Reply on: draxter #8181:
Veď ja som to myslel podobne , nové kĺbaky tak ako som písal by určite prilákali cestujúcich ale musia byť využité naplno a nasadené na potrebné spoje. Cestujúci napríklad aj ja sa nebudem tlačiť vo krátkej 24 lebo niekde sa nedá otočiť s kĺbakom , samozrejme to všetko má riešiť mesto a nie povedať že sa to nedá alebo že na to niesu prachy . Tadialto cesta nevedie. Čo sa týka cp ja by som tiež nečakal na dokončenie nového mosta , podľa mňa ho mhd aj tak využívať nebude , lebo ten je hlavne pre autá z diaľnice ako rýchle spojenie a busy by som nechal po starom moste , nový by som použil na expresné spoje priemyselného parku a na okruh nočnej linky 50. A obsluhu juhu 1 som aj tu kritizoval už hadam sto krát , ešte pred 2 rokmi som na juh chodil len s mhd , dnes /hlavne od 18.8.2012/ využívam mhd na juh len príležitostne!Nedalo my to pokaj a sám som navrhol aké drobné úpravy by sa dali spraviť v trasách a aké intervaly by som dal linkám MHD. Keď to budem mať tak sem dám výpis toho hlavného!Ešte k tým kĺbakom , v predchádzajúcom príspevku som dal odkazy na nejaké autobusy SOLARIS
15 m ktoré sú kapacitnejšie ak 12 m ale kratšie ako kĺbaky
MA MHD
http://www.solarisbus.com/vehicle/urbino-15#goTo|urbino1_scene3
Ozaj , vo príspevku 8178 som sa pomýlil - má tam byť CNG teda plynový pohon
+ ešte ma napadlo že povie,m čo som videl dnes ráno , v úseku trate Opatová - Trenčín umiestnili protihlukové bariery asi pred 2 týždňami a teraz sa pozerám že už sú posprejované a za taký krátky čas , niekedy fakt rozmýšľam že či sa tu oplatí niečo robiť lebo je to smetný pohľad sa pozrieť na niečo nové a už zničené. Nahral som sy to aj na video tak ho dám na you-tube a dám sem odkaz
?