napíš prosím presne o čo ide, lebo jedna vec je presná evidencia druhá možno elektronická pokladnica na účely finančnej správy. To by ma dosť zaujímalo.
Keď som dnes ráni išiel MHD, všimol som si že SADka vylepila na kabíny nejaký oznam o tom že vraj nie sú povinný evidovať tržbu z predaja do elektronickej pokladnice. Ak sa nemýlim tak práve pokladnica eviduje počet cestujúcich ktorých chce mať sadka tak strašne spočítaných. Jedine že by EMTEST sa ako pokladnica nepočítal, naozaj neviem.
co na tom noziku je take strasne priatelia? Keby tam tak kolega zabudol otvarak na konzervu nepoviem...ten by sa zapichol mierne do sedacej casti ak by bol otoceny hore ostrim ale tento nozicocococek neublizi Nezabudnite ze mi v tych priestoroch aj musime papat....aj odpocivat,minule som jedneho kolegu budil bo ani ohlasenie linky to nedokazalo a ten vyskocil letel za volant a aj podusku v zadu zabudol....to je este nic...videl som ine videa co sa deje v autobusoch a budme len radi ze je to desiatovy nozik bez ruk alebo makkucka poduska bez macka uska ?
To určite súhlasím. Pri Nemocnici sa bežne stretávajú v jednom aj druhom smere dva krátke autobusy v rovnaký čas ?
Len nech to nedopadne ako na Soblahovskej, kde nie že dva, ale tam poriadne nemôže zastať ani jeden krátky autobus ?, takže zastávku určite treba na dva... Dolný Šianec je čo sa týka dĺžky výborný pozitívny príklad.
Zastavovanie taxíkov by možno mohlo riešiť mesto, ak by (na začiatok) poprosilo dispečing taxi služieb, aby informovali vodičov na zastavovanie v dnešnom zálive (nie na budúcej zastávke MHD). Pripúšťam istú naivitu z mojej strany, ale následne by mohli prísť represívne činnosti polície. Ak by to mali na háku. Druhou vecou sú obyčajní vodiči...
Ak ide o využitie priestoru pre parkovanie prímestských autobusov, sľúbil mi vedúci Útvaru mobility, že to prejde so SADkou. Spomínal som mu to už. Pôvodne uvažoval o parkovacích miestach pre rodičov blízkej škôlky. Ale aj tento nápad považoval za zaujímavý. Ak to odobrí SAD TN, môže to byť realita.
Tu treba vziat na vahu viac skutocnosti. Ide o nemocnicu,zastavuju tam nie len autobusy ale aj taxiky a auta a ked bude zastavka blizsie k vratnici bude to este viac vyuzivane tymto sposobom i ked je to autobusova zastavka...dalej by som tu riesil aj druhu zastavku a to pre primestske autobusy jazdiace od Trenc.Teplic,ale aj IL...a kedze pri Smazienke sa im uz konecna postupne rusi ,nemaju kde parkovat a stoja po roznych ulickach a tu je plac pre konecnu mimo cesty...
Nerobíme zastávku v Kubre,kde dĺžka na klbak stačí a hotovo,ale v centre,kde zhluk liniek bežné vygeneruje 2 autobusy v zastávke,takže dĺžka menej než na 2 busy je blbosť.pritom priestorovo sa dá spraviť dlhšia bez problémov.
Zisťoval som dĺžku novej zastávky a jej dĺžka je 18 +1m. Vraj to stačí na jeden (kĺbový) autobus. Dva krátke tam samozrejme nevojdu.
Otázka znie, naozaj to stačí? Podľa STN by mal stačiť 10 m vjazd, tu je vraj navrhnutý v dĺžke 11 m. Hodila by sa tu skúsenosť vodičov, aby sa potom nenadávalo ex post.
Kaštan - vzniklo v Prahe, keď prišli zo ZSSR zacvičovať rušňovodičov a %další personál na metre. Obvyklé sovietske oslovenie cestujúcich "graždane" (občania) sa spodobilo na "kaštani".
Inak v Bratislave sa správne nehovorí cestujúcim "vlke" ale "vlkä" ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Richard Ščepko