Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #505:
vpodstate mas pravdu, inak l. 18 jazdi okolo Perly a nemocnice nie po Soblahovskej;-) tato "tradicia" sa vpodstate zaviedla az 28.10.2006. napr. pred rokom 2002 jazdili l. 8/18 cez vikendy v preklade X:00(l.18) 28(l.8) inak zaujimavostou je ze niektore vikendy bolo mozne vidiet na oboch tychto spojoch klbove vozidlo. takisto cez robotny den bol ten preklad ako taky...neskor po r. 2002 ako vieme uz busy nejazdili v celodennom jednakom case ale kazdu hodinu inak, takze o intervale sa hovorit nedalo, ale takisto ani nie o "vlaciku" ako teraz. ono s tou l. 18 to je tak zrejme pre to ze sa zriadila nova linka 28, obnovila 9 a vratili sa spoje v spicke na l. 11, preto sa ubralo z 18-ky a druhy dovod je to, ze bola snaha aby bola l. 18 uplne nizkopodlazna a kedze mame len jedno vozidlo tak prestavky vodicov tvoria diery v "intervale". ale pravdou je ze ako som uz spominal nemusela mat l. 18 odchody z juhu X:15/45 ale X:25/55 nuz ale ako vidis kolega na take nieco ti nikto kompetentny neodpovie. SAD sa od vsetkeho distancuje a mesto mozno imhd cita ale radsej sa ani neozvu. myslim ze kompetentni musia sem chodit pretoze bez urazky ale nikto "normalny" by nasu MHD nehodnotil v ankete ako vybornu, len niekto komu to mozno vyhovuje
Páni, zaujímalo by ma, čo vravíte na to, že "vláčiky" pri linkách 8 a 18 /premávajúcich ešte po rovnakej trase Soblahovskou, s konečnou na Juhu I a II, a opačne/. Kedy sa táto "tradícia" prelomí? Tu by som chcel Jurajovi ukázať CP platný od augusta do októbra 2006, kde mali 8 a 18 tuším takmer dokonalý preklad.

PS: nevie niekto, prečo sa 8 a 18 na juhu prehadzovali? Veď stačilo vtedy zobrať odchody L8 a prihodiť L18. ?
ahoj vsetci, ked uz tu Zilincania spominaju stretnutie nadsencov MHD v ZA mal by niekto o taketo nieco zaujem aj v TN? myslim ze by to nebolo odveci.
Reply on: Valec #502:
Na stretavke v sobotu v Krave si sa mohol spytat, preco tak odpovedam, bol by som ti to vysvetlil.
Reply on: Juraj #501:
Hehe, príspevok #460 sa stáva nejakou univerzálnou odpoveďou. By si si mal preň aspoň nejaké okrúhle číslo vybaviť. Škoda že #500 ti vzal Petrox. ?
Reply on: Petrox #500:
#260 + #460
Juraj, 1 otazka. Ake je stanovisko SAD k skonceniu prevadzky posilovych - hokejovych spojov? Hlavne od ludi z Juhu co chodia na hokej pocuvam ako im zakazdym chybaju tieto zauzivane spoje. ?
Reply on: kvorka #498:
ale to by dost navýšilo vozokilometre, takze by si nemohol pocitat s intervalom silnejsim ako 30/60/60 co si myslim ze je pre stale sa rozvijajucu Vychodnu malo. ale myslim ze by bolo mozne to spravit tak, ze by tato linka mala interval silnejsi ale zrusenim l. 21 a potiahnutim l. 2 do Opatovej s intervalom 30/60/60. opatovani by si polepsili, sihot vy sice stratila l. 21 a az prehnany 20 min. interval na l. 2 ale ziskala silnu l. 28. co myslis?:)
Ja navrhujem zrušiť L23, a o jej vozidlá posilniť L28. A už sa na blbý preklad nebude dať vyhovárať. Lebo takto je to v TN ako v Kocúrkove...
Reply on: mato5287 #494:
dik chalani uz si spominam...len ja tie cisla zatial az tak neovladam, skor viem ked mi niekto povie nejaky specificky znak:)
Reply on: Petrox #492:
jasnacka dobre si mi pripomenul, ta #82 s povodnou domovskou l. c. 2 a suhlasim ze je v dobrom stave tiez som s nou isiel a #85 byv. domovska linka 11. obe by sa mohli ponechat este nejaky ten rok:)
Takže kedy približne príjdu nové Citelisy a kedy pravdepodobne budú zaradené do premávky? Stačí hrubý odhad. Ďakujem ?
Reply on: milan005 #490:
82 najdes na http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=32&image_id=5491
a 85 je vsade iba stara podoba s celoplosnou reklamou
Reply on: Petrox #492:
tak tieto dva busy su skutočne z karos 732 v najlepšom stave akurat ta 82 m zvonka trocha olupany nater
Reply on: milan005 #490:
#82 je Karosa B 732.40, ktora bola zgeneralkovana cca. v roku 2001 (prelakovanie + vynoveny interier), pred touto opravou mal dlho reklamu "Mazda" na pravom boku medzi 1. a 2. dverami. Dnes ju spoznas podla bieleho celneho stitu na ktorom su zase nejake dekoracne pokusy (cierne pruzky), ma cervene stresne vetraky a na uplne zadnych nosnych stlpoch ma nalepky - slovenske vlajky. Podla mojho nazoru, pomerne v slusnom stave (interier), i ked nater vozu by si uz zasluzil pozornost! V utorok som s nim isiel z hokeja, takze cerstve info ?

#85 je Karosa B 732.1654, pri ktorej staci ked ti poviem ze pred cca. 3-4 rokmi mala celoplosnu, zlto-modru reklamu Ceskej poistovne. Dnes uz v klasickom, cerveno-bielom prevedeni. Zvonku celkom v pohode, interier podstatne horsi!
Juraj mám na teba jednu prosbu. Robím návrh CP pre mesto Trenčín a už mi chýbajú len určiť turnusy. Neposkytol by si mi niake info ohľadom terajších turnusov? Prosím... Vďaka
Reply on: Petrox #488:
no je to vcelku mozne, ja som pisal busy ktorymi ja jazdim...ale 80# som jazdieval pravidelne asi tak rok a pol dozadu, co sa tyka interieru to je pravda velka bieda...ale vykon mal velmi dobry, narozdiel od #81 do kopca a celkovo rozbiehanie. #86 to je maroon vsak? tak tento bus moc nepoznam z vlastnej skusenosti:) asi nastastie:D
takze moje navrhy: #81, #84, #87 a #76
Petroxove: #76, #80, #86
a matove: #83
chalani mam obavu ze sme vymenovali vsetky stare Karosy:D zostali nam tam len nejake tie generalkovane s celoplosnymi reklamami #78, #79)
ale nemozem si spomenut co su za busy #82 a #85?
Reply on: Juraj #482:
poznám mateja
Zajimava debata. Takze aby som nezaostaval, tu su moji hlavni "kandidati" ? (ak teda berem do uvahy ze pridu 4 nove busy)

Zosrotit by som dal: #76, #80, #86, a heroldacky TN-697AM (to ze nema ev. cislo hovori samo za seba a podla mna pojde "na vecnost" ako prvy z nich ☠

Do zalohy: #77, #78, #84 a #87
Reply on: milan005 #484:
uplny suhlas s vyradenim tychto vozov plus este piaty voz s ev. cislom 83

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.