Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #85:
áno, myslel som to tak, pretože zo starej sihote na stanicu ide minimum ľudí. A jedná sa len o pár spojov, kedy je na cestu k nemocnici možný iný variant použitím zvyšných liniek. Chcelo by to samozrejme komplexnú zmenu, nie len odbuka...to je jasné.

Pri L23 som už kedysi navrhoval urobiť okruh, ale takto: zo stanice k Maxu a späť na juh. Linka by bola polookružná a obslúžila by i v psolednej dobe dosť exponovaný Max. Meškania na nej by boli minimálne, a ľudia z východnej by získali priame spojenie.

L28 by som naopak nechal v tejto podobe, ono si tú linku veľa ľudí pochvaľuje. Len jej spraviť dokonalý preklad s L23.Možno ešte zohľadniť zo sihote po stanicu preklad s L2 a L6.
Reply on: Juraj #86:
super! Máš aj nejaké podrobnosti - pikošky ☺ - ?
Reply on: Juraj #86:
super! Máš k dispozícii aj nejaké podrobnoti /pikošky ☺ /?
Reply on: milan005 #84:
Uz sa na tom pracuje.
Reply on: kvorka #80:
myslis ako ze zrusit zachadzky l. 2 a 6 k Maxu a dat nejaku linku co by sla z Novej Sihote okolo Meriny ale kam by sla? zasa ludia, ktori byvaju pri Zimnom stadione by nadavali ze sa im ubralo spojenie uz aj ja som nad tym rozmyslal ale napadla ma taka chora myslienka;-) namiesto l. 23 a 28 zaviest jednu okruznu s trasou Vychodna-aut. stanica-Zimny stadion-OZC Max-Aut. stanica-Vychodna ale myslim ze by to nebolo moc dobre. ako by si to ty navrhoval?
Reply on: kvorka #80:
mali by kupit este 1 alebo 2 klbaky tak, aby pocas spicky jazdili na l. 1 vyhradne klbove vozidla a mimo spicky tak aby boli klbove vsetky co idu az do Kubrej(mozno na par vynimiek kde neni velka vytazenost napr. 12.15 z Kubrej). a tak, aby mohlo byt nasadene aj 1 vozidlo pocas sp. na l. 8 mozno aj 15, nevim aka tam je vytazenost ale na l. 5 kedysi jazdili po 14 hodine zo Zamostia 4 spoje z toho 2 klbove neskor uz len jeden klbovy a nakonec secky solo:D a teraz uz znizili aj interval na polovicu ale ako vravim neviem aka je vytazenost na tejto linke kedze tym smerom nechodim
Reply on: kvorka #80:
co viem pocas spicky minimalne 2 pary spojov na l. 8 chodi klbak 13.30 a 14.30 z Juhu a 14.03 zo Sihote a nedavno som videl klbak aj na spoji zda sa mi 9.15 z Juhu ale poobednajsi interval zhustit za kazdu cenu prip. aj na ukor l. 1 tam napr. zobrat spoj 17.15 z Juhu. ale coby sme brali keby sa zredukovali prejazdy vozidiel usetrilo by sa nesmierne mnozstvo nafty. trufam si povedat ze v TN tvoria prejazdy tak 1/5 vykonov vzdy ked idem busom vidim ist aj nejaky na prazdno a to nevravim ze jeden
Reply on: Vladimír #81:
no nemam cas nieco navrhovat, chodim do skoly, robim autoskolu a este mam aj hudobnu ? a kedby som uz cosi podal tak zadnu odmenu nechcem len aby bol poriadok konecne v nasej MHD. ale myslim ze uz je ten poriadok lepsi ako bol pred vyse rokom
Reply on: milan005 #75:
Myslím, že ak podáš návrh, ktorý všetky popisované negatíva odstráni, SAD Ti dvere pred nosom nezavrie. A ak aj voľačo ušetríš, mohol by si si na Mestskom úrade aj nejakú odmenu žiadať.
Reply on: milan005 #79:
ono by bolo fajn, ak by tvorcovia rešpektovali ťah Juh-Sihoť aspoň v rozpätí 10/20/20, resp. v špičke aj hustejšie.

A je pravda, že linky 1 a 8 sú určite nosné a zaslúžili by kĺby, na 8 aspoň jedno poradie.

Inak by som uvažoval možno nad presmerovaním niektorých liniek zo stanice na Sihoť cez priecestie pri Bille, miesto toho krúženia okolo Meriny.
Reply on: draxter #76:
no a tie vlaciky su pre TN velmi tipicke ?
a este pridám odchody zo Sihote z konecnej:
16:04(21) 10(2) 10(6) 18(8) 25(18) 29(21) 30(2) 40(6) 48(8)
17:10(28) 18(8) 25(18) 30(2) 40(6) 48(8)
18:10(28) 18(8) 29(21) 30(2) 40(6) 48(8) 55(18)
19:10(28) 18(8) 30(2) 48(8) 55(18)
20:10(6) 29(21) 30(2) 48(8) 55(18)
21:10(6) 10(28) 29(21) 30(2) 48(8)
22:48(8)
Reply on: draxter #71:
no napisem ako by som si to asi predstavoval aby vypadali tie preklady zo zast. Saratovska, ZS napr.
17,18:12(l.5) 25(l.18) 42(l.17) 55(l.11)
zo zast. Gen. Svobodu l. 8
17,18:15 45 so solo busmi
zo zast. Východná
17,18:20(l.23) 40(l.28)
a zo stanice odchody nasledovne:
16:00*(1) 00(17) 06(28) 15*(1) 20(23) 30*(1) 40(17) 45*(1) 46(11)
17:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 30(1) 45*(1) 46(11) 55(23)
18:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 55(23)
19:15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 46(11)
20:15*(1) 30(23) 45*(1) 46(11)
21:15*(1) 21(28) 36(11)
22:25*(1)
*-kĺbové vozy, z toho jeden na linke 1 nízkopodlažný
Reply on: milan005 #75:
ja som si svojho času modifikoval CP z roku 2002, a dokonca mi vyšlo, že je treba o 1 vozidlo na MHD menej. A interval sa nikde nezhoršil, len som zatrhol "sihoťárske vláčiky" 17:09,10,10 a 17:39,40,40,45,50 a medzitým nič ☺

Ale veď ako povedal slepý, uvidíme. Mesto zatiaľ urobilo vždy kroky len k lepšiemu. Na zásah primátora sa aspoň dačo vylepšilo.
Reply on: draxter #71:
vsak to mas jasne tie nase CP robil odbornik jak hovado ? ale ved to sa mu musi uznat je to predsa koli prestavkam vodicov, koli turnusom a hlavne koli tomu aby jeden bus skoncil na sihoti potom isiel naprazdno na juh aby odtial spravil spoj. ved na to predsa musia byt odbornici. joj taku by dostali odo mna ?
Reply on: Vladimír #67:
to, že CP zostavili zle je snáď zrejmé z toho, že primátor musel zasiahnuť a tento výtvor pozmeniť zavedením L28 a vyriešením niektorých kritických problémov.

A pokiaľ ide o situáciu súbehov, tu teda tiež došlo k istým zlepšeniam, ale preklad 8 a 18 sa už zrušil úplne.

Čo ma najviac zaráža, že mestské časti kde sa najviac bytov postavilo /a stavia/ sú Sihoť V a JUH III, a preto spojenie na Východnú by malo byť zabezpečené lepšie. Takisto zo Sihote sú určité diery v intervalovosti, ktoré by sa dali vykryť lepšie a minimalizovať súbehy. Z mesta totiž už ten interval nie je dobrý. Po 22.hod v "a" sa na sídlisko nedá dostať!

Draxter:tá 19tá hodina je teda úžas. To som si ešte nevšimol. Dík za info.
Reply on: milan005 #65:
viac som myslel dieru medzi 08:03 a 08:48. A super preklad je v "x" o 19 tej hodine. Najuh zo sihote len L8 o 19:48, v iné hodiny aj 4 spoje /28,18,21,8/
Reply on: Vladimír #67:
Určite treba sledovať viac kritérií, ale s milanom súhlasím v tom, že v TN je súbeh liniek veľkým problémom. L23 a 28 sú predsa prioritne určené pre JUH III, a pokiaľ idú hneď za sebou, je to zlé. A najhoršie je, že keď SAD TN škrtá spoje, podľa doterajších skúseností zruší obidva...

PS: pozri si súbeh liniek medzi 19:00 a 20:00 z Rázusovej smer Opatovská VÚO. Tam idú 4 spoje po cca 2-3 minutách a potom 20 min nič. Tak nech mi nikto nevraví, že toto urobil odborník.

Linka 8: áno, keď premávala na Saratovskú, z VÚO bol CP nasledovný:
15:05x25x50x55
16:15x,40x,55
17:25x,55
18:15x35x55
19:55
20:55
21:40x
22:30x
a bol zabezpečený preklad s L18 v "a".
Reply on: Vladimír #67:
Riesenie MHD spracoval Vyskumny ustav dopravny, zodpovedni riesitelia Ing. Stanislav Hreusik PhD a Ing. Jan Faith. Projekt bol schvaleny objednavatelom Mestom Trencin.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.