Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mrcheef #15200:
Tvoj návrh vyžaduje veľa, veľmi veľa kilometrov navyše.

Od novembra sa Záblatie a Zlatovce cez víkendy výrazne posilnili, je veľmi nereálne očakávať, že sa v krátkom čase budú posilňovať zas.
Reply on: pešiak #15193:
Kvalitný konšpirátor sa ľahko spozná podľa toho, že hovorí "oni".
Reply on: mrcheef #15200:
tááák!!!
Reply on: kvorka #15197:
Otázne je, či by nestálo potom za zváženie radšej L7 cez víkend úplne zrušiť a miesto nej viesť cez víkend radšej L3 a L16 v polhodinovom intervale (prípadne striedať 3-16 do Kubrej a 3-6 na Sihoť alebo viesť každý druhý spoj L16 po autobusovú stanicu, aby mali Vinohrady aj Hanzlíkovská cez víkend 30 minútový interval). Takto 7čka neobslúži ani sídlisko pod privádzačom, ani sídlisko Vinohrady a spojenie celého Západu s autobusovou stanicou aj centrom je tiež len raz za hodinu teraz, čo by vyriešila práve tá 3-6/16 v 30 minútovom intervale. Nevýhodou by zasa bolo zhoršenie/zánik rýchlejšieho víkendového spojenia Zlatovskej s nemocnicou a Juhom.
Reply on: Marek6283 #15198:
Pre koho je v D.Mestecku? V Záblatí je sídlisko Pod Privadzacom. A nemáš pravdu, minulý CP mal rozloženie spojov lepšie, sa pozri spätne (6+13+27), 3 nejazdila cez víkendy. Pravidelný 30 min to ale nebol.
Reply on: kvorka #15197:
Tak zase ale...ani za minulého režimu 13 a 3 nejazdili cez víkend viac ako raz za hodinu a aj to nie je využite....a nebolo áut a ľudia využívali busy viac než dnes...ono vy to bolo pekné ten pol hodkový interval ale pre koho?
A už aj tu sa poukazuje na jedno s najväčších zhoršení obslužnosti MHD - Záblatie:
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.

Možno by stálo zato, tam presmerovať tú linku 7.
Reply on: kvorka #15195:
V júni/júli 2006 jazdili ešte:
TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla
Reply on: draxter #15185:
No to ma zaujíma. Keď sme šli prvou B961, na 5 šla oproti TN-759AM. Ešte v decembri 2006 som ňou šiel cca 21:00 na Juh.

Jeden 280.08 som videl istotne aj v lete (cerveno-biely) na linke 8.
Reply on: vlado54 #15191:
No milý vlado54 ja nezaháľam. Moje otázky išli zatiaľ iba do Francúzka, ale aj keď si nespomenul Rakúsku, pôjdu tam zajtra. Čuduj sa svete, keď som objasnil načo sa tu míňajú peniaze daňových poplatníkov z EÚ , samozrejme hovorím o výstavbe kaviarničiek a oddychových priestorov / oné zhodnotenie železnej opachy/ odpovedali, nech si to láskavo hradíme zo svojich zdrojov. Pri položení možnosti výberu, či dať peniaze na železnú opachu , alebo na cestný / pozor, nie čestný / most najskôr vôbec nechápali. Mysleli si, že som asi pod d r o g a m i. A často sa mi tu zdá, že aj majú pravdu. Teda hovorím o tých, ktorí mrhajú peniaze poplatníkov EÚ. 😴
Reply on: vlado54 #15191:
A o tom to je. Kto nejde s prúdom je nepohodlný. Ale, odkážem to tým Nemcom, Dánom , ba aj Francúzom. 🙄
Reply on: pešiak #15190:
Ešte raz. Áno skladáme sa na nenavratné príspevku ale Slovensko je poberateľ kedže mi pošleme ro rozpočtu EU menej ako dostaneme. Takže ten most skôr zaplatia Nemci, Dáni, Francúzi,.... A z tých príspevkov môžeme realizovať len to na čo je výzva určená. K opache sa nebudem vyjadrovať lebo tvoj príspevok je v tom smere manipulatívny a skreslený.
Reply on: vlado54 #15187:
Skúsim takto.
Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné. 🙂
Reply on: tomas153cv #15186:
Celu tuto zbytocnu vlnu odstartovala tvoja veta "Mam chut si mixerom vyslahat oci ako to svieti. Inak, ako sa vravi, kus dobre odvedenej roboty" keby si sem iba skopíroval co si skopiroval, tak nikto nic nepovie, ale ty si to emotivne (a zbytocne) komentoval. Tak sa teraz necuduj...
Reply on: tomas153cv #15186:
Prečítal som si tvoj príspevok, rešpektujem, že to vnímaš takto, ale zároveň si nemyslím, že má zmysel do detailu reagovať, pretože by sme si tu mohli vymeniť ešte desiatky príspevkov a nie som si istý, či by sme sa zhodli.

Preto len v skratke na margo cestujúcej na vozíku, na mnohé tieto požiadavky sa neodpisuje ľahko, keď ide o ľudí s hendikepom alebo o seniorov. Ale žiaľ, je to mestská HROMADNÁ doprava a naozaj často individuálne cesty medzi dvoma konkrétnymi bodmi sa nedajú pokrývať linkami MHD. Časť ľudí to môže vnímať ako alibizmus, ale za mňa je toto jednoducho fakt. Existujú aj iné riešenia, ako môžu samosprávy zabezpečiť dopravu po špecifických trasách pri jednotlivých cestujúcich s obmedzenou schopnosťou pohybu, napr. sociálny taxík a podobne. Nie je možné a ani vhodné všetky dopyty po preprave riešiť presmerovaním MHD.
Reply on: pešiak #15167:
Železničný most ak sa podarí jeho rekonštrukciu dotiahnúť do zdarného konca bude platený z finančných prostriedkov vyčlenených formou nenávratneho príspevku na EHMK. Neviem prečo spájať absolutne nespojiteľné veci. Cestný most z toho príspevku nikto nezaplatí. A po ďalšie ten nenávratný príspevok nejde z mestskej kasy.
Reply on: Michal Mazánik #15183:
Znova prizvukujem, spajas mna s Pablom, vobec neviem z akych dovodov? Sme kolegovia to ano, ale pozname sa roky a za tu dobu sme sa nazorovo vela krat nezhodli. Miesas tu moje vyroky s jeho a davas dohromady koktejl, ktorym bezhlavo oblievas vsetkych na okolo(aktualne my dvaja). Pardon, ale nejsom s Pablom ani s milanom a ani s hocikym siamske dvojca zrasteny cez rit, to ze niekto s mojim nazorom suhlasi je super, to ze nesuhlasi je takisto super, som realista.
Podstata toho na co reagujes je, ze som si dovolil vyslovit pochybnost na zaklade skusenosti. Ziadne zavery, ani prezentacie, toboz nie fakty ci "kauzy"(citim sa uz ako na sude), nic z toho som nenapisal v pilotnom prispevku. Vy ste si z toho vydedukovali nepodlozene, navyse rezolutne priame tvrdenie(narozdiel od mojej vseobecnej myslienky). Absolutne pre mna neprimerane si zareagoval na vec ktora ma paradoxne ani nenapadla, navyse takmer identicky s kolegom, tak prepac, ze to vyznieva, prinajmensom velmi zvlastne. Cize ono prave taketo podstatne detaily sa vyuzivaju napriklad pri vysluchoch, v sudnictve atd. To nieje moj vymysel ani nazor, naozaj sa to pouziva, keby niekto chcel spochybnit forenznu psychologiu, napriklad od mnou viac krat spomenuteho prof. Heretika(uz musim zmenit autora, lebo budem zachvilu obvineny ze snad som v jeho priamom pribuzenskom rade).
Dovolim sa spytat, co ma spominana recenzia spolocne s vyhradou ku komunikacii? Recenzia ktora bola pisana, reflektuje stav koncepcie(koniec koncov je to v nej jasne a zretelne napisane, navyse je su tam spominany tvorcovia a mesto, vobec nie dopravca, ktoreho vacsina ludi vnima). Moj, tebou nazvany "neexistujuca kauza", komentar sa zameral na ojedinely jav kedy clovek, konkretnejsie, neznama obyvatelka Sihote, ma jednohlasny nazor ako Vy. Znova opakujem, je to vynimocny jav, nie vsak nemozny, zdanlivo nerealny?
Jediny kto z tohoto vytvoril kauzu ci dojem o PR boli posledne komentare teba a kolegu. Ak by tam pisala pani s dcerou na voziku, ktorej si alibisticky odporucil prejst namiesto 50 metrov, 370 s tym, ze sa ti nezda bezpecne ju vykladat " na ceste " pricom aj slepemu Misovi je jasne ze je to len obhajoba linkoveho systemu(preto ten alibizmus, na druhu stranu nevyznam sa do linkoveho vedenia, takze toto je len moj subjektivny nazor) a vyjadril sa ku tvojej odpovedi, prosim, udri si.
Reply on: milan005 #15156:
Kuknem aj ja čo mám, viem o istých anomaliach v závere kariéry Ikarusov, keď sa zaradili B961. Čiže sa mohlo stať, že bolo von 10 klbakov (napr. v deň, keď bola TN-758AM na linke 18 celý deň), ale isto len pár dní.
Reply on: klobasa #15169:
Pod to sa jednoznačne podpisujem. Bus pruhy treba, ale treba využiť parametre komunikácií tam, kde to je možné (ten druhý priamy pruh "rovno" z Hasičskej treba ako soľ.

Ja som aj za zmenu na gen.Svobodu. na úkor parkovacích miest treba zrýchliť dopravu. Tam kľudne môžu byť bus pruhy zhora až po križovatku so Saratovskou.

Áno, nie vždy prestup vydá, premávka je ozaj zlá. A bude horšie, najmä ak aktuálne cestný most v strede mesta môže byť kedykoľvek uzavretý, ak sa jeho stav ešte zhorší. A tu by bola možnosť využiť starý železničný most pre MHD...

Zastávka Kaufland smer centrum zatiaľ nie je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.