Pre koho je v D.Mestecku? V Záblatí je sídlisko Pod Privadzacom. A nemáš pravdu, minulý CP mal rozloženie spojov lepšie, sa pozri spätne (6+13+27), 3 nejazdila cez víkendy. Pravidelný 30 min to ale nebol.
Tak zase ale...ani za minulého režimu 13 a 3 nejazdili cez víkend viac ako raz za hodinu a aj to nie je využite....a nebolo áut a ľudia využívali busy viac než dnes...ono vy to bolo pekné ten pol hodkový interval ale pre koho?
A už aj tu sa poukazuje na jedno s najväčších zhoršení obslužnosti MHD - Záblatie:
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.
V júni/júli 2006 jazdili ešte:
TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla
No milý vlado54 ja nezaháľam. Moje otázky išli zatiaľ iba do Francúzka, ale aj keď si nespomenul Rakúsku, pôjdu tam zajtra. Čuduj sa svete, keď som objasnil načo sa tu míňajú peniaze daňových poplatníkov z EÚ , samozrejme hovorím o výstavbe kaviarničiek a oddychových priestorov / oné zhodnotenie železnej opachy/ odpovedali, nech si to láskavo hradíme zo svojich zdrojov. Pri položení možnosti výberu, či dať peniaze na železnú opachu , alebo na cestný / pozor, nie čestný / most najskôr vôbec nechápali. Mysleli si, že som asi pod d r o g a m i. A často sa mi tu zdá, že aj majú pravdu. Teda hovorím o tých, ktorí mrhajú peniaze poplatníkov EÚ.
Ešte raz. Áno skladáme sa na nenavratné príspevku ale Slovensko je poberateľ kedže mi pošleme ro rozpočtu EU menej ako dostaneme. Takže ten most skôr zaplatia Nemci, Dáni, Francúzi,.... A z tých príspevkov môžeme realizovať len to na čo je výzva určená. K opache sa nebudem vyjadrovať lebo tvoj príspevok je v tom smere manipulatívny a skreslený.
Skúsim takto.
Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné.
Celu tuto zbytocnu vlnu odstartovala tvoja veta "Mam chut si mixerom vyslahat oci ako to svieti. Inak, ako sa vravi, kus dobre odvedenej roboty" keby si sem iba skopíroval co si skopiroval, tak nikto nic nepovie, ale ty si to emotivne (a zbytocne) komentoval. Tak sa teraz necuduj...
Prečítal som si tvoj príspevok, rešpektujem, že to vnímaš takto, ale zároveň si nemyslím, že má zmysel do detailu reagovať, pretože by sme si tu mohli vymeniť ešte desiatky príspevkov a nie som si istý, či by sme sa zhodli.
Preto len v skratke na margo cestujúcej na vozíku, na mnohé tieto požiadavky sa neodpisuje ľahko, keď ide o ľudí s hendikepom alebo o seniorov. Ale žiaľ, je to mestská HROMADNÁ doprava a naozaj často individuálne cesty medzi dvoma konkrétnymi bodmi sa nedajú pokrývať linkami MHD. Časť ľudí to môže vnímať ako alibizmus, ale za mňa je toto jednoducho fakt. Existujú aj iné riešenia, ako môžu samosprávy zabezpečiť dopravu po špecifických trasách pri jednotlivých cestujúcich s obmedzenou schopnosťou pohybu, napr. sociálny taxík a podobne. Nie je možné a ani vhodné všetky dopyty po preprave riešiť presmerovaním MHD.
Železničný most ak sa podarí jeho rekonštrukciu dotiahnúť do zdarného konca bude platený z finančných prostriedkov vyčlenených formou nenávratneho príspevku na EHMK. Neviem prečo spájať absolutne nespojiteľné veci. Cestný most z toho príspevku nikto nezaplatí. A po ďalšie ten nenávratný príspevok nejde z mestskej kasy.
Znova prizvukujem, spajas mna s Pablom, vobec neviem z akych dovodov? Sme kolegovia to ano, ale pozname sa roky a za tu dobu sme sa nazorovo vela krat nezhodli. Miesas tu moje vyroky s jeho a davas dohromady koktejl, ktorym bezhlavo oblievas vsetkych na okolo(aktualne my dvaja). Pardon, ale nejsom s Pablom ani s milanom a ani s hocikym siamske dvojca zrasteny cez rit, to ze niekto s mojim nazorom suhlasi je super, to ze nesuhlasi je takisto super, som realista.
Podstata toho na co reagujes je, ze som si dovolil vyslovit pochybnost na zaklade skusenosti. Ziadne zavery, ani prezentacie, toboz nie fakty ci "kauzy"(citim sa uz ako na sude), nic z toho som nenapisal v pilotnom prispevku. Vy ste si z toho vydedukovali nepodlozene, navyse rezolutne priame tvrdenie(narozdiel od mojej vseobecnej myslienky). Absolutne pre mna neprimerane si zareagoval na vec ktora ma paradoxne ani nenapadla, navyse takmer identicky s kolegom, tak prepac, ze to vyznieva, prinajmensom velmi zvlastne. Cize ono prave taketo podstatne detaily sa vyuzivaju napriklad pri vysluchoch, v sudnictve atd. To nieje moj vymysel ani nazor, naozaj sa to pouziva, keby niekto chcel spochybnit forenznu psychologiu, napriklad od mnou viac krat spomenuteho prof. Heretika(uz musim zmenit autora, lebo budem zachvilu obvineny ze snad som v jeho priamom pribuzenskom rade).
Dovolim sa spytat, co ma spominana recenzia spolocne s vyhradou ku komunikacii? Recenzia ktora bola pisana, reflektuje stav koncepcie(koniec koncov je to v nej jasne a zretelne napisane, navyse je su tam spominany tvorcovia a mesto, vobec nie dopravca, ktoreho vacsina ludi vnima). Moj, tebou nazvany "neexistujuca kauza", komentar sa zameral na ojedinely jav kedy clovek, konkretnejsie, neznama obyvatelka Sihote, ma jednohlasny nazor ako Vy. Znova opakujem, je to vynimocny jav, nie vsak nemozny, zdanlivo nerealny?
Jediny kto z tohoto vytvoril kauzu ci dojem o PR boli posledne komentare teba a kolegu. Ak by tam pisala pani s dcerou na voziku, ktorej si alibisticky odporucil prejst namiesto 50 metrov, 370 s tym, ze sa ti nezda bezpecne ju vykladat " na ceste " pricom aj slepemu Misovi je jasne ze je to len obhajoba linkoveho systemu(preto ten alibizmus, na druhu stranu nevyznam sa do linkoveho vedenia, takze toto je len moj subjektivny nazor) a vyjadril sa ku tvojej odpovedi, prosim, udri si.
Kuknem aj ja čo mám, viem o istých anomaliach v závere kariéry Ikarusov, keď sa zaradili B961. Čiže sa mohlo stať, že bolo von 10 klbakov (napr. v deň, keď bola TN-758AM na linke 18 celý deň), ale isto len pár dní.
Pod to sa jednoznačne podpisujem. Bus pruhy treba, ale treba využiť parametre komunikácií tam, kde to je možné (ten druhý priamy pruh "rovno" z Hasičskej treba ako soľ.
Ja som aj za zmenu na gen.Svobodu. na úkor parkovacích miest treba zrýchliť dopravu. Tam kľudne môžu byť bus pruhy zhora až po križovatku so Saratovskou.
Áno, nie vždy prestup vydá, premávka je ozaj zlá. A bude horšie, najmä ak aktuálne cestný most v strede mesta môže byť kedykoľvek uzavretý, ak sa jeho stav ešte zhorší. A tu by bola možnosť využiť starý železničný most pre MHD...
Lenže ono vo výsledku nie je dôležité, či to bolo myslené tak, že sme si to mali napísať my alebo niekto nám blízky v náš prospech. Podstata toho, na čo som reagoval a čo sa mi nepáči je, že z pochvaly, ktorú napísala nám neznáma obyvateľka Sihote, sa tu snažíte s Pablom vytvoriť dojem, že je to nejaké naše „LOW COST PR“, z ktorého si idete „mixérom vyšľahať oči“.
Nemám nič proti ani jednému z vás, ale mám niečo proti takémuto spôsobu komunikácie a snahy aj len z obyčajnej, autentickej pochvaly vytvárať neexistujúcu kauzu len preto, aby ste na nej mohli ilustrovať svoje výhrady k našej komunikácii.
Suhlasim s tym ze novu cestnu infrastrukturu potrebuje Trencin ako sol. Minimalne tebou spominane dve cesty by boli skutocnym vykupenim.
Aj keby sme sa bavili o majetkovom vysporiadani pozemkov lusknutim prsta, projekt, verejne obstaravanie a zhotovenie zaberie nejaky ten piatok, takze s tymto sa podla mna v dohladnej dobe mozeme realne rozlucit.
Dopravne sme teraz vo fazi, kde sa zhustuje premavka, tak ako to hovoril Vladimir. Je to normalna a bezna vec. Aj ked narast aut kvartalne stupol.
Bus pruhy by bolo vykupenie, avsak pri sucastnom usporiadani premavky su velmi tazko realizovatelne bez tzv. lievikov kde sa najviac zbrzduje premavka.
Najst kratkodobe riesenie bude pomerne tazke ale verim, ze keby sa spustila celospolocenska diskusia, dopomohlo by to k rychlejsiemu rieseniu.
Videl som projekt(v dnesnej dobe skorej utopisticku viziu) dopravneho riesenia TN kde sa zjednosmernila Hasicska a zrusilo parkovisko Palackeho a obnovil kruhovy objazd pri Hoteli Elizabeth. Tomuto hovorim plan ktory ma gule. Vyriesil by vacsinu problemov, aj ked zial by nebol moc popularny pre toho, kto by to presadil.
Cele plusy a minusy konceptu(ako aj prestupy) sa ukazu az casom. Za dva tyzdne vyslovovat verdikty(okrem dojmov a pocitov) je cisty nezmysel. Prestupy su nieco uplne v TN nove, nemaju s nimi skusenosti ani cestujuci a ani soferi.
Treba tomu dat jednoducho cas.
Prijmam tvoju vyzvu na sebareflexiu. Prepac ze som podla teba tvrdil nieco co som vobec nenapisal, uz po snad 30ty raz ti odpovedam na veci ktore som naozaj nepisal(jediny ty s TomoSK ste to tak utocne zasa pochopili, vid odpoved klobasu ktora je uplne normalna). Neviem co proti mne neustale mate, ale raz som spajany s milan005, teraz zasa s Pablom(aj ked paradoxne on odpovedal na moj koment).
Moj prispevok bol mysleny 50 na 50 pozitivne aj negativne, pretoze popravde za tych 12 rokov co pracujem v doprave som videl dva razy pozitivnu reakciu v zmysle superlativov bez negaci. Inymi slovami, negativne recenzie povacsinou prichadzaju nesuce sa v negativnom duchu(malokto tam prihodi nieco pozitivne, pretoze negativny prispevok pise clovek v hneve a hnev je iracionalny) kdezto pozitivne recenzie prichadzaju aj s negativnymi(pretoze su pisanie v raciu).
Preto som tam nechal ten priestor na domyslenie.
Ta pozitivna stranka stale plati, myslim ze vsetci vedia ze novy koncept vznikal dlho. Takze preto som napisal ze prinasa ovocie.
Vy dvaja ste sa div svete neurazili ako 4rocne deti na pieskovisku, to opat potvrdzuje moje slova ze ste zial zaujaty do takej miery, ze nieste schopny cokolvek odo mna prijat, aj keby to bolo podporene vsetkymi ludmi na planete.
A teraz ta sebareflexia : co ma ale uplne odrovnalo je ze vobec ale vobec som si nemyslel ze ste si to pisali sami, tato moznost ma popravde ani nenapadla(a ked tak citam Pablov koment, aspon mne to z toho tiez nevyplyva), mam za to ze ste obaja natolko inteligentny. Skorej ma napadlo ci to nepisal niekto Vas znamy koli nastartovaniu pozitivnych reakcii. Ale dakujem ze ste sa odprezentovali sami lebo viem o dalsej moznosti ktora by ma ani vo sne nenapadla.
Cudne, pre mna nepochopitelne obranne reakcie.
P.S. : mozem hadat co z tohto komentu vypichnes, ak vobec na to budes reagovat? Ano, tu jedinu negativnu vec.
Nebuď prosím urážlivý. Ja som iba vecný a dovolím si oponovať trenčianskemu pašovi a jeho suite. A to je všetko. A pre hádam všetkých - každý vieme svoje. Dobrú noc.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla