áno, lebo ak by to mal byť vchod ako pre Pohodu (čo by s ohľadom na dráhu aj mohlo byť), tak potom do Nozdrkoviec - a tiež linka 2
Ak by to mal byť vchod od Leteckých opravní, tak platí to čo pri hlavom a peší presun.
Priatelia prosím Vás o radu ako sa najlepšie dostať na letisko do Trenčína verejnou dopravou? Na akej zastávke treba vystúpiť kde je najbližšie vchod do areálu. Budúci týždeň by sme radi sa zúčastnili tunning zrazu a pôjdeme zo železničného stanice.
Ja by som bol rád za rozlúčkovú jazdu hlavne IVECA respektíve #22 potom B952 #31. A s tým Citelisom sme na tom rovnako tiež som nechcel aby takto dopadol. Ale čas už nevrátime.
A ešte by som sa chcel spýtať, že keď už teda tu bude ten nový dopravca a ako všetci vieme tak budú aj nové autobusy. A moja otázka znie: Bude aj nejaká rozlúčková jazda so starými autobusmy?
Nemá niekto foto kĺbaku, ako odbočuje zo Soblahovskej na Dlhé Hony cez ostrý uhol a potom z Dlhých Honov na Soblahovskú? Tento týždeň by tak mali jazdiť linky MHD...
Dúfam, že aj nový povrch bude... lebo tá cesta je hrôza. Tuším sa niečo také písalo, že aj zastávky sa rovno budú robiť. No som zvedavý či sa tak stane.
V skratke, linky jazdiace po Inoveckej pôjdu po Soblahovskej, linky jazdiace cez Dlhé Hony pôjdu okolo Perly. Zaujímavosťou bude, v smere na Juh, premávka MHD cez Beckovskú ulicu (v rokoch 2008-2012, keď ešte bola Beckovská obojsmerná, tadiaľto viedla trasa linky 11).
Ja som si myslel, že mali byť aj platobné karty. Ale keď sa na to teraz pozerám, tak to vyzerá len ako nezáväzné odporúčanie. Určite by ale mal fungovať "predaj cestovných lístkov cez mobilnú aplikáciu", čokoľvek si už pod tým máme predstaviť.
Je to na základe môjho podnetu. Hneď vysvetlím. Hlásenie "konečná, prosím, vystúpte" sa spúšťalo aj na priebežných konečných zastávkach (týka sa liniek 4, 5, 6 a 12), pričom na týchto zastávkach reálne cestujúci vystupovať nemusia, ale môžu pokračovať na časti trasy nasledujúceho spoja.
Nakoľko informačný systém dopravcu nevie rozlíšiť, kedy ide a kedy nejde o priebežnú konečnú zastávku, došlo k zrušeniu hlásenia celoplošne. Hlásenie totiž mohlo ľahko spôsobiť, že cezpoľní, alebo aj miestni, ktorí MHD až tak nepoznajú, zbytočne vystúpia napr. z linky 6 už v Záblatí, hoci pokojne mohli spiatočným spojom pokračovať do Zlatoviec - ide o polokružnú trasu (bez potreby označenia nového lístka).
Snažím sa s dopravcom odkomunikovať, aby sa vrátilo hlásenie názvu zastávky po príjazde vozidla (nasledujúca sa hlási aj teraz), ale uvidíme či to technicky pôjde. Verím, že technologické možnosti sa od prvého septembra zlepšia a umožnia skutočne správne ohlasovanie konečných zastávok.
Neviem či ste to už postrehli ale už zase prestalo na konečnej zastávke hlasiť oznam o konečnej zastávke ale tento krát to nehlási už nič proste autobus príde na konečnú ale žiadne hlásenie.
Priznám sa, že neštudoval som zmluvu Transdevu s mestom Trenčín, ale v Nitre sa so zmenou dopravcu skončilo "pípanie" kariet pri každom nástupe, takže sa stále akceptujú staré karty s platným PCL.
V Nitre sa menili karty, lebo predošlým dodávateľom odbavováku bol R&G, ktorý nielenže nepatrí do zúčtovacieho systému Transcard, ale ani veľmi nechce spolupracovať so svojím de facto konkurentom. Takže ich karty nebolo ako preniesť do iného systému.
Mimochodom, ako by sa dalo "akceptovať" staré trenčianske karty bez toho, aby fungovali? To sa na ne mali vodiči pekne usmievať či ako si mám predstaviť ten nejaký alternatívny scenár?
Pre mňa osobne SAD TN ukázala "prístup" tým, ako sa chovala k #61, neochote upraviť vzory na kĺbaky na 24 (až po tlaku poslancov), a celkovo k vozovému parku posledných rokov. Nenarážam nato, že pri dementnom priamom predĺžení zmluvy mesto túto otázku nechalo napospas osudu, čo je sčasti aj jeho zásluha. Ale aj průser s #22 v Opatovej a následnými "ťahmi" pri svojvoľných zmenách CP miesto obehov ukázalo, aká logika na SADke víťazí. A túto logiku ja už nechcem vidieť...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka
Ak by to mal byť vchod od Leteckých opravní, tak platí to čo pri hlavom a peší presun.