Ja Ti dam take Dlhe Diely.... My mame Dlhe Hony A 23 by som ponechal ale tahal by som ju cez Cintorinsku a Partizansku kde by sa take tri zastavocky na znamenie zriadili...
Pokiaľ objednávateľa budú zastupovať takí, čo si vyvážajú zadky v aute, tak nebude v zmluve jasne definované aké vozidlá majú byť nasadené na ktorom spoji a dopravca bude postupovať svojvoľne. Ak trenčianske kĺbové autobusy dožijú, tak to skončí ako v Trnave a Prievidzi, že sa nekúpia 15m, ani 12m autobusy ale 10m a pár ks 12m aby sa nepovedalo. Vôbec by som proti menším autobusom neprotestoval keby sa to kompenzovalo kratšími intervalmi, ale to sa neudeje, viď. TT a PD ale aj PB. V menších mestách treba kyvadlovlu do centra každých 15 min na top trase, inak to nemá zmysel. Príp. dve linky s 30 min, ktoré sa na konci delia, na dve trasy kde postačí 30 min. Nerozumiem ale systému liniek 23 a 28, že prečo nie je namiesto ich jedna linka so silnejším intervalom a hlavne jednou trasou na Dlhých dieloch.
Tú 24 nepochopím, keď je plná a nedajú tam kĺbak aj keď sú prázdniny tak zjavne idú podľa ich princípu, že podľa nich ten autobus nie je vyťažený až tak, lebo reálne píše sa, že koľko je miest na státie v danom autobuse, ale kto môže toto určovať? Však to sa nedá, každý je iný, takto výrobca čo jeden meter štvorcový priradí jednému cestujúcemu na státie? Ono by chcelo aby sa aj niekto zodpovedný previezol takýmito linkami a posilnili to!
Ja napríklad stále nechápem dôvod toho, že kĺbové autobusy stoja cez prázdniny a víkendy, a nejazdia po 17:00 či kedy, víkendy ako tak pochopím a ešte aj to, že po určitej hodine nejazdia, ale, cez prázdniny? Naznačujú tým, že akože len študenti a žiaci využívajú MHD?
Ja toto zmýšľanie nepochopím, radšej využijem auto, lebo fungovať len na MHD sa nedá, dlhší čas som tak fungoval a tie ich intervaly otras, chcú aby ľudia presadli z áut do MHD, ale čo pre to spravili? Nič. V takej BA, ZA, KE z radosťou presadnem z auta na MHD, tam je to reálne, u nás nie, hlavne aby bol do najväčšieho nákupného centra Laugarício taký interval autobusov ako tam je teraz, nechcú povoliť zväčšenie Lauga kvôli tomu, že tam nie je chodník či cyklochodník, ja by som im to aj kvôli takej chabej MHD nepovolil taktiež.
isiel som s autobusom okolo zrovna v ten cas ...Policaj povie-nemala zabezpecene cuvanie a bude vsetko vybavene,ale ze sa nam tadial jazdi so strachom lebo to kazdu chvilu nastava,aleb ze nam tam zavadzaju dodavky sa neriesi stale....tu sa uz neda normalne jazdit...
Ďakujem za vysvetlenie. Vy ste zo SADky, že presne viete čo sa stalo alebo máte info od zamestnanca SAD? Neviem či je to len môj pocit, ale že tá parkovacia politika sa na Slovensku riešit živelne a každé mesto po svojom a štát na to kuká ako teľce na otvore namiesto nastavenia nejakých jasných mantinelov, aby nevznikali spory (viď. KE) alebo takéto situácie, že sa zriadia parkovacie miesta tam, kde to spôsobuje kolízne situácie.
Spoj Vam nesiel koli genialnej parkovacej politike....na ul.Dlhe Hony -medzi Inoveckou a Soblahovskou)totizto koli parkovacim miestam posunuli cestu k parkovacim kolmym miestam co je strasne blizko a auto nahle vycuvalo rovno do autobusu ktory siel ,tym padom nesmel dalej pokracovat....kym sa vsetko zabezpecilo-i nahrada za dany poskodeny bus tak to chvilu trvalo....Jasne ze miesta nie je kde robit,ale poukazovali sme na to hned,ze tu jazdime aj s busmi a cesty su uz len pre osobne auta.... ani nas hnev ani vas to neriesi ale vinou SADky to nebolo teraz!
V sobotu (13.5.) nešiel posledný spoj L28 na Sihoť. Tak som nestihol IC do KE. A ešte som na ľahkú váhu bral odporúčanie známych, že radšej mám ísť na Inovecká, stred lebo na Cintorínskej vynechávajú často spoje. Neveril som, že môže byť v trenčianskej MHD taký bordel ale dôveru mi SAD TN oplatila celkom ironicky ... Potom keď na jednej trase cez Dlhé hony časť spojov ani nejazdí, tak načo sú také linky, keď ich dopravca nepokrýva? A ako si objednávateľ skontroluje, že či neplatí náhodou aj za nevykonané spoje? Resp. dá sa to výpisom z palubákov alebo IS, ale kontroluje to vôbec mesto alebo len paušálne vyklopia kešeňu pred termínom uhradenia doplatku za predpísaný výkon a neskontrolujú či sa predpísaný výkon rovná reálne odjazdenému?
Nekoncepčné, vrcholné arogantné k platia im cestujúcim. Ranná sardinkaren na linke 24 ignorovaná, asi by na meste boli radi ak núti ľudia šli autom. Hlavne že súdruh Močiarík vyzýva k používaniu MHD a súčasne z nej ľudí vyháňa. Citelis 18M stojí, ale jazdí C954. A na nosnej linke!!! Preboha to dokedy? Dopravca má 5 disponibilných mestských vozov a nič.
Vrcholom kvality je včerajší zážitok: na linke 1 sa 14:35 na Soblahovskej smer centrum dovalila prímestská Karosa A ani jeden klbak v premávke, ráno bola na 24 zase sranda (!). Tak toto dokedy? Klbaky stoja a jazdia vozidla čo by nemali ani v špičke jazdiť, hoci sú prázdniny. Zvrátené.
Krásne spomenúť len tie pozitívne veci, ale nižšie sú aj problémy napísané, a to ako aj ten kasselák na zastávke SAD v smere do mesta, smiešne ako toto mohol niekto zhotoviť.
To fakt inak za peniaze niekto toto spravil? Ak dostali za toto zaplatené čo to zhotovili, tak to aj ja by som chcel ísť do takej roboty robiť kde môžem odfláknuť prácu a zarobiť si.
A inak vidieť, že ten plán na zhotovenie robil niekto kto asi nerozmýšľal, že to je pre AUTOBUS! Zároveň to malo byť otestované pred tým ako to bolo odovzdané a zjavne nebolo keďže už sa nikto nesnaží to opraviť a asi aj SAD-ka to zjavne berie ako funkčnú zastávku s kasselákom
Za takmer 13 rokov sme v limitoch mozneho posunuli MHD Trencin - od "vidieckeho typu" s nastupom iba prednymi dverami a klesajucim poctom prepravenych osob - k modernej MHDcke krajskeho mesta s nastupom vsetkymi dverami, wifi, casovymi listkami, prvou etapou IDS a narastom cestujucich. Samozrejme vela vela prace na tom, co sa nepodarilo i na dalsom zlepseni vas caka. Za spolupracu vsetkym ochotnym zastupcom Mesta, vsetkym nasim vodicom MHD a vacsine slusnym prispievatelom trencianskej iMHD dakujem!
Upozornenie pre cestujúcich linkou MHD č. 12
20. 6. 2019
Upozorňujeme cestujúcu verejnosť, že autobusová linka MHD č. 12 nebude počas štvrtka 20.6. a piatka 21.6. obsluhovať zastávky na Ul. J. Zemana a na Karpatskej ulici. Teda, nebude zachádzať na sídlisko Noviny, ale pôjde rovno do Biskupíc. Dôvodom sú asfaltovacie práce na Karpatskej ulici. Ďakujeme za pochopenie.
zdroj: https://trencin.sk/aktuality/upozornenie-pre-cestujucich-linkou-mhd-c-12/
-------
Informácia o výluke bola zverejnená až dnes dopoludnia (t. j. niekoľko hodín po jej začiatku), na webe SAD až pred pár minútami. O tom, že výluka bude potrebná sa pritom vie už minimálne od 13.6., kedy vyšiel článok o výmene asfaltu na Karpatskej, aj s dátum obmedzení, na webe mesta. Škoda komentovať...
Link na spomenutý článok: https://trencin.sk/aktuality/povrch-karpatskej-ulice-preasfaltuju/
Áno, investovať do zvýšenia kvality MHD by bolo dva roky po zavedení parkovacej politiky skutočne namieste (novú absurdnú linku 31 neberiem ako investíciu). Naviac, ak si dobre spomínam, na jeseň pribudne platené parkovanie (konečne) aj na Juhu a Sihoti (III - V), čo by si vyžadovalo doriešenie víkendovej obsluhy Juhu I s (ne)pravidelným intervalom 20 a 40 minút + 3 spoje linky 5. Ráno a večer je interval dokonca len 60 minút.
Ohľadom vozového parku. Situácia by sa určite dala zlepšiť aj zmenami, ktoré by nestáli takmer nič. Napríklad pokrytie víkendovej výpravy výhradne NP vozidlami, ktoré sú zároveň novšie, pohodlnejšie ako aj ekologickejšie. Samozrejme, v najbližšom čase je potrebné riešiť náhradu Karos B za nové vozidlá, vrátane kĺbových.
Chápem, že Karosa C je možno oproti B-čkam pohodlnejšia, no aj tak v MHD nemá čo hľadať, pretože:
- umožňuje len obmedzený počet stojacich cestujúcich,
- je tam nedostatok miesta na manipuláciu s kočíkom (ak vôbec prejde cez dvere),
- úzke dvere a uličky zdržujú nástup a výstup a tým dochádza k meškaniu spoja (na linke 4 v špičke takto nabrala za celý okruh aj 10 minút),
- pre cestujúcich je modré vozidlo mätúce,
- vozidlo nedisponuje (na rozdiel od info na iMHD) bočným svetelným displejom,
Pripomínam, že so začiatkom letných prázdnin asi bude opäť jazdiť iba jedno kĺbové vozidlo. Je potrebné (a určite to budem) sledovať a prípadne pripomienkovať.
dúfam, že pán Hartmann toto občas číta spolu s Beďatšom. Toto je čistá katastrofa a vizitka "odfláknutia" - prosím urob foto a fuknem asi oficial podnet na mesto, lebo toto sa už ani nedá nazvať službou verejnosti, ale vykakaním sa na hlavu cestujúcemu.
Co sa dopravy tyka v nasom meste ,ja zasnem....kde sa pozriem....opravia sa kanalizacne poklopy-kazdy druhy ,parkoviska sa stavaju uplne bezhlavo,bez premyslenia....a dalo by sa pokracovat,ale chcem sa dostat k autobusovej problematike a poukazat na aut.zastavku Zlatovska ul.SAD v smere do mesta(na Zilinu) presnejsie. Nedavno sa tam pouzili Kaselske obrubniky co asi ostali,to schvalujem,no autobus nepristavim k chodniku lebo matrciaca spodna pekne ostra hrana odhadzuje od chodnika kedze dost vysoko trci. Dalsia vec je pristresok,ktory ostal osadeny,no chodnik sa podvihol a do tretice BUS-stojan tiez nik neprisposobil novej vyske a ostal osadeny povovodne,museli zdemontovat odpadkovy kos z neho,ten hodili k pristresku a ked si chcete pozriet odchody tak vas sekne v krizoch .... pytam sa zase raz: kto to skolaudoval? Skratka Trencin co sa tyka tychto veci je ubohy,slabucky,mizerny....nemam viac co dodat...Urobit tu nieco na 100% na prvykrat nehrozi....je to v dnesnej dobe velmi smutne! A najnovsi postreh-konecne sa robi novy otoc za Sihotou 4 zda sa....len sa mi to zda malinke,uz sa tam mohlo spravit aj take parkovisko kde by sme na noc mohli mat BEZPECNE odstavene autbusy....ale tak vitam aj to co sa robi
Čakal by som, že po tom, ako sa z parkovného už konečne peniaze sypú do mestskej kasy, že sa porobia aspoň najvypuklejšie zastávky tak, aby vozidlo bezpečne vošlo a "prirazilo" k obrubníku bez hrozby škody.
Samozrejme obnova vozového parku je aktuálne kritická, pripomína mi rok 2004, kedy Ikarusy už boli v stave v akom boli, bolo tu niekoľko relatívne nových busov (4x B952E, 3x B932, 2x B932), zopár dobrých B732 a potom kadečo. Teraz sú tu fajnové Corsswaye (16x), Citelisy 12M v rôznom stave (5x), momentálne špičkový kĺbak #61, a potom výborná C954 (!), niekoľko GO B952 (2x?) a B952 a B961 čakajúce na GO/vyradenie (13x). A to je zlé, do budúcna žiadna vízia. Žiaľ, nedivil by som sa, keby mesto povedalo, že nové vozy až so súťažou. Lenže súčasný stúpajúci trend sa tým môže aj zastaviť, ak cestujúci neuvidí progres aj pri vozovom parku.
Mňa štve, že máme jeden stále nenasadzovaný kĺbový voz, čo je neskutočný luxus keď zvážime kde všade jazdia B952. Mám pocit, akoby niekto nechcel, aby plné spoje na linkách 7/17, 11 či 24 boli obslúžené kultúrne a vhodne, veď nasadenie kĺbakov sa od roku 2016 znížilo, síce jazdia tiež 4 vozy, ale na obed nejazdia a po 17:30 už tuším len jeden.
ja keď vidím v premávke tie "herky" radu 952, kde miestami by som asi ani nechcel stáť na podlahe, tak nejaké tlačítko ma vôbec netrápi. Asi až keď vozy konečne nedostanú STK alebo príde k úrazu sa niekto spamätá, že treba riešiť obnovu vozového parku.
Dúfam, že súdruh primátor pozerajúci len na peniaze konečne pochopí, že vďaka istej partii, ktorá vypracovala nový návrh CP v roku 2016 je trenčianska MHD jedna z mála so stúpajúcim trendom a dôjde konečne k obnove aj kĺbových vozov, kde 11 rokov nepribudol nový voz.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283