobil logicky po všetkých stránkach. A to je fajn.
PS: ale zaujímalo by ma, aké číslo v prípade opätovného zavedenia dostane linka 121. Mňa napadá buď 104, alebo 40 (odvodené od linky 4) ?
Pre tých, čo nenavštevujú stránky mesta:
Pripomienkovanie a verejná prezentácia návrhu grafikonu MHD
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=109347
Reply on: Marek6283 #9189:
no ak by ten pán pozrel predošlý návrh, ozaj môže byť rád, že je tu toto. Linka 21 je síce spätá s Opatovou, ale aj s Električnou a Juhom II. Preto si myslím, že lepšie je iné číslo, a tým číslom 4 je to tiež spojené s Opatovou, keďže tam jazdí i dnes. Síce tým "padá" legendárna osemnástka, ale práve v záujme najlepšieho dobra (alebo najmenšieho zla) je variant s číslom 4 best of.

K linke 7: tie 4 páry spojov v Kubrici oželejú, keď im posilnia 11, a ak sa mal systém protismerných dvojičiek aplikovať (na žilinský spôsob), tak 1-11 neprichádzalo do úvahy, 2-12, 3-13 tiež nie, 5-15 by bolo spájané so starými linkami, 6-16 to isté, tak 7-17 vyšiel ako najlepšie: jednak číslo 7 na Zlatovskej poznajú, 17 zase na Juhu i Soblahovskej. A zase urobiť napríklad linky 29 a 30 by bolo také považskobystrické ? Takže ja dvojičke 7-17 tlieskam.

Subjektíne pocity, samozrejme, sú u každého iné - ja by som osobne bol zato, aby linka 4 bola radšej linkou 18, s ktorou má celú trasu rovnakú, ale pre tú Opatovú je to lepšie. Linka 12 by mohla byť linkou 10, ktorá je s Novinami spojená historicky. Ale zase aj s Nozdrkovcami...a tak podobne. Takže linky 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28 a 50 sú veľmi akceptovateľné. Naviac, linky 1-11 vytvárajú pre oblasť Kubrej číselnú "pohodu", rovnako 2-12 v Biksupiciach, 3-13 za mostami a 7-17 celým okruhom.
No,pozorne som sedel a prestudoval si ten novy cp,jedine co by som vytkol je ta 4-nie koli trase,tu uznavam , ale ako linka do Opatovej by to mala ostat 21 co tam jazdila odkedy bola zriadena MHD do Opatovej. To precislovanie je take DICkovske...ako aj napr. linka cislo 7-i ked ta je specificka vo vela veciach,no 7 co mala trasu roky Kubrica - Zamostie bude zrazu na Juhu...aj vcera o pol jedenastej v noci to jednemu staremu panovi co nemohol spat matalo v makovicke na stanici a pytal sa ma na to,reku mozno jeden pan z autorov toho minuleho navrhu,ale v tomto jednom by mal pravdu...No inak je to co sa tyka spojeni,prestupov -co pomaly ani nebudu potrebne,subehov atd velmi pekne prespekulovane a premakane...klobuk dolu,co sa cestujucich tyka budu urcite spokojny,co sa tyka vodicov-zamakaju si lebo trasy budu dost dlhe co v teplych dnoch nie je lahke v MHD,no mozno sa dockame aj lepsich autobusov a bude sa to dat zvladnut... 😉 Tak ja len tolko...
Od pondelka uzavretie priecestia Hlavná ul. a zmeny v MHD (aj keď je tam už poznať, že sú len dočasné):
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=109152
Reply on: Richard Ščepko #9186:
Tak uvidíme ako to dopadne. Hlavne dúfam, že budú (či už v Záblatí alebo na Sihoti) čo najskôr slúžiť cestujúcim. Som na to naozaj zvedavý, že kde to bude.

Legionárska: už dnes 27.5. okolo 17.00 bola na spomínanom mieste vykopaná jama.
Reply on: MA MHD #9185:
Ešte Záblatie nie je uzatvorená téma, lebo čaká sa na jedno vyjadrenie. Podľa toho sa bude ďalej postupovať.

K stĺpu na Legionárskej. Ten sa bude posúvať v pondelok s tým, že v utorok by mal byť posun hotový. Stĺp sa bude posúvať k opačnej hrane chodníka (teda v dnešnej polohe, ale bližšie k Allianz).
Reply on: Richard Ščepko #9184:
Áno, už chápem ?
Aj keď teda, zas mi nie je jasné či sa Radegast spraví aj v prípade, že by sa robilo Záblatie. Či teda budú môcť byť obidve alebo len jedna z nich?
Každopádne, už mi to Záblatie tak nevadí.
A pevne verím, že sa gymnázium podarí presadiť (ak nie kompletná obnova, tak aspoň kasselák a oprava povrchu - aspoň asfaltom) ?
Reply on: MA MHD #9183:
Asi som to zle napísal. Tento rok sa na gymnázium peniaze nenájdu. Resp. moja sila 1/25 je fakt malá na zmenu rozpočtu. Pripravujem sa skôr na budúcoročný rozpočet, kedy je túto investíciu možné uchopiť priamo v rozpočte. Preto som si dal zistiť, koľko stála napr. zástavka Braneckého či Legionárska. Aby som mal predstavu.
Pri Záblatí ide o to, či tam kasseláky osadiť alebo nie (dôvod sme písali). Ak sa tam neosadia pri oprave zbabranej zástavky, už ich tam nikto potom neosadí. Tým som si takmer istý. Čiže buď teraz, alebo "nikdy". Je pravda, že aktuálne pôsobia zástavky ako v poli, no o 2-3 roky to tak asi nebude.

Naozaj to nie je tak, že ideme robiť Záblatie na úkor gymnázia. Stav je buď sa osadia kasseláky na Záblatí, alebo pri Radegaste (tam sa musia osadiť tiež, ale už ten cca mesiac počkajú, keďže sa tam ešte nezačalo). Zástavka gymnázium je vec budúceho roka (dúfam). Chcem ju iniciovať a hľadať pre ňu podporu u kolegov. Ona nie je vôbec istá! Je hlavne v mojej hlave s konzultovaná s vami. Naozaj otázka nestojí tak, či Záblatie, alebo gymnázium. Ak by tak stála, potom je príspevok na ktorý reagujem úplne relevantný a logický. Záblatie sa len jednoducho bude opravovať, ak sa tak už nedeje.
Gymnázium by nemala byť len o kasseláku. Ale aj o novom zvršku, novom chodníku a prípadne rozšírení chodníka ak to norma povolí. Jej rekonštrukcia by mala zodpovedať vyťaženosti.

Už som to vysvetlil lepšie?
Reply on: Richard Ščepko #9181:
Áno, kasseláky majú význam aj mimo mesta, aby bol všetkým dopriaty rovnaký komfort. Nikdy ale nemôže ísť zastávka medzi poľami na úkor jednej z top 10 zastávok. Jednoznačne gymnázium využíva viac ľudí ako zastávku ktorá je (a ešte možno pár rokov bude) medzi poľami. Určite treba uprednostniť väčšinu (teda aj viac ľudí s kočíkmi, či postihnutím - ktorých je pri gymnáziu určite viac). Je pravda, že aj v Záblatí to bude treba, ale možno o 2-3 roky, zato pri gymnáziu je už teraz neskoro!

Preto zastávam názor, a mám pocit že nie som sám, že tento rok spraviť gymnázium a Záblatie si môže rok počkať no rozhodne nie naopak. Odkladať rekonštrukciu vyťaženej zastávky a peniaze, ktoré by na ňu stačili, kvôli zastávke medzi poľami mi príde ako nie práve najlepší nápad. Lebo ak má mať novú zastávku Záblatie (okolo 500 obyvateľov - odhad) tak by ju mal mať aj Juh (20 000 obyvateľov). Nemôže celé mesto čakať kvôli jednej m. č.

Skúste to ešte zvážiť ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.