Reply on: syko #10983:
Áno, toto je naozaj potešujúca informácia. Celá spoločnosť SIRS je podľa môjho názoru obrovské riziko (nie len po skúsenostiach v Žiline). Veľmi som zvedavý na alternatívne možnosti. Od megalomanských až po triezve a hlavne funkčné (v kontexte aj budúceho integrovaného dopravného uzla). Stále snívam o podobných princípoch ako napr. v meste Aarau, kde je podobná blízkosť železnice a autobusovej stanice. Architektúra prestrešenia je už len pridanou hodnotou... Ak si v ničom môžeme brať príklad od Švajčiarov, tak je to rozhodne doprava. http://arch2o.com/wp-content/uploads/2014/09/Arch2o-Bushofdach-Aarau-Bus-Terminal-and-Train-Station-Vehovar-Jauslin-Architektur-3.jpg
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).
Jacob
Najviac na tom sranda je, že vodiči Trenčiansky nevedia nahodiť časový predplatný lístok, ale včera som išiel jedným Ilavským ktorý išiel do Dubnice a vodič niečo mrmlal, že to sa nedá či čo, nahodil tuším obyčajný kde písalo na displeji 0,80€ a v poriadku len píplo a mal som lístok aký som mal mať, čiže mali by pekne preškoliť všetkých vodičov, keď sa dokázali naučiť ako vydávať lístky ako v MHD tak doučiť sa navyše vydávať časový predplatný lístok by hádam nemal byť veľký problém.