Reply on: capaCity #8594:
Len celkom tomu nerozumiem z jedného hľadiska. Ak sa nemýlim tak SAD TN patrí tomu istému človeku ako SAD ZA. Tam je to bežnou praxou, že sa tieto oznamy používajú a u nás nie. Možno by bolo dobré podať podnet na SAD TN aby s tým niečo urobili. Viem si predstaviť, že aj vodičom to robí komplikácie keď príde na konečnú a začnú mu nastupovať ľudia do vozu a on ide napríklad na prejazd alebo do vozovne.
draxter
Inak všimli ste si to, že spolu s kruhovou križovatkou na Sihoti III (pri Radegaste) vyrastá aj zastávková nika novej polohy zastávky smer Sihoť (je až za kruháčom smer Sihoť IV). Čo ma však zarazilo je, že hoci má vodiaci pás pre slabozrakých a nevidiacich, nemá kasselský obrubník!
Bolo by fajn, keby mesto nejako v tomto pripomenulo súčasné štandardy, že pri budovaní nových zastávok sa bude používať výhradne kasselský obrubník. O to viac, že sa jedná o tak drahú stavbu, akou je rekonštrukcia trate č.120, tak snáď zámena obrubníka nebude problém (najmä kým ešte nie je betón). A tu je môj druhý postreh - zastávky budú mať liaty betón? (Legionárska, Braneckého, Hasičská....) alebo to čo vidím je už všetko?
V TN je 22 NP vozidiel z celkového počtu 41, takže by sa malo v tomto smere postupovať!!!