Reply on: Jacob #12124:
Chápem nespokojnosť, ale objektívne dopravca odjazdí to, čo mesto objedná. To za prvé. Za druhé, pozri linku 8: tam je 30 min od rána do noci, a v špičke je 15-20 min. Pritom:a) v úseku Sihoť - centrum máš k dispozícii de facto všetky linky (2,4,6,12,24,28) a inerval máš teda v "x" celkom luxusný, v "a" je to tiež vždy cca 20min a lepšie.
b) v úseku centrum - Juh II máš ešte linky 1 a 22
c) samotná Soblahovská je linka 8 + 7/17
A keďže sa chalani vyhrali s prekladmi, tak na väčšine trasy sú preklady najlepšie možne spravené. Ak by však mesto pridalo kilometre, istotne treba pridať na Juhu I a III, a doplniť intervaly. U mňa by to bolo asi takto:
- pridanie na linke 11 na interval 30 min do cca 18:00 v "x", doplniť dieru medzi 20:45 a 22:15, o spoj 21:30, cez víkend niečo ešte o 22:00, možno aj na linke 4 po Sihoť, alebo 11 po Kubrú
- pridanie na linke 28 na interval 60 min aj po 17:20 v "x" do 22:20, v "a" aspoň do 21:00
Ak by sa chcelo ísť výraznejšími zásahmi, tak jedine podľa "palubákov" a vtedy by som bol za to, aby sa skúsilo:
- linku 23 predĺžiť Pod Sokolice k výstavisku
- zvážiť presmerovanie linky 1 cez podjazd Pred poľom na Sihoť IV a naopak presmerovať linku 2/12 opačne do Kubry (výmena koncového úseku)
- linku 13 posilniť v "a" kvôli Vinohradom
- linku 1+22 intervalovo upraviť na spoločnom úseku Juh II - stanica
- víkendovú prevádzku na linke 23 zrušiť a prehodiť na linku 28
Ak by sa dobudovala spojnica kruháč pod Juhom - Laugaricio, tak by sa linky 24 a 25 mohli spojiť do jedinej, ak by sa dobudovala gen. Svobodu, tak by sa linky 23 a 28 mohli zrušiť a ostala by linka 8 premávajúca polokružne v silnom intervale 10/20/20-30
Jojo-DA
Názorná ukážka, ako vyzerá Karosa B952 po GO. (skúste si skopírovať odkaz a dať do vyhľadávača)