Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Úprimne, ja Vás obdivujem za to, že sa prepravujete v Trenčíne MHD.
Som fanúšikom hromadnej dopravy už od detsva, každá jazda pre mňa bola zážitok ale neviem si predstaviť, že by som teraz, v dospelosti, jazdil denne MHD.
Život Vám musí pretekať pomedzi prsty. Minule som len tak zo srandy išiel autobusom od začiatku Soblahovskej po Hodžovu(L8). Mal som zapnutý tachometer. Najvyššia rýchlosť, ktorú som zaznamenal bola 37km/h. V lete ešte k tomu pripočítajme absenciu klimatizácie a už ani atraktívny takt tomu nepomôže. Otázne je, či sa v tejto situácií, kedy má už skoro každý v rodine 2 autá, dá niečo robiť, aby ľudia znova presadli do MHD. Nové parkovacie plochy v dotyku s centrom tomu asi moc nepomôžu.
Reply on: Jacob #11988:
Je to výsmech obyvateľov krajského (!) mesta. V SN by primátora zavesili za kocky do prievanu, keby poslal na linku 4 dopravca sóla miesto klbakov, ale v TN? Štandard. Nech sa okrem Richarda Ščepka prevezú ostatní kompetentní a zistia ako to je.
Reply on: kvorka #11986:
Najväčšia sranda, že takto obyčajný cestujúci ako to má riešiť? Asi nijak, napísať na e-mail bude tak na dve veci, buď odpíšu, že to začnú riešiť, čo reálne ak nezačali by hneď tak sa na to zabudne, že niekto taký e-mail písal, alebo odpíšu, že podľa ich štatistiky autobus nie je vyťažený, ale tie štatistiky sú nahovno keď reálne to vyzerá inak, len oni sa neodvezú tak nevedia.
Kto vymyslel systém, cez prázdniny odstavené harmoniky tak toho chcem spoznať a spýtať sa ho osobne aký mal k tomu dôvod, keď prázdniny pracujúci ľudia nemajú.
Reply on: kvorka #11986:
Nie len to, včera podvečer jazdila aj prímestská Karosa C 954, hoci minimálne 5 harmoník bolo odstavených a teda mohli byť vypravené ako záložné vozidlo (rsp. ak má dané poradie spoj napr. do Opatovej, kde harmonika neprejde, mali byť vymenené s iným (vhodnejším) poradím)...
Sardinky na 24 pokračujú a klbaky stoja. Také trenčianske, šak nech sa socky radi, že dačo ide....tfuj.
Marek pravdu mas, tade by kludne linka chodit mohla, to je ako stvorene na to😎 ale treba zgeneralkovat este viac starych vyjazdenych crepov aby to potom stalo na dvore lebo nikto na tom nebude jazdit...😆 😆 Blizka buducnost priatelia, lepsie to nebude a nepomoze zmenit na VP sk.D vek na 21r...
37-čka po GO v Spišskej Novej Vsi.
Reply on: draxter #11981:
Ja som konkrétne čakal na 8, ktorá ide 6.00 z Gen. Svobodu. Na zastávke ľudia vraveli, že aj predchádzajúci autobus vynechal. Niektorí tak stáli polhodinu na zástavke a nič neišlo.
Reply on: Jojo-DA #11980:
...strasne,na 4 dni vytiahnem paty z roboty...este len dva som doma a oni toto...😎 😗 🙃 ...ale tak aj 007 si musi odpocinut a nie stele zachranovat svet... 🙂
Reply on: Jojo-DA #11980:
Ktoré?
Dnes ráno opäť vynechané spoje ľudia sa ponáhľali do práce a ja som nestihol vlak. 🙃 😐
Reply on: dns.mk #11978:
Ja Ti dam take Dlhe Diely.... My mame Dlhe Hony 😍 A 23 by som ponechal ale tahal by som ju cez Cintorinsku a Partizansku kde by sa take tri zastavocky na znamenie zriadili...
Reply on: Jacob #11977:
Pokiaľ objednávateľa budú zastupovať takí, čo si vyvážajú zadky v aute, tak nebude v zmluve jasne definované aké vozidlá majú byť nasadené na ktorom spoji a dopravca bude postupovať svojvoľne. Ak trenčianske kĺbové autobusy dožijú, tak to skončí ako v Trnave a Prievidzi, že sa nekúpia 15m, ani 12m autobusy ale 10m a pár ks 12m aby sa nepovedalo. Vôbec by som proti menším autobusom neprotestoval keby sa to kompenzovalo kratšími intervalmi, ale to sa neudeje, viď. TT a PD ale aj PB. V menších mestách treba kyvadlovlu do centra každých 15 min na top trase, inak to nemá zmysel. Príp. dve linky s 30 min, ktoré sa na konci delia, na dve trasy kde postačí 30 min. Nerozumiem ale systému liniek 23 a 28, že prečo nie je namiesto ich jedna linka so silnejším intervalom a hlavne jednou trasou na Dlhých dieloch.
Reply on: kvorka #11970:
Tú 24 nepochopím, keď je plná a nedajú tam kĺbak aj keď sú prázdniny tak zjavne idú podľa ich princípu, že podľa nich ten autobus nie je vyťažený až tak, lebo reálne píše sa, že koľko je miest na státie v danom autobuse, ale kto môže toto určovať? Však to sa nedá, každý je iný, takto výrobca čo jeden meter štvorcový priradí jednému cestujúcemu na státie? Ono by chcelo aby sa aj niekto zodpovedný previezol takýmito linkami a posilnili to!
Ja napríklad stále nechápem dôvod toho, že kĺbové autobusy stoja cez prázdniny a víkendy, a nejazdia po 17:00 či kedy, víkendy ako tak pochopím a ešte aj to, že po určitej hodine nejazdia, ale, cez prázdniny? Naznačujú tým, že akože len študenti a žiaci využívajú MHD?
Ja toto zmýšľanie nepochopím, radšej využijem auto, lebo fungovať len na MHD sa nedá, dlhší čas som tak fungoval a tie ich intervaly otras, chcú aby ľudia presadli z áut do MHD, ale čo pre to spravili? Nič. V takej BA, ZA, KE z radosťou presadnem z auta na MHD, tam je to reálne, u nás nie, hlavne aby bol do najväčšieho nákupného centra Laugarício taký interval autobusov ako tam je teraz, nechcú povoliť zväčšenie Lauga kvôli tomu, že tam nie je chodník či cyklochodník, ja by som im to aj kvôli takej chabej MHD nepovolil taktiež.
Reply on: Marek6283 #11975:
žiaľ, aj to sa stáva. To parkovanie srdí aj mňa, lebo toľko peňazí do toho ide a na kvalite MHD sa to neodrzkadľuje stále.
Reply on: dns.mk #11974:
isiel som s autobusom okolo zrovna v ten cas ...Policaj povie-nemala zabezpecene cuvanie a bude vsetko vybavene,ale ze sa nam tadial jazdi so strachom lebo to kazdu chvilu nastava,aleb ze nam tam zavadzaju dodavky sa neriesi stale....tu sa uz neda normalne jazdit...
Reply on: Marek6283 #11973:
Ďakujem za vysvetlenie. Vy ste zo SADky, že presne viete čo sa stalo alebo máte info od zamestnanca SAD? Neviem či je to len môj pocit, ale že tá parkovacia politika sa na Slovensku riešit živelne a každé mesto po svojom a štát na to kuká ako teľce na otvore namiesto nastavenia nejakých jasných mantinelov, aby nevznikali spory (viď. KE) alebo takéto situácie, že sa zriadia parkovacie miesta tam, kde to spôsobuje kolízne situácie.
Reply on: dns.mk #11971:
Spoj Vam nesiel koli genialnej parkovacej politike....na ul.Dlhe Hony -medzi Inoveckou a Soblahovskou)totizto koli parkovacim miestam posunuli cestu k parkovacim kolmym miestam co je strasne blizko a auto nahle vycuvalo rovno do autobusu ktory siel ,tym padom nesmel dalej pokracovat....kym sa vsetko zabezpecilo-i nahrada za dany poskodeny bus tak to chvilu trvalo....Jasne ze miesta nie je kde robit,ale poukazovali sme na to hned,ze tu jazdime aj s busmi a cesty su uz len pre osobne auta.... ani nas hnev ani vas to neriesi ale vinou SADky to nebolo teraz!
Reply on: dns.mk #11971:
GPS v TN majú všetky vozy. Podaj sťažnosť, toto je sila a ukážka kvality vozového parku v jednom.
V sobotu (13.5.) nešiel posledný spoj L28 na Sihoť. Tak som nestihol IC do KE. A ešte som na ľahkú váhu bral odporúčanie známych, že radšej mám ísť na Inovecká, stred lebo na Cintorínskej vynechávajú často spoje. Neveril som, že môže byť v trenčianskej MHD taký bordel ale dôveru mi SAD TN oplatila celkom ironicky ... Potom keď na jednej trase cez Dlhé hony časť spojov ani nejazdí, tak načo sú také linky, keď ich dopravca nepokrýva? A ako si objednávateľ skontroluje, že či neplatí náhodou aj za nevykonané spoje? Resp. dá sa to výpisom z palubákov alebo IS, ale kontroluje to vôbec mesto alebo len paušálne vyklopia kešeňu pred termínom uhradenia doplatku za predpísaný výkon a neskontrolujú či sa predpísaný výkon rovná reálne odjazdenému?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.