Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomoSK #15205:
Vôbec nie, pozri si súhrnný CP 6+13+27 a povedz, že ste pridali.....snáď všetci vieme čítať. A zase odbacas, miesto toho, o čom sa bavíme. A to je FAKT, že Záblatie má víkend horší než bol a 3min a 57min odstupy.
Reply on: kvorka #15199:
Vnímam Tvoj trošku selektívny pohľad na obsluhu jednotlivých mestských častí. Od novembra sme sa dostali na stabilnú celodennú hodinovku na Vinohradoch, Východnej či Novinách - ak takýto rozsah dopravy považujeme za dostatočný v týchto lokalitách, nevidím dôvod, prečo by práve v Záblatí mal byť interval dvojnásobne častejší. Ani so sídliskom Pod privádzačom počet obyvateľov nedosahuje to, čo ostatné menované časti.

Na jednu stranu si prišiel s polemikou, či linka 2 nepôjde na 120-minútový interval, na druhú stranu ti príde vhodný 30-minútový interval pre Záblatie. Je to veľký nepomer.

Ak by sa malo do budúcna posilňovať Záblatie, tak mi ako najviac schodné/vhodné prídu dve cesty. Extra linka, ktorá po dostavaní domov a blokov posilní Vinohrady a prevezme ako jediná obsluhu Rybárov (pričom zastabilizuje prípadný prenos meškania na 3/6 a 3/16), prípadne/súčasne extra linka, ktorá z účelového spojenia v podobe linky P7 vytvorí celodenné spojenie tak, aby pravidelne spájala aj Biskupice s Juhom, aj rýchlo Juh so Zlatovskou, Záblatie so stredom a Juhom, prípadne aj Zamarovce so Zlatovskou.
Reply on: mrcheef #15200:
Veď 7 tvorí fajn preklad s ostatnými linkami (3/16) a spojenie Zlatovskej s Dolným mestom, nemocnicou (robia aj voľné dni, tiež návštevy), Dlhými Honmi, hlavným cintorínom a Juhom nie je zanedbateľné, práve naopak. A voziť sa zo Zlatovskej cez Rybáre, Hanzlíkovú, Zlatovce, Istebník aby som prišiel k nemocnici - rýchlejšie prejdem pešo bez nadhodnotenia...
+ miesto 7 viesť 3/6+16 v 30 min. intervale je prakticky dvojnásobný nárast (km/nárast dennej výpravy vozidiel).
Reply on: mrcheef #15200:
Tvoj návrh vyžaduje veľa, veľmi veľa kilometrov navyše.

Od novembra sa Záblatie a Zlatovce cez víkendy výrazne posilnili, je veľmi nereálne očakávať, že sa v krátkom čase budú posilňovať zas.
Reply on: pešiak #15193:
Kvalitný konšpirátor sa ľahko spozná podľa toho, že hovorí "oni".
Reply on: mrcheef #15200:
tááák!!!
Reply on: kvorka #15197:
Otázne je, či by nestálo potom za zváženie radšej L7 cez víkend úplne zrušiť a miesto nej viesť cez víkend radšej L3 a L16 v polhodinovom intervale (prípadne striedať 3-16 do Kubrej a 3-6 na Sihoť alebo viesť každý druhý spoj L16 po autobusovú stanicu, aby mali Vinohrady aj Hanzlíkovská cez víkend 30 minútový interval). Takto 7čka neobslúži ani sídlisko pod privádzačom, ani sídlisko Vinohrady a spojenie celého Západu s autobusovou stanicou aj centrom je tiež len raz za hodinu teraz, čo by vyriešila práve tá 3-6/16 v 30 minútovom intervale. Nevýhodou by zasa bolo zhoršenie/zánik rýchlejšieho víkendového spojenia Zlatovskej s nemocnicou a Juhom.
Reply on: Marek6283 #15198:
Pre koho je v D.Mestecku? V Záblatí je sídlisko Pod Privadzacom. A nemáš pravdu, minulý CP mal rozloženie spojov lepšie, sa pozri spätne (6+13+27), 3 nejazdila cez víkendy. Pravidelný 30 min to ale nebol.
Reply on: kvorka #15197:
Tak zase ale...ani za minulého režimu 13 a 3 nejazdili cez víkend viac ako raz za hodinu a aj to nie je využite....a nebolo áut a ľudia využívali busy viac než dnes...ono vy to bolo pekné ten pol hodkový interval ale pre koho?
A už aj tu sa poukazuje na jedno s najväčších zhoršení obslužnosti MHD - Záblatie:
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.

Možno by stálo zato, tam presmerovať tú linku 7.
Reply on: kvorka #15195:
V júni/júli 2006 jazdili ešte:
TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla
Reply on: draxter #15185:
No to ma zaujíma. Keď sme šli prvou B961, na 5 šla oproti TN-759AM. Ešte v decembri 2006 som ňou šiel cca 21:00 na Juh.

Jeden 280.08 som videl istotne aj v lete (cerveno-biely) na linke 8.
Reply on: vlado54 #15191:
No milý vlado54 ja nezaháľam. Moje otázky išli zatiaľ iba do Francúzka, ale aj keď si nespomenul Rakúsku, pôjdu tam zajtra. Čuduj sa svete, keď som objasnil načo sa tu míňajú peniaze daňových poplatníkov z EÚ , samozrejme hovorím o výstavbe kaviarničiek a oddychových priestorov / oné zhodnotenie železnej opachy/ odpovedali, nech si to láskavo hradíme zo svojich zdrojov. Pri položení možnosti výberu, či dať peniaze na železnú opachu , alebo na cestný / pozor, nie čestný / most najskôr vôbec nechápali. Mysleli si, že som asi pod d r o g a m i. A často sa mi tu zdá, že aj majú pravdu. Teda hovorím o tých, ktorí mrhajú peniaze poplatníkov EÚ. 😴
Reply on: vlado54 #15191:
A o tom to je. Kto nejde s prúdom je nepohodlný. Ale, odkážem to tým Nemcom, Dánom , ba aj Francúzom. 🙄
Reply on: pešiak #15190:
Ešte raz. Áno skladáme sa na nenavratné príspevku ale Slovensko je poberateľ kedže mi pošleme ro rozpočtu EU menej ako dostaneme. Takže ten most skôr zaplatia Nemci, Dáni, Francúzi,.... A z tých príspevkov môžeme realizovať len to na čo je výzva určená. K opache sa nebudem vyjadrovať lebo tvoj príspevok je v tom smere manipulatívny a skreslený.
Reply on: vlado54 #15187:
Skúsim takto.
Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné. 🙂
Reply on: tomas153cv #15186:
Celu tuto zbytocnu vlnu odstartovala tvoja veta "Mam chut si mixerom vyslahat oci ako to svieti. Inak, ako sa vravi, kus dobre odvedenej roboty" keby si sem iba skopíroval co si skopiroval, tak nikto nic nepovie, ale ty si to emotivne (a zbytocne) komentoval. Tak sa teraz necuduj...
Reply on: tomas153cv #15186:
Prečítal som si tvoj príspevok, rešpektujem, že to vnímaš takto, ale zároveň si nemyslím, že má zmysel do detailu reagovať, pretože by sme si tu mohli vymeniť ešte desiatky príspevkov a nie som si istý, či by sme sa zhodli.

Preto len v skratke na margo cestujúcej na vozíku, na mnohé tieto požiadavky sa neodpisuje ľahko, keď ide o ľudí s hendikepom alebo o seniorov. Ale žiaľ, je to mestská HROMADNÁ doprava a naozaj často individuálne cesty medzi dvoma konkrétnymi bodmi sa nedajú pokrývať linkami MHD. Časť ľudí to môže vnímať ako alibizmus, ale za mňa je toto jednoducho fakt. Existujú aj iné riešenia, ako môžu samosprávy zabezpečiť dopravu po špecifických trasách pri jednotlivých cestujúcich s obmedzenou schopnosťou pohybu, napr. sociálny taxík a podobne. Nie je možné a ani vhodné všetky dopyty po preprave riešiť presmerovaním MHD.
Reply on: pešiak #15167:
Železničný most ak sa podarí jeho rekonštrukciu dotiahnúť do zdarného konca bude platený z finančných prostriedkov vyčlenených formou nenávratneho príspevku na EHMK. Neviem prečo spájať absolutne nespojiteľné veci. Cestný most z toho príspevku nikto nezaplatí. A po ďalšie ten nenávratný príspevok nejde z mestskej kasy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.