Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kamaquashy #7355:
To je jasné, že je z druhej ruky, lebo má motor EURO 3 a nie EURO 4 ako majú CItelisy 18M, čiže bol predvádzačka. Len potom sa logicky natíska otázka, ak to tak bolo od počiatku s ním také zlé, prečo sa s ním nič nerobilo hneď? To sa akože nechala padnúť záruka a teraz nech zhnije s TN-758AM? Super, dva "historičáky", oba kĺbové, to je radosti.... ? Možno by sa mohol predať, za utŕžené peniaze ivnestovať do motora TN-758AM a ešte by sme mali piaty kĺbak do premávky ?

K tej stopke: http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#30325-Ruska-STOPka ?
Reply on: kvorka #7353:
Ja co som pocul, tak ten nas Citelis 18M je kupovany uz z druhej ruky, nebol urceny ani na nas trh. Neviem, ci ste si vsimli, ale ked ste na nom stlacili tlacitko signalizacie vystupenia, tak nad soferom sa rozsvietil napis STOP ale v azbuke, cize ten voz mal ist na ukrainu, rusko, alebo niekde kde je azbuka. Myslim si, ze ked zistili, aky je to crep (hlavne kolko to zozerie nafty, aj ked ide prazdny), tak ho vratili a tu v TN si povedali, ze ho kupia. Tak ho kupili, ale asi sa neoplati ho nasadzovat. Co som sa rozpraval so soferom, povedal mi, ze je to strasne kazove a zerie to velmi vela nafty. Takze radsej hnije v garazi ako na cestach.
Klbova zaloha v podobe #61 mi pripomina obdobie spred 10-12 rokov, kedy tuto funkciu na striedacku zastavali Ikarusy 642/I, 836/I a 642/II. Vtedy sme tiez poriadne pindali, ze v SADke praktizuju takyto luxus a ludia sa zatial tlacia v natrieskanych Karosach. Ako jediny logicky dovod vidim ten, ze sa (podobne ako v tej dobe) jedna o voz natolko nespolahlivy a poruchovy, ze nejake dlhodobejsie nasadenie nepripada v uvahu. A ze je #61 kram za vsetky drobne, hoci pekne nalesteny, je smutny fakt...
Reply on: Kolporter #7352:
mňa by skôr zaujímalo, keď už Trabelssieho SAD-ky (TN,ZA) tak vo veľkom kupujú Ivekáče, ako je možné, že s tým trenčianskym Citelisom 18M je stále toľko problémov....ja ako výrobca by som sa hanbil za toto, buď poskytol náhradný voz alebo do jeho riadnej opravy zapožičial iný kĺbak.
Prakticky, máme klbový NP voz v garáži. Je aspoň maximálne efektívne NEvyužívaný, veď je NP a dôchodci, či mamičky s kočíkmi sú už z čias dávno minulých zvyknutý na schody, tak prečo rušiť staré zvyky.... ?
Reply on: draxter #7350:
aha, takže my mame rapidny nedostatok klbov, a v garaži nam leži novy niskopodlažny voz a len tak tam čaka? To je teda riadna k......a ?!?! ... či? ?
Reply on: richards #7347:
veru #61 sa mi ešte nepodarilo zachytiť tento rok
Reply on: richards #7347:
sú to záložáky; teda #01 som tak vídal už celý tento rok, #61 je asi záložák pre B961 (a kumulatívne, ak by asi nebolo schopné už nič vyjsť do premávky, teda ani #71)
Reply on: richards #7347:
? no,keby to boli kone a ja veterinar,musel by som ich dat utratit...
Možete mi povedat co je s 01 a 61? Vobec ich nevidno v doprave...
vidím, že aktualizovaná je aj schéma liniek MHD a aj história: http://imhd.sk/tn/doc/sk/10082/Vyvoj-liniek-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Trencine.html
Reply on: milan001 #7344:
01-21,31-45,51-54,61 a 71, z toho 3 zálohy (71,61,35). Ale teraz je to už poprehadzované, možno draxter by vedel.
Reply on: Mike #7341:
do júna bola výprava 39 vozidiel v režime c ak sa nemýlim
Reply on: Mike #7341:
zistíme priebežne, pretože človek by logicky čakal, že sa zníži - už to tu bolo písané, že o 4 sólo vozidlá by mohla byť nižšia. Ale vieš, rozhodujú obehy vozidiel, a ten kto to robí (robil) na SAD to vždy doteraz v histórii riadne zvrzal - možno že teraz tie 4 vozy dostanú celodennú pohotovosť a po 2 spoje kdesi a utrum. Ja by som totiž mal na mesto 3 otázky, ktoré asi položím:
1. koľko sa ušetrí na MHD touto redukciou a koľko km sa odjazdí po redukcii (z toho užitočné km a prejazdové km)
2. koľko peňazí sa vynaložilo minulý a predminulý rok a koľko km sa odjazdilo (z toho užitočné km a prejazdové km)
3. koľko vozidiel sa ušetrí vo výprave, a aké sú nárasty/poklesy pri pohotovostiach vodičov

- pretože km môžu klesnúť, ale môže stúpnuť pohotovosť a teoreticky sa ušetrí figa. Môžu sa potom ušetrené vozy "válať" vo vozovni a vodiči mať pohotovosti a jediné, čo sa ušetrilo, je nafta a možno trochu amortizácie.
Reply on: Mike #7341:
Teda koľko vozidiel... ?
Ja by som mal otázku, že aká bola výprava v prac. deň šk. vyučovania (režim c) do júna a aká resp. o koľko nižšia bude od septembra. či niekto vie aspoň približne, alebo či to niekto nemá možnosť zistiť. ?
Reply on: kvorka #7339:
to sa mi pozdáva. Veď to je zmena čo nestojí nič. Ešte zo Sihote nech to nie je tak, že v jednu hodinu cez víkend ide linka 8,18,21 aj 28 a v ďalšiu len 8 a 18. Nech idú vždy 3 linky a máme pekný 20 min interval. A ostatné linky (2,6,24) by tiež mohli ísť do ich medzier, asi takto:
linky na Juh:
a: 15(18) 35(28/21) 55(8)
spoločne potom:
a: 05(6) 15(18) 25(2) 35(28/21) 45(24) 55(8) - samozrejme v tých hodinách, keď tie linky chodia, nie v každej.
Na Juhu I by som o 18-tej rozhodne neurobil to, že má pauzu linka 5 aj 18, jedna z nich nech ju má o hodinu skôr teda.
Reply on: milan001 #7338:
rozhodne budú, alebo zarobí taxislužba... No keď už máme tú redkciu, tak potom aspoň vylepšiť to, čo vylepšiť ide:
1. nočná linka: zmeniť počiatočnú zastávku na Sihoť IV alebo Juh II a tak môže ten voz ísť na svoje kolečko: výsledok km rovnako ale aj zo Sihote a Pod Sokolíc sa ľudia dostanú do centra, na Dlhé Hony či na Juh. Doteraz len po stanicu.
2. linka 22: to torzo čo zostalo by malo byť preložené s linkou 1 a nie "náhodné" odchody zo stanice tak, ako to terez vyzerá.
3. linka 22 a 23 ide často 10 min po sebe z Juhu. Ako mi písal draxter, ich cieľom je osbluha v zásade rovnakého územia medzi gen. Svobodu a Východnou - takže by tiež vzľhadom an nízky počet spojov teraz mali ísť s väčším rozostupom
4. linka 13: táto linka nie je a po zrušení pôvodnej linky 3 ani nikdy ani nebola v MHD TN preložená alebo naviazaná na iné linky. Treba zmeniť jej CP tak, aby zo satncie odchádzala po príchode vlakov, nech sa štduenti dostanú na internát v Záblatí, nech sa ľudia so Záblatai dostanú na vlaky.
5. linka 21: ak má cez víkend interval 2 hodiny, prečo sa posledné víkendové spoje posunuli na 19-tu? Takto idel ne hodinu po spojoch o 18-tej. Ľudia z Opatovej sa po 19-tej už nemusia dostať do centra?
6. linka 11: táto linka tiež nie je preložená so žiadnou inou linkou, tak nevidím dôvod prečo nejde cez víkend s linkou 1 v intervale 30 min, ale nasledujú sa s 10 min rozostupom. Pre Kubru je to teraz riadna nevýhoda (CP sme tu už dávali) a ani pre Juh ráno a večer to nie je nič normálne: linka 11 idúca 20:00, 20:50 a 22:10 z Juhu I, ale linka 1 ide len 19:50 a 21:15. Spoj po 22:00 by mal ísť radšej na linke z centrálneho Juhu, ale aj keby nie, tak idú teraz:
19: 00(11) 50)1)
20: 00(11) 50(11)
21: 15(1)
22: 10(11)
hoci by možno bolo lepšie takto:
19: 20(11) 50(1)
20: 20(11) 50(1)
21: 20(11)
22: 10(1)
No dnes budú harmoniky na linke 1 praskať vo švíkoch. Som zvedavý či sa objavia aj na linkách 8 či 15.
Reply on: radob #7332:
Ono ked si pozries statistiku tak Zemplin (inak ide z Bratislavy, nie z potoka) celkom bezne meskava 15-20 minut...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.