Reply on: capaCity #8186:
súhlasím, kĺby nám treba, hoci nie 10, tých 5 určite, a to aj v budúcnosti. Koniec koncov generel dopravy uvažuje len s kĺbmi pri posudzovaní počtu jázd a navrhovaného linkového vedenia, pričom pre kĺb berie nie kapacitu, ale max.110 ľudí, aby bola zachovaná aj kultúra cestovania a pre sólo max.70. Mňa len štve, že na jednej strane kĺby máme, dokonca obnova vozového parku sa diala tak ako mesto chcelo, a potom z 5 vozov jazdia 4, údajne kvôli spotrebe. Pritom každý racionálne uvažujúci človek vie, že kĺb má vyššiu spotrebu ako sólo, pričom neplatí rovnica náklady 2x sólo = kĺb. Pritom Ikarusy 280 mali ešte vyššiu spotrebu ako udáva Citelis 18M, a bolo ich vždy plné mesto. Tomuto teda nerozumiem, najmä ak Citelis 18M je náš jediný nízkopodlažný autobus. A ako hovorí aj Marek, taká linka 24 by mala byť kĺbová, ľudia chodia do Tesca i Lauga busom radi, lebo na naše pomery to je "krásny" 60 min interval.
MA MHD
http://www.solarisbus.com/vehicle/urbino-15#goTo|urbino1_scene3
Ozaj , vo príspevku 8178 som sa pomýlil - má tam byť CNG teda plynový pohon
+ ešte ma napadlo že povie,m čo som videl dnes ráno , v úseku trate Opatová - Trenčín umiestnili protihlukové bariery asi pred 2 týždňami a teraz sa pozerám že už sú posprejované a za taký krátky čas , niekedy fakt rozmýšľam že či sa tu oplatí niečo robiť lebo je to smetný pohľad sa pozrieť na niečo nové a už zničené. Nahral som sy to aj na video tak ho dám na you-tube a dám sem odkaz
?