Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mathre #10554:
No stačilo sa len pozrieť do popisu vozidiel. 01-Karosa Citelis má motor Iveco Euro3, dodaný v roku 2006. 02-06 majú motor Iveco Cursor Euro4 a boli dodané v roku 2008. V tej 01 je motor zhodný s tým, ktoré sú v Karosách B952E, tento typ sa montoval ešte do starých Citybusov a začiatkom aj do modernizovaného vozidla Citelis. Potom prešiel Citelis modernizáciou a dostal aj nové motory.
Reply on: Jojo-DA #10553:
No Citybus nemá vôbec rovnaký zadok. Svetlá má úplne iné. Tam je totižto rozdiel v tom, že 01 bola dodaná myslím že o rok alebo dva skôr ako zvyšné Citelysi. V tom prípade môže byť v nich rozdiel či už v prevodovke, v type motoru a iných veciach.
Reply on: ajjo #10552:
Áno áno znova prepáčte chcel som napísať citelis nie citybus. Citybusy majú rovnaký len zadok už sa mi to pletie v hlave ?
Prepáčte, nechcem Vás spochybňovať ale aj v sekcii vozidlá je 01 písaná ako karosa citelis a nie citybus. Ešte má aj nápis na karosérii citelis.
Reply on: Jacob #10548:
Ak si dobre pamätám tam v #61 trčia len pozliepané káble na mieste kde majú byť informačné tabule.

K tej #01 je pravda celú cestu v zadnej časti chrčí a to stále keď v nej idem ale ide okolo mňa a zvonku ma iný zvuk ako ostatné citelisy 12m.

1 zaujímavosť keď si pozrieš v sekcii vozidlá zistíš ze #01 je Karosa Citybus 12m ale všetko má rovnaké ako Citelis aj vzhľad nevidím medzi nimi ziadny rozdiel.
Reply on: Jacob #10549:
Je predpoklad, že im to ukazuje automatický rovno aj softvér, že ktorá tabuľa komunikuje a ktorá nie. (A kde je aká verzia).
Reply on: MA MHD #10547:
Tabúľ v #61 sa asi nedočkáme keďže nie sú schopný opraviť alebo vymeniť za nové tie tabule čo nefungujú už dlhú dobu, a taktiež typujem, že náhradné tabule nemajú žiadne a určite ak boli v #61 nejaké vo vnútri tak keď sa pokazili niekde tak ich zobrali keďže #61 nejazdila veľmi dlho a tým pádom keď začala teraz jazdiť nemajú tam aké dať.

Hlavne by ma ešte zaujímalo či takto vodiči sami nehlásia vedeniu alebo niekomu, že tabule v autobuse nefungujú nech zistia prečo poprípade opravia/vymenia.
Reply on: Jojo-DA #10545:
No ale aj čo išiel Citelis #01, som ním išiel na linke 11 sa mi zdalo, že nie je úplne v poriadku, vydával trochu divné zvuky ktoré nikdy som nepočul pri žiadnom Citelise.

Tak tú vec, že v predu 11 a na boku 5 a vzdadu 28 poznám, raz som to videl, a nerozumiem ako je to možné, že sa to stane, keďže nemalo by sa to všetko nastaviť automaticky podľa danej linky, že nastavím to v systéme či ako sa to nastavuje a nahodí to číslo linky a všetko ostatné do všetkých tabúľ?

Reply on: Jojo-DA #10545:
Ja len dodám k tým tabuliam, že na nefungujúce vnútorné displeje v Citelisoch 12M, i v ostatných vozidlách som upozorňoval SAD a následne aj mesto už niekedy v októbri a znova aj pred mesiacom a nič sa nezmenilo. ?

Rovnako som upozorňoval na chýbajúce tabule v #61, no ani to sa za takmer 2 mesiace nevyriešilo.
Reply on: Jojo-DA #10545:
To mi pripomína časy starých plastových tabúľ, keď sa niektorému vodičovi podarilo zabudnúť ich vymeniť pri prechode z jednej linky na inú 😃
Reply on: Jacob #10543:
Pardon nechcel som napísať v dielni ale vozovni. S tými tabuľami je to čosi hrozné. Vo väčšine autobusoch to nefunguje.

Jacob funguje v Citelise ale len v #01? lebo minulý týždeň robil 1 deň zálohu a všimol som si že na počudovanie išla tabuľa.

A to nie je všetko! Neraz som videl že v predu autobusu svietila 11 na boku 5 a vzadu 28 a potom človek môže rozmýšľať že čo je to vôbec za linku.
Reply on: ajjo #10540:
Ešte doplním pre zaujímavosť: vodič mal poťah na strednej časti volantu prilepený lepiacou páskou-nič nezvyčajné.
Reply on: Jojo-DA #10542:
Hmm... čo na #02 a #01 keď sú v dielni opravujú vnútorné informačné tabule? Lebo bolo by načase lebo ani v jednom autobuse Citelis 12M nefunguje informačná tabuľa vo vnútri autobusu, a taktiež nefunguje v niektorých B 952 autobusoch a videl som pár autobusov aj ktorým nefunguje a to v Crosswayoch niektorých. Zaujímalo by ma kedy toto začnú riešiť, síce hlásenia viacmenej vo všetkých autobusoch fungujú, len niekedy v B 952 nie je šanca to počuť cez jeho hlučný motor.
Reply on: ajjo #10540:
Záložné vozidlá sú #35 #42 #02 #01 a #61. Ale ako niekto tu v skupine povedal tak 35 aj 42 sú len jazdiaca kopa šrotu. Sú v horšom stave ako Karosy ktoré pravidelne jazdia.

#42 už jazdí skoro 2 týždne namiesto #06. A nechápem prečo radšej namiesto neho nevypravia #02 alebo #01 tie len trčia v dielni a sú narozdiel od Karós nízkopodlažné!
Reply on: ajjo #10540:
Ja som týmto autobusom išiel pred chvíľkou, na linke 4 (nejak okolo 14:45 z Hasičskej) a tiež som si to všimol. Pri zadných dverách dokonca nie je reproduktor vôbec - je tam diera do stropu - a tie zvyšné dva tiež nejdú.

Zostáva len pevne veriť, že závada bude naozaj odstránená čím skôr.
Dobrý deň, cestoval som linkou MHD 11 smer Kubrica, nám (spojom 49 vozidlom 42 vodič: 6509 Pokladňa: 1269153 linka 309011/49) zo zastávky Kubrá ZŠ a celú cestu vozidlo nehlásilo. Rád by som sa teda spýtal, aký je dôvod, že vozidlo nehlási? Súvisí to s prípravou nových hlásení? Ďakujem za skorú odpoveď.
Odpoveď:
Ivana Strelcová, hovorkyňa SAD Trenčín, a. s.:

Niektoré spoje spoje linky MHD 11 sú dočasne, počas servisu bežného vozidla, vykonávané záložným vozidlom. V tomto autobuse sú nefunkčné reproduktory. Po povinnom servise bežného vozidla pôjde do dielne záložné vozidlo a závada bude odstránená. Prepáčte, prosím, dočasný výpadok hlásení. Ďakujeme za pochopenie!

Neviem, či 42 je záložné vozidlo, no podľa imhd nie.
Reply on: heee07 #10522:
Akože prakticky nie? Na 11 predsa harmonika bola nasadená už viackrát vrámci zálohy. Podľa toho čo sa tu písalo, tak samotný otoč je pre kĺby vyhovujúci.

A čo sa týka áut, Kubrica je mestská časť s výlučne individuálnou zástavbou a tak by nemalo byť problém, aby ľudia parkovali vo dvore a nie v otoči.

Dôkaz, že na 11 jazdil aj Citelis 18M: https://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m/51200/Klbovy-Citelis-na-sidlisku-Juh-I?&ref=tn%2Fgaleria%2F1069%2Firisbus-citelis-18m%3F%26p%3D2
Reply on: draxter #10537:
Ten piaty turnus by mohol byť práve na linkách 11 a 24. Pre komfort cestujúcich je lepšie, aby tam bol kĺb ale v prípade potreby ich poberie aj sólo (okrem rannej 24, samozrejme).
Reply on: Mike #10536:
presne tak uvažujem aj ja. KeĎže síce staré B961E sú asi to najspoľahlivejšie čo MHD jazdí, môže sa vyskytnúť čokoľvek. Ale to vlastne platilo aj teraz, že hoci boli 4 kĺbové turnusy pre 4 vozy, v prípade výpadku sa nenasadzovala #61 (lebo nebola schopná) ale jazdilo sólo, ako sme to videli i v minulých týždňoch (kedy dokonca kĺbak k disppozícii bol!).

Takže urobiť 5 turnusov a holt ak nejaký vpadne, ako doteraz, pôjde sólo. No problem ?
Reply on: kvorka #10518:
Ak má SADka 5 kĺbov a všetky sú potrebné vonku tak treba urobiť 5 kĺbových turnusov. Len postupom času môžu mať fakt tie vozy aj vážnejšie poruchy, prípadne nehody, takže budú realáne jazdiť 4 (teraz je jedno ktoré 4). Takže jeden z tých kĺbových turnusov by mal byť spravený taký, že aj keby tam išiel 12m voz, tak sa doňho všetci ľudia na všetkých spojoch pomestia, aj keď budú natlačení. (Teda že z tých najplnších spojov budú vybraté tie "najmenej plné"...).
Je to lepšie ako tie najplnšie spoje počas dňa rozdeliť medzi viaceré turnusy a potom keď jeden kĺbak vypadne, tak sa to musí operatívne látať...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.