Reply on: capaCity #8928:
Rád by som vedel, ako si tvorcovia optimalizácie študovali dopravné obmedzenia na cestách, na trase linky 23. Pretože ak sa nemýlim, v smere jazdy Zlatovská -> ŽST Zlatovce, by sa zo Staničnej nemalo odbočovať smerom ku zastávke ŽST Zlatovce. Zakazuje to zvislé aj vodorovné značenie. Jedine, aby sa pre tie 2 spoje denne robila výnimka.
draxter
Tu je zmluva č. 1064: http://egov.trencin.sk/Default.aspx?NavigationState=778%3a0%3a
Odporúčam prečítať článok V bod 3, pretože dielo má mať šesť častí (A-F)
Časť A: Analýza súčasného stavu MHD Trenčín
Časť B: Návrh novej organizácie MHD Trenčín
Časť C: Spracovanie plánu dopravnej obslužnosti MHD Trenčín
Časť Spracovanie turnusového plánu prevádzky liniek MHD
Časť E: Prerokovanie dokumentácií s verejnosťou
Časť F: Spolupráca pri zavedení novej organizácie MHD Trenčín do prevádzky
Pokiaľ som dobre videl čo je uverejnené a čo sa má prerokovať, tak som práve nevidel časť D, ktorá je veľmi dôležitá aj s ohľadom na prílohu č. 1 k zmluve, ktorá práve pojednáva o nasadení vozidiel a o prejazdoch, čo sú nesmierne dôležité údaje.