Čoskoro sa začnú nové výluky súvisiace s výstavbou podjazdu Pred poľom. Obmedzenie sa dotkne pomerne výrazne zastávok a trás liniek na Kubranskej a Opatovskej ulici. Zároveň sa natrvalo presunie zastávka Opatovská, RADEGAST na už spomínanú novú polohu za kruhovou križovatkou. Okrem toho budú linky MHD na Sihoti v smere do mesta dočasne premávať po Žilinskej a tak dôjde k dočasnému zrušeniu vybraných zastávok na Sihoti II. V Kubrej sa presunú zastávky a tiež sa obmedzia linky smerom do mesta. Presnejšie: linky 7 a 11 budú premávať po ul. Gen. M. R. Štefánika, a ostatné pravdepodobne po železničnej. Informovali o tom noviny INFO Trenčín (k dispozícií na www.trencin.sk).
Plus: chcem sa ešte opýtať, či počas letných prázdnin premávajú všetky kĺbové autobusy (teda okrem 61), lebo na bežne kĺbových spojoch vidím často krátke autobusy. ďakujem za informáciu.
Plus: chcem sa ešte opýtať, či počas letných prázdnin premávajú všetky kĺbové autobusy (teda okrem 61), lebo na bežne kĺbových spojoch vidím často krátke autobusy. ďakujem za informáciu.
syko
A k inej téme, keď draxter v máji navrhoval spoj č. 1 (Juh II - Inovecká - žst - Pred poľom - Sihoť IV) s frekvenciou 15/20/20, tak tu je pekný graf s frekvenciou (horizontálna os) a zodpovedajúcou produktivitou (vertikálna os - ridership per unit of service cost) pre pár dopravných spoločností v USA:
http://urbanist.typepad.com/.a/6a00d83454714d69e201b7c7af4459970b-popup
V podstate tam, kde je stred produktivity pri spojoch s 30 minútovou frekvenciou, začína produktivita spojov s 15 minútovou frekvenciou. Spoje s 20 minútovou frekvenciou sú trocha moc rozhodené, ale v princípe sú na tom tiež lepšie ako 30 minútová frekvencia.
Zdroj:
http://www.humantransit.org/2015/07/mega-explainer-the-ridership-recipe.html