Moznosti su taketo:
Pred začatím plnenia zmluvy dôjde k úpravám cestovného poriadku alebo prejazdnosti tohto podjazdu tak, aby budúci dopravca nebol obmedzený výškou prejazdnosti podjazdu. Verejný obstarávateľ zvažuje niekoľko variant, ktoré zrealizuje pred nástupom dopravcu na výkon. Zvažované varianty č:
prehĺbenie podjazdného profilu (zvýšenie podjazdnej výšky)
zrušenie zastávky pri kostole a jej preloženie k mostu (otáčalo by sa cez most ponad potok)
úplne zrušenie zastávky (pretože najbližšia zastávka je vzdialená len cca 400 m Opatová, maják)
dostavba jednosmernej cesty medzi cintorínom a školou a jej napojenie na cestu I/6 v existujúcej križovatke (ul. 10. Apríl)
Na margo panelov. Ako bude riešené vonkajšie zobrazovanie cieľa a zastávok? Bude stále aj na prednom displeji vidieť nácestné zastávky, alebo to konečne prehodia do režimu vpredu cieľ, na boku cieľ + zastávky a vzadu číslo?
Aktuálny bratislavský + nitriansky štandard (koordinujú ho spoločne) bol odkukaný ako výber toho najlepšieho zo Švajčiarska. Rovnaký štýl sa plánuje pre Trenčín. Podľa mňa je to to najlepšie, čo v tejto republike je (a aj spoza hraníc môžu závidieť...).
Tvoj názor Ti neberiem. Ale nemôžem sa prestať čudovať, ak by toto niekto menil za starý EMtest.
Treba ale povedať, že to nebudú rovnaké panely. Trenčín má objednané širokouhlé LCD virtuálne rozdelené na dve obrazovky (ako električky v BA) - v ľavej časti bude trasa, vpravo prestupy a oznamy.
Otázka na miestných: podjazd v Opatovej sa nejak vyriešil? Teraz akurát pozerám, že NSGčka sú ešte vyššie ako Crossway #22, čiže ak sa nezmestil on, nezmestí sa ani žiaden z nových autobusov.
...aj ja, si mi to vzal z úst. Hlavne že linka 50 bola aj predmetom VO. Takže teraz si serú do huby a možno otvárajú aj nejakú možnosť napadnutia. Nechápem.
Pritom, ak by mesačník (PCL) platil aj na nočák, a tento by jazdil aspoň režim 5/6 a 6/7 (s tým, žeby aj v týždni robil návoz na Zemplín aspoň jedným kolom, však zvozy vodičov fungujú, akurát by boli de facto verejné), a vždy vo sviatky, keď sa ide do mesta na zábavy, diskotéky, tak by aj táto linka mala iné využitie.
Namiesto toho mesto vlastne hovorí, choďte taxíkom, MHD tu pre Vás nie je. Parkovné vyberá, a to hojne, ale financovať linku MHD ako krajské mesto, ktorá obsluhuje hlavnú os mesta, to už nie. Nič pre jej propagáciu. A to, že na Silvestra ju posledných 15 rokov nevypravovali, je ukážka demagógie.
Dobrý deň, keďže sa zrušili všetky opatrenia ohľadom pandémie a je priaznivá epidemiologická situácia, plánujete obnoviť nočnú linku 50, alebo aspoň posilniť nočné spoje na inej linke?
Odpoved:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 10.6.2022
Nočnú linku neplánujeme obnoviť. Jej prevádzka je ekonomicky príliš náročná na to, aby za financie daňových poplatníkov vozila v piatok v noci hŕstku ľudí.
PS: keby tak vyčíslili náklady na ňu, prečo na ňu neplatí PCL, prečo len raz do týždňa....a potom prečo nie na Silvestra, Veľkú noc a pod. A potom sa divia tej strate.
S499.1023