Reply on: pešiak #15951:
Nemyslim si ze realne prebieha nejaka zaujmova komunikacia, ono ak si aspon raz nieco riesil na samosprave tak vies ako ta (ne)komunikacia tam prebieha. "O štok vejš" to bude velmi obdobne. Ale v podstate to nemozes mat ani nikomu za zle, pretoze ako napisal Viko, zatial este ani nieje o com komunikovat, kedze prvotne informacie su slabe, nikto nevie co od toho realne ocakavat.
Krasny priklad je projekt "oversi" . A to bolo ozaj funkcne doriesene, len ten start bol kostrbaty. Pri type tychto sluzieb to musi byt hned na prvu dobru 100% inak to straca na atraktivite
Vladimír
Pre mňa by bol zaujímavý skôr celonárodný predplatný lístok. I keď sa obávam, že bude za cenu, ktorú si žiadny civil nekúpi.
Tak či onak, súhlasím s Tebou, že NICL je iba o možnosti naskladať niekoľko lístkov na jeden doklad. Nerieši logiku dopravnej obsluhy, koordináciu jednotlivých systémov, nastavenie ponuky. Očakávam, že toto aj naďalej budú robiť jednotlivé IDS, len možno v miestach prekryvu alebo v niektorých celonárodných otázkach im bude niečo predpisovať NADA. Význam IDS preto určite ostáva.
Ja osobne som veľmi rád, že TSK nezakladá vlastný IDS a plne podporujem, že sa namiesto toho rozhodol integrovať so súčasným IDS ŽK, ktorý je už trochu zabehnutý a nefunguje najhoršie. Som presvedčený, že IDS-ká by mali zahŕňať územia dopravne funkčných regiónov a nie otrocky kopírovať často umelo vytvorené hranice krajov. Považujem za logické, že medzi Považskou Bystricou a Bytčou nevznikne žiadna tarifná hranica, ale celé považské rameno od NM po ZA bude súčasťou jedného systému.