Tomu prvému, nízkopodlažnému, svietilo na tabuli linka č. 1, takže pravdepodobne vozidlo po poslednej jazde z Kubrej na Juh s príchodom na Juh 19:40, číslo vozidla však neviem.
Ten druhý, vysokopodlažný, mal #42.
Tabule nevypiname my,to sa automaticky-teda na B952E to tak funguje,na Crossoch to niekedy zostava zapnute a moze sa stat ze na stanici vidno 5ku,na Sihoti som dnes videl 23 a podobne... Citelisi myslim ze problem nemaju... Takze mas dobry postreh a spravny usudok... ?
Teraz 19:44 pozerám von z okna, pekný výhľad na gen. Svobodu, otoč a vidím, ako okolo zastávky bez zastavenia preletí nízkopodlažný autobus s tabuľou nastavenou na linku č. 1. Rozmýšľam, či nemám prehriaty mozog, ale nejaký chlapec tam začal rozhadzovať rukami, tak asi nie.
Našťastie 19:48 (mobil mám určite nastavený asi presne, keďže štandardne chodím na zastávku 3 minúty pred odchodom autobusov a vždy čakám) sa na zastávke pristaví vysokopodlažná linka č. 1, ľudia nastúpia a spokojne odfrčí.
Podľa garantovaných nízkopodlažných spojov predpokladám, že vodič po príchode z Kubrej na Juh len zabudol vypnúť tabuľu?
Samozrejme, zastávka pred kruhovým objazdom tiež nie je najlepší nápad, ale v prípade ak by sa zastávka presunula smerom k Hodžovej ul. tak by sa zabezpečila lepšia dostupnosť budúceho podchodu smerom k BILLA a k zastávke autobusov Trenčín, BILLA (PAL).
Čo sa týka KASSELSKÉHO obrubníka, tak samozrejme by mal byť na všetkých nových či modernizovaných zastávkach. Často sa ale stretám s tým, že vodiči na zastávke Legionárska smer JUH nezastavia pri obrubníku a stáva sa hlavne pri starších ľuďoch že nepreskočia vzdialenosť medzi autobusom a obrubníkom a potknú sa! V takomto prípade je tento obrubník skôr nebezpečný, preto by bolo dobré preškoliť vodičov čo sa týka zastavovania pri tomto obrubníku, ktoré (dúfam) budú v meste pribúdať. Samozrejme, nechcem všetkých hádzať do jedného vreca, nájdu sa aj vodiči, ktorý pri obrubníku zastavia ukážkovo.
veru, potom by sa zišlo pouvažovať nad tým, ako vôebc majú byť zastávky rozmiestnené. Inak jej presunutie je správne za kruháč, lebo ak budú jazdiť spoje aj z iných vtiev kruháču, tak sa linky vždy zídu na výstupe a nie na vstupe do kruháču.
Mňa štve ten NE-KASSELSKÝ obrubník, načo má potom mesto NP vozy na MHD keď sa pre ne neurobí nič ani vtady, keď as to dá?
No po pravde Padivec v smere do Opatovej by som zruslil potom,nech si tam parkuju auta kludne-uz na to nenasitne cakaju...ale zase od Radegastu po Sihot 4 bude dost daleko,no tie dve budu neskutocne blizko seba a uplne zbytocne ako je to aj na linke cislo 11 -Inovecka stred a Dlhe Hony... bauuu...?
tak to je fakt divné, lebo som si to dosiaľ nevšimol (možno preto že do väčšinou majznem z Električnej doprava na Rozmarínovú, kde je zelená dlho, a potom hneď doľava na Palackého a znovu sa napojím na Hasičskej, čím jeden semafór obídem).
Inak všimli ste si to, že spolu s kruhovou križovatkou na Sihoti III (pri Radegaste) vyrastá aj zastávková nika novej polohy zastávky smer Sihoť (je až za kruháčom smer Sihoť IV). Čo ma však zarazilo je, že hoci má vodiaci pás pre slabozrakých a nevidiacich, nemá kasselský obrubník!
Bolo by fajn, keby mesto nejako v tomto pripomenulo súčasné štandardy, že pri budovaní nových zastávok sa bude používať výhradne kasselský obrubník. O to viac, že sa jedná o tak drahú stavbu, akou je rekonštrukcia trate č.120, tak snáď zámena obrubníka nebude problém (najmä kým ešte nie je betón). A tu je môj druhý postreh - zastávky budú mať liaty betón? (Legionárska, Braneckého, Hasičská....) alebo to čo vidím je už všetko?
V TN je 22 NP vozidiel z celkového počtu 41, takže by sa malo v tomto smere postupovať!!!
tak táto križovatka má v zásade 2 cykly, podľa toho, či si chodci idúci od budovy gymnázia stlačia privolanie na prechode smerom k Váhu, alebo nie. Ale je možné, že teraz kvôli Pohode preprogramovali prúdy. Inak by smer od Električnej priamo mal byť v každom cykle.?
sorry za OT, ale vysvetlí mi niekto signálny plán svetelnej križovatky ElektričnáxRozmarínová? Všetky smery pustí hádam trikrát, ale od Električnej priamo iba raz za tie tri cykly zvyšných smerov... prečo?
? zastavka Laugaricio kratko pred 16:00 : Pan sofer,kedy budete prosim Vas na Hasickej? Neviem Vam povedat,robim to prvykrat! Coo?!-tak to radsej pojdem taxikom? ...Pockajte,autobusara 9 rokov ale tu 24ku prvykrat,odhadujem 15 minut... hh,ale sa vylakal chalanisko...mali ste vidiet ten pohlad... ? ? ? ?
Inak chalani admini, nebolo by možné urobiť zase kombinácie CP jednotlivých liniek? Navrhoval by som:
1+22 (totožná celá trasa linky 22)
2+24 (na úseku Sihoť IV - Leg.reštaurácia totožná trasa)
23+28 (na úseku ge. Svobodu - žst na 90% totožná trasa)
1+11 (na úseku Kubra - Pod Juhom na 95% totožná trasa)
10+15 (na úseku Zlatovská - gen. Svobodu totožná trasa)
a ja by som ešte prosil kombináciu:
2+4+6+8+16+18+21+24+28+121 úsek Hasičská - Sihoť IV (totožná trasa až na 2 zastávky)
2+6+24+28 (úsek žst - Sihoť IV)
prípadne
3+5+15 Zlatovská - Pod Juhom
8+18 Sihoť IV - Pod juhom
11+17 žst - Juh I
syko
Ten druhý, vysokopodlažný, mal #42.