Reply on: kamaquashy #7355:
To je jasné, že je z druhej ruky, lebo má motor EURO 3 a nie EURO 4 ako majú CItelisy 18M, čiže bol predvádzačka. Len potom sa logicky natíska otázka, ak to tak bolo od počiatku s ním také zlé, prečo sa s ním nič nerobilo hneď? To sa akože nechala padnúť záruka a teraz nech zhnije s TN-758AM? Super, dva "historičáky", oba kĺbové, to je radosti.... ? Možno by sa mohol predať, za utŕžené peniaze ivnestovať do motora TN-758AM a ešte by sme mali piaty kĺbak do premávky ? K tej stopke: http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#30325-Ruska-STOPka ?
milan001
linky na Juh:
a: 15(18) 35(28/21) 55(8)
spoločne potom:
a: 05(6) 15(18) 25(2) 35(28/21) 45(24) 55(8) - samozrejme v tých hodinách, keď tie linky chodia, nie v každej.
Na Juhu I by som o 18-tej rozhodne neurobil to, že má pauzu linka 5 aj 18, jedna z nich nech ju má o hodinu skôr teda.