Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jacob #10543:
Pardon nechcel som napísať v dielni ale vozovni. S tými tabuľami je to čosi hrozné. Vo väčšine autobusoch to nefunguje.

Jacob funguje v Citelise ale len v #01? lebo minulý týždeň robil 1 deň zálohu a všimol som si že na počudovanie išla tabuľa.

A to nie je všetko! Neraz som videl že v predu autobusu svietila 11 na boku 5 a vzadu 28 a potom človek môže rozmýšľať že čo je to vôbec za linku.
Reply on: ajjo #10540:
Ešte doplním pre zaujímavosť: vodič mal poťah na strednej časti volantu prilepený lepiacou páskou-nič nezvyčajné.
Reply on: Jojo-DA #10542:
Hmm... čo na #02 a #01 keď sú v dielni opravujú vnútorné informačné tabule? Lebo bolo by načase lebo ani v jednom autobuse Citelis 12M nefunguje informačná tabuľa vo vnútri autobusu, a taktiež nefunguje v niektorých B 952 autobusoch a videl som pár autobusov aj ktorým nefunguje a to v Crosswayoch niektorých. Zaujímalo by ma kedy toto začnú riešiť, síce hlásenia viacmenej vo všetkých autobusoch fungujú, len niekedy v B 952 nie je šanca to počuť cez jeho hlučný motor.
Reply on: ajjo #10540:
Záložné vozidlá sú #35 #42 #02 #01 a #61. Ale ako niekto tu v skupine povedal tak 35 aj 42 sú len jazdiaca kopa šrotu. Sú v horšom stave ako Karosy ktoré pravidelne jazdia.

#42 už jazdí skoro 2 týždne namiesto #06. A nechápem prečo radšej namiesto neho nevypravia #02 alebo #01 tie len trčia v dielni a sú narozdiel od Karós nízkopodlažné!
Reply on: ajjo #10540:
Ja som týmto autobusom išiel pred chvíľkou, na linke 4 (nejak okolo 14:45 z Hasičskej) a tiež som si to všimol. Pri zadných dverách dokonca nie je reproduktor vôbec - je tam diera do stropu - a tie zvyšné dva tiež nejdú.

Zostáva len pevne veriť, že závada bude naozaj odstránená čím skôr.
Dobrý deň, cestoval som linkou MHD 11 smer Kubrica, nám (spojom 49 vozidlom 42 vodič: 6509 Pokladňa: 1269153 linka 309011/49) zo zastávky Kubrá ZŠ a celú cestu vozidlo nehlásilo. Rád by som sa teda spýtal, aký je dôvod, že vozidlo nehlási? Súvisí to s prípravou nových hlásení? Ďakujem za skorú odpoveď.
Odpoveď:
Ivana Strelcová, hovorkyňa SAD Trenčín, a. s.:

Niektoré spoje spoje linky MHD 11 sú dočasne, počas servisu bežného vozidla, vykonávané záložným vozidlom. V tomto autobuse sú nefunkčné reproduktory. Po povinnom servise bežného vozidla pôjde do dielne záložné vozidlo a závada bude odstránená. Prepáčte, prosím, dočasný výpadok hlásení. Ďakujeme za pochopenie!

Neviem, či 42 je záložné vozidlo, no podľa imhd nie.
Reply on: heee07 #10522:
Akože prakticky nie? Na 11 predsa harmonika bola nasadená už viackrát vrámci zálohy. Podľa toho čo sa tu písalo, tak samotný otoč je pre kĺby vyhovujúci.

A čo sa týka áut, Kubrica je mestská časť s výlučne individuálnou zástavbou a tak by nemalo byť problém, aby ľudia parkovali vo dvore a nie v otoči.

Dôkaz, že na 11 jazdil aj Citelis 18M: https://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m/51200/Klbovy-Citelis-na-sidlisku-Juh-I?&ref=tn%2Fgaleria%2F1069%2Firisbus-citelis-18m%3F%26p%3D2
Reply on: draxter #10537:
Ten piaty turnus by mohol byť práve na linkách 11 a 24. Pre komfort cestujúcich je lepšie, aby tam bol kĺb ale v prípade potreby ich poberie aj sólo (okrem rannej 24, samozrejme).
Reply on: Mike #10536:
presne tak uvažujem aj ja. KeĎže síce staré B961E sú asi to najspoľahlivejšie čo MHD jazdí, môže sa vyskytnúť čokoľvek. Ale to vlastne platilo aj teraz, že hoci boli 4 kĺbové turnusy pre 4 vozy, v prípade výpadku sa nenasadzovala #61 (lebo nebola schopná) ale jazdilo sólo, ako sme to videli i v minulých týždňoch (kedy dokonca kĺbak k disppozícii bol!).

Takže urobiť 5 turnusov a holt ak nejaký vpadne, ako doteraz, pôjde sólo. No problem ?
Reply on: kvorka #10518:
Ak má SADka 5 kĺbov a všetky sú potrebné vonku tak treba urobiť 5 kĺbových turnusov. Len postupom času môžu mať fakt tie vozy aj vážnejšie poruchy, prípadne nehody, takže budú realáne jazdiť 4 (teraz je jedno ktoré 4). Takže jeden z tých kĺbových turnusov by mal byť spravený taký, že aj keby tam išiel 12m voz, tak sa doňho všetci ľudia na všetkých spojoch pomestia, aj keď budú natlačení. (Teda že z tých najplnších spojov budú vybraté tie "najmenej plné"...).
Je to lepšie ako tie najplnšie spoje počas dňa rozdeliť medzi viaceré turnusy a potom keď jeden kĺbak vypadne, tak sa to musí operatívne látať...
Reply on: capaCity #10533:
No pôvodný návrh bol, aby 100% z výberu šiel len na ďalšie parkoviská, teda asfalt, betón, obrubníky. Čo je ale proti logike udržateľnej mobility. Preto aspoň tých 30% na iné formy dopravy v meste. 70% by nám neprešlo.
Reply on: Jojo-DA #10531:
keď je dôvodom meškanie predchádzajúceho spoja, budiš. Ale často to tak nie je, viď môj bus.sk Je to preto, že chrono jazdy je často veľmi "vatové" a často nabáda na "trenčiansku" slimačenku 40-tkou a voľnobeh....
Reply on: Richard Ščepko #10529:
Rišo, 30%? Nemalo to byť 70%? či sa mi už prehrieva mozog z toho tepla...
Prepáčte neviem z akého dôvodu sa mi neodoslal text na začiatku. Písal som že dnes opäť jazdí #61 namiesto 53-ky. A že išla o 8 minút neskôr z konečnej.
osobne veľmi štve. Aj mne meškal skoro 3 minúty a nastupoval som na konečnej. Mali by sme si brať príklad z ostatných miest. Tam autobusy chodia bežne na zastávku o 2 minúty skôr. Ale Trenčín musí byť v tomto výnimočný. Stačí sa pozrieť 9/10 vodičov prichádzajú na zastávku až vtedy kedy majú odchádzať alebo už dávno mali ísť. Česť výnimkám. Namiesto vyfajčovania a rozprávania sa by radšej mali sledovať hodinky.
Reply on: heee07 #10524:
Mesto platí, mesto rozkazuje. Tak by to malo byť, v skutočnosti mesto ustupuje SAD-ke až priveľa.
Reply on: Jacob #10528:
Tak stať sa vždy môže. Nedeľa, teplo, nuda, prázdne cesty, zaužívaná iná trasa z turnusu z predchádzajúceho dňa, prípadne ešte z dnešného... Stalo sa to aj mne. Stačí byť trochu zamyslený. A s Crosswayom sú tie možnosti asi menšie, kde chybu napraviť.

To som dal len tak, z rubriky "netradičné stretnutia" 🙂 Snáď to nebude nikto extra riešiť. Otáčal sa a smeroval naspäť k svojej trase ku nemocnici. A keď už spomínam túto lokalitu. Minulý týždeň som sa vedúceho dopravy pýtal na názor ohľadom rekonštrukcie (a prípadné presun zastávky bližšie k Nemocnici - smer Perla). Financovať by sa mohla s peňazí určených na mobilutu, ktorá tvorí 30% z výberu za parkovné. Aspoň to sa nám podarilo presadiť ako poslaneckému klubu.
Rád by som to otvoril aj s vedením tento týždeň, ak bude mať záujem. Obe sú otrasné, no treba asi niekde konečne začať.
Reply on: Richard Ščepko #10527:
Toto poznám, raz sa mi to tiež stalo, idem z Laugarícia a idem na zastávku 28. Októbra a vodič na kruháči ide ako linka 24 čiže na Legionársku, keby mu niekto nepovedala a nevidil sa kam to ide tak by sa ani neotočil (otáčal sa tiež v tejto lokácii, ale presnejšie neviem ako to opísať ale kto vie tak tam kde teraz postavili tie ostrovčeky).

No, ale nejak ako som sa pozrel poriadne na tabuľu, tak tam je OC LAUGARICIO napísané, čiže toto je opačný prípad, ale ako je možné aby nejaký vodič keď ide z juhu do Laugarícia išiel touto trasou? (typujem, že tadiaľto išiel lebo sa otáčal). Asi si myslel, že je linka 1 😃 alebo nejaká iná čo ide cez 28. Októbra a potom cez Legionársku. Ale aj tak tomu nerozumiem ako dokáže sa niekto takto pomýliť, keďže pokiaľ viem vodič musí niekde mať na displeji napísané aká je ďalšia zastávka, zároveň nemal by vodič vedieť dopredu akú linku má odjazdiť a aj aký smer? Alebo, že by toto bol nejaký nový vodič? 😃 Otázok je veľa, ale stále nedokážem pochopiť ako je možné, že išiel zle.
Niečo na odľahčenie od našich silných debát 🙂

Dnešná L25 smer OC Laugarício na Námestí sv. Anny.
Reply on: heee07 #10524:
tieto veci si musí a má riešiť mesto, dopravca má len povedať "áno, Kubricu či Záblatie kĺbak spraví" resp. ako v BB urobiť inšpekčnú jazdu ak je nebodaj nejaká zákruta, ktorú by nemal dať. A keď si pozrieť ako jazdia v BB kĺbaky napr. cez Tatranskú či Gaštanovú, potom je Kubrica polahoda. Ale keď sa nedá, zastavím a budem stáť - kým sa cesta neuvoľní - potom si mesto rozmyslí, či všetky prachy pôjdu len do maľovania čiar a parkingu alebo zistí, že má aj MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.