Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete náhodou inak niekto, či sa o všetky stránky jednotlivých miest tu na imhd.sk stará jedna osoba alebo na starosti má viacero osôb, tým myslím, že napríklad jeden človek má na starosti jednu stránku jedného mesta. Aj keď viem, že stránka imhd.sk a jej podstránky sú dobrovoľná činnosť a zdarma, tak nerozumiem jednej veci a to sú ankety, a to buď pravidelne na niektorých stránkach sú každých pár mesiacov nové, alebo čo som si všimol niekde je iba napr. "Aký bol rok 2016 v trenčianskej MHD?" (namiesto trenčianskej MHD je názov iného mesta), a táto anekta je celý jeden rok a nemení sa čo mi príde blbosť. Zároveň keby tomu tak bolo tak keby aspoň bola aktuálna, pretože čo vidím taká žilina má už aspoň aká bola MHD v roku 2017 ale my na Trenčianskej stránke stále 2016.
Viem, je to iba taký možno bezvýznamný detail ale nerozumiem ako je možné, že všade je to aktuálne a na nás sa asi zabudlo ako keby Trenčín už neexistoval alebo čo 😕
Prosím, spomínate si dakto na súkromného dopravcu PNEUS Travel? Kedysi dávno mali tmavomodrú LC 735 (špz možno TNA 01-86), avšak nedarí sa mi k nim zistiť nič bližšie...
nielen ako píše kvorka, nový CP má už aj jednu podstatnú chybu:
spoj č. 105 na linke 5 má znamienko "G" pokračuje do priemyselného parku - áno, ale na linke 6 (čo sa z CP človek nedočíta). Avšak spoj linky 6 č. 117, ktorý je priamym pokračovaním (t.j. ten istý autobus) má obmedzenie "62" a nepôjde 24.12.. Takže výsledkom je, že CP nebude dodržaný, lebo spoj na linke 5 skončí a nikam nepôjde do priem.parku! Takže ľudia POZOR, čo robíte na zmeny, pošlapete si. ?‍☠️ ? No fasaa, vivat CP a lá SAD.
Reply on: dave6 #10914:
asi keď idem autom, tak sa idem prechádzať či ako to myslíš? Zaparkujem čo najbližšie cieli, to má predsa logiku. TO, že to mesto posralo na Sihoti, si predsa neodskáčem ja tým, že pôjdem nebodaj autom na Mládežnícku a potom ešte odtiaľ po šmykľavých chodníkoch 10-12 min k zimáku. To by som mohol ísť rovno autobusom, keby nejaký použiteľný bol pre cestu nazad (ako dakedy Ikarusy). Ten sólokapor čo ide po hokeji ako linka 8 je všetko len nie rýchle spojenie na Juh. Je to vymeták, čo vaic stojí než ide.

PS: prečo si autá kupujú ľudia? No pre pohodlnosť, lebo inak by všade chodli peši ?
PPS: veď mesto vyznačilo parkovacie miesta, tak aké "ani pohnúť"? Kto si zaplatí, ten parkuje (takže aj ja), či ako tomu rozumieť?
Reply on: kvorka #10913:
Z mládežníckej či plavárne je to cca. 10 min., presne pre takúto pohodlnosť ľudí sa na Sihoti nedá pred vlastným domom ani pohnúť, lebo každý potrebuje zaparkovať čo najbližšie namiesto toho aby vyvinul trocha aktivity a prešiel sa kúsok peši.
oficiálne odporúčanie mesta na webe: "Ak budete na hokej cestovať autom, prosíme, aby ste prednostne využili na zaparkovanie parkoviská na Mládežníckej ulici a krytej plavárni. "

Jasné, to už mi úplne tútká na karbit, aby som z Juhu šiel autom na Mládežnícku a potom pol Sihote pešo...keby ten posilák späť za niečo stál a nešiel slimáka celým mestom, ale rovno na Juh max. s medzizastávkou na Inoveckej, a ešte mal aj potrenú kapacitu a nie krátka Karosa ako furt, možno by som vôbec nešiel autom. Takto jasne že zaparkujem niekomu pred domom na starej Sihoti - veď kde inde?
Reply on: mathre #10911:
to mi je jasné, ale soudruzi to predsa museli a mali vedieť už pri tvorbe CP a jeho schvaľovaní - či ho nik nečíta? Či ho pripravuje nejaká stará komančovka na SADke a mesto len slepo dvíha ruky "jako na prvního máje"❓ ? Obmedzujúca značka tam mala dávno byť!
Minulé roky ale neboli pozatvárané zo zákona obchody počas sviatkov. Nakoľko Laugo aj Tesco budú zatvorené, je zbytočné, aby linky do nich premávali.
Reply on: draxter #10909:
neschopnosť širokosiahlia. Čítal som článok o obmedzeniach 24.12. až 6.1. a okrem už tradičného (a stále vyššieho) skresania spojov (po novom Juh I odstrihnutý po 17:00) ma zarazilo, že linka 25 nebude premávať ani 26.12. a 6.1. Toto nebývalo minulé roky. Avšak čo ma najviac na tom irituje, že žiadna obmedzujúca značka v CP nie je, na rozdiel od značiek "48" a "72", z ktorej by to človek vyčítal! Pretože aj bez súhrnu imhd by to mal mať možnosť každý poznať, nie každý číta oznam na webe! Moja otázka znie, ako je to možné, veď CP platí len od 10.12. a hneď má takú obrovskú a zásadnú chybu!? Keďže CP robí SADka (žiaľ zas a znova) a na meste si to ani poriadne nemá kto všimnúť (MHD je okrajom záujmu na jednom oddelení), tak toto netreba nechať tak a som zvedavý, čo mi na to odpíše prokurátor.
z webu mesta:
Otázka od: Miro, 27.11.2017

Dobrý deň. Každé mne známe mesto, ktoré má zavedenú parkovaciu politiku, má pre svojich návštevníkov zriadené bezplatné zberné parkoviská, s dostupnosťou MHD. Keď chcete riešiť spoplatnením áut celý Trenčín, aké plány sú so zbernými parkoviskami? Zavedenie parkovacej politiky v Trenčíne malo za následok oplocovanie akýchkoľvek voľných plôch. Pokiaľ donedávna pôsobil Trenčín ako príjemné, otvorené, vzdušné mestečko, oplocovaním a rôznymi zátarasmi sa dostal na úroveň zbohatlíckych štvrtí, kde nie je záujem o návštevníkov. Rozmýšľali ste pri navrhovaní parkovacej politiky s pánom primátorom aj o týchto dopadoch? Nemôžete nazvať projekt Parkovacia politika v meste Trenčín tak, ako to reálne je, a to daň za používanie auta v meste Trenčín?

Odpoveď:
Ľuboslava Sedláková, kancelária primátora:

V Trenčíne je takýmto parkoviskom parkovisko pri krytej plavárni, kde je 236 parkovacích miest. Toto parkovisko je bezplatné a slúži ako záchytné. Nie je na kraji mesta, ale v blízkosti centra. Ak by mesto nezaviedlo regulované parkovanie a parkoviská v centre by boli bez úhrady, tak by zberné parkoviská na okraji neboli využívané. Veď kto by tam neparkoval, keby mohol v meste. Takto by sa nič nevyriešilo a mesto by bolo opäť preplnené parkujúcimi vozidlami, často celodenne. Podstatným dopadom regulovaného parkovania je, že sa zaviedol poriadok s parkujúcimi vozidlami na uliciach mesta a dopravné opatrenia, ktoré sa v tejto súvislosti vykonali, prispeli k zlepšeniu bezpečnosti na cestách. Parkovacie miesta je potrebné budovať, udržiavať, značiť, čistiť a doteraz sa na tieto náklady skladali všetci občania bez ohľadu, či vlastnili vozidlo alebo nie. Nové parkovanie umožňuje získať prostriedky práve od tých, ktorí verejný priestor využívajú a zaberajú ho svojimi zaparkovanými vozidlami, čo je spravodlivejšie. Parkoviská, ktoré Mesto vytvorilo, vyznačilo na miestnych komunikáciách, nie sú v žiadnom prípade oplotené.

Záver: alibistická odpoveď, pretože vôbec nezodpovedala otázku, kde je záchytné parkovisko dostupné MHD - NIKDE! K plavárni žiadna MHD nejazdí a o žiadnom inom ani p. Sedláková nepíše. *Takže aj takto populisticky sa robí v TN, ale to už vieme. Peniaze idú le na len na parking, a ak sa náhodou niečo dotkne MHD, tak sa to neurobí nikdy (kasseláky) aleboo sa na to zabudne, alebo naveľa naveľa odrobinky. Ale touto otázkou trafil čitateľ klinec po hlavičke a žiáľ, MHD sa nezvezie a možno sa mestu Trenčín aj vyhne úplne, keď to je tak ako to je!
Reply on: S499.1023 #10906:
Ale určite by to bolo super,len tú mesto pozerá na každý meter a na druhú stranu sa plytva na nezmysly.idealne by bolo aby mal Juh I 20 min interval a na druhej strane bolo tiež sídlisko,kde počet spojov nie je ideálny a to je Pod Sokolice a Pred Poľom.Otoc v Kubre je akiste vhodný.
Reply on: linka10 #10904:
Plánované investície pre rok 2018 (MHD):

Otoč MHD Sihoť 50 000
Presun zastávky MHD na ul. Hodžova k VII. ZŠ 50 000
Presun zastávky pred Fak.nemocnicou 50 000

Takže počíta sa s presunom zastávky pri nemocnici. Nie je však spracovaná projektová dokumentácia, na túto tému som sa bavil len s vedúcim Útvaru mobility. Bolo to však len úvak (november 2017), neviem, či sa táto vec pohla. Do rozpočtu sa dostala aj otoč na Sihoti.

Inak iMHD je preddefinovaná web stránka v MAXe na info panely. To len tak, BTW.
Reply on: draxter #10905:
A prečo teda nenechať tú skrátenú 11 až do Kubrej?
Reply on: S499.1023 #10900:
taká, že do Kubrej jazdí L1, zatiaľ čo L11 až do Kubrice, tak úspora by bola (resp. navýšenie len v hlavnom úseku Pred Poľom - Juh I), ? Obídenie sídliska Pred poľom by z pohľadu zastávok nemalo žiadny vplyv, nebolo by treba nič nové.
Reply on: Marek6283 #10903:
Nemal byť už hotový aj otoč pri VÚO alebo zastávka pri nemocnici? Škoda sa pustiť do nových nereálnych plánov v tomto meste. Radšej treba zrušiť zastávkovú niku na Dlhých Honoch a na Soblahovskej ešte jednu pridať.
Reply on: Richard Ščepko #10902:
O upravach snivat moze tak clovek ako ja,Milan,alebo i vy-v dobrom hej! Pozrite sa ako dopadlo otacanie autobusov v Detskom Mestecku? Co sa slubovalo....teraz sa tocime v krizovetke-to je vlastne zakazane,lebo bolo to najjednoduchsie riesenie,keby tam bol kruhacik nepoviem nic,uz mi tam jeden taxikar pekne vynadal,ale tak ja som dodrzal vsetko co bolo treba....Pozrime sa ako dopadli slubovane zastavky na Brnianskej,Vynohrady a podobne... Tu je ista idealna idea ale skutocnost je potom uplne ina a na figu...
Reply on: Marek6283 #10901:
Je určite pravdou, že ak je menej áut, jazdí sa bez debaty lepšie. Svojho času sa však argumentovalo, že 18M jednoducho neprejde.
Každopádne by možno v niektorých miestach pomohli stavebné úpravy, prípadne aspoň výrazne vyššia ohľaduplnosť od vodičov.
Reply on: Richard Ščepko #10899:
Riahard,ten vodic a ten autobus tak je len rano o pol deviatej=nie je tam az taky problem,ten nastane ked tam zacne byt plnsie! On jazdi rano cez parkovisko a nie okolo MCkaca! 🙂 To sa ale uz potom neda! A potom je uz rad ze tam uz nemusi ist....ja som s nim hovoril tiez... tak zase ale mna pozna,mne povie 😉
Reply on: draxter #10898:
Aká by tam bola úspora oproti normálnej jazde do Kubrej?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.