Hlavne linkové CP a obehy by som poprosil. Naozaj čisto len za účelom preštudovanie si, skutočne ma to zaujíma, ako si to spravil. Vopred ďakujem ?
No neviem, či by SAD bola ochotná dávať časť vozovne konkurenčnému dopravcovi. Ale aj mesto má nejaké oplotené priestory, určite, kde by sa aspoň 2-3 busy vošli.
Čo sa týka vozidiel, zasa B732 moc ľudí nepritiahne. Tu by som uvažoval skôr o prenájme novších vozidiel, pričom nevznikli by naraz veľké náklady a MHD by mala kvalitné vozidlá. Časom by som si vedel na ŽST a ZŤS predstaviť aj tabuľu s najbližšími odchodmi MHD, hlásenie zastávok.... Ale to už som sa zase zasníval.
Môj mail (potom ti odpoviem z normálneho, ten tu ale nechcem zverejňovať): mamhd@centrum.cz
Dobre, čo sa týka víkendu chápem.
Ono s tou víkendovou dopravou na cintorín je to také, no, je tam vchod aj od železničnej stanice a tade sa dá prejsť. Dobrá dostupnosť je aj z nám. Sv. Jakuba (zastávka PAL Potraviny). Taktiež mi príde, že 5 liniek by bolo na DCA už moc (zatiaľ). V TN sa nedávno znížil počet liniek myslím, že takmer o 10 menej a ujalo sa to, preto som to aplikoval aj na DCA.
A čo sa týka sídliska Za traťou, tam by naďalej jazdili tie 3 spoje aj cez víkend len nie v trase L2 ale v trase L3 (variant a). Takto by obslúžili aj Pod Hájom, kde účelové spoje v "x" nestačia - kopcovitý terén, ďaleko od centra a pod, preto by ľudia MHD využili.
Naviac by sa dalo cestovať na trase Pod Hájom do TESCA a aj zo sídliska Za traťou do TESCA. Čo by bolo ďalšie plus (najmä cez víkend by to tým spojom zabezpečilo vyťaženosť, cestovali by ľudia na nákupy).
A ja by som bol aj zato, aby diaľkové linky stáli pri ZŤS a nie na SPŠ, pretože zo ZŤS by všetci využili do mesta MHD a stúpla by vyťaženosť ? .
Čo sa týka poplatkov na AS, sú tam hlavne preto, že SAD zabezpečuje údržbu a teda keby tam jazdila napríklad MHD, tak to čo SAD zaplatí zo svojho (nové lavičky, asfalt, náter prístreškov) budú využívať aj cestujúci a autobusy MHD a preto by si zato mali zaplatiť. Ono, je to tak aj v TN a aj inde.
Potrebujem vedieť čo presne potrebuješ. Či CP zastávkové, linkové, obehy... Mmch, najlepśie by asi bolo začať vyradenými manuálnymi Karosami z iných miest než kupovať nové vozidlá (taká B732 by sa šikla ) Garáže neviem, kam by som dal-do SAD TN Ilava alebo niekam sem k nám? Ozaj, Linka 2 by samozrejme cez víkend na Lieskovec nejazdila.
Ja to mám tak kvôli tomu že v 6 chodí ranný spoj SAD na trase l.1 a v + nie a v 7 potrebujem obsluhu aj večer na RR do BA a nechcem prekročiť 12 hodinovú smenu (aby som nepotreboval 2 vodičov). Zast. Za Traťou je dnešná K váhu, rátam s okružným obratom. Víkendová doprava k cintorínu a Za trať by si nejakých cestujúcich získať mohla. Ale možné by bolo zrušiť na l.2 závleky cez ZVS. Linku 3 som zatiaľ neposiloval, nechávam ju ako účelovú. Možnosť zriadenia l.5 (5 lebo 4 som navrhoval do Ilavy k nemocnici do budúcna) v trase Priemyselná zóna-TESCO-kolonky-SPŠ-ZVS-rozptyl-ZŤS alebo Priem. zóna-TESCO-Pod Hájom-ZVS-ZŤS-Prejta, s možnými prejazdami na l.3. Kurzy v X by boli 2 denný na 1 (5-17) a "šejdr" na 2 (5:30-8:30, 13:00-19:30), 1 kurz v 6 (5.30-17) aj +(10-19:30) pre obe linky.
A predplatný ročný lístok by stál okolo 45-50 eur na osobu, polovičný okolo 25-30 eur, s možnosťou zľavy pre školákov. Pre 70+ by stál "symbolické" 1 euro a fungoval by ako doklad veku.
Tiež mi prišlo debilné, prečo aut.stanica. Sme asi jediné mesto na slovensku, ktoré má autobusovú stanicu pol hodinu od stredu mesta v starej priemyselnej oblasti bez zastavovania diaľkových liniek len aby nenapadlo dialkare do Bratislavy, Nitry a do Brna zastavovať tam ?
Pardon, že pridávam toľko príspevkov, ale ešte musím opraviť chybu:
vlastníkom AS Dubnica nad Váhom je SIRS - Development a. s. a nie SAD - tá je iba správca. Je to napísané v dopravno-prevádzkovom poriadku AS Dubnica nad Váhom.
Mimochodom, zmenil sa názov zastávky PAL Dubnica n. Váhom, ZŤS na Dubnica n. Váhom, aut. st. ZŤS.
Nechápal som, prečo to spravili no teraz mi to došlo.
SAD spravovala stanice v TN a v Myjave. Dubnickú mal nejaký súkromník a nestaral sa o ňu (čo je na nej vidno) a viem, že vodiči na to nadávali. Takže SAD ju asi odkúpila a tým vznikla KONEČNE autobusová stanica Dubnica nad Váhom. Viď web SAD: http://www.sadtn.sk/?mod=autobusove-stanice--dubnica-nad-vahom-zts
Stanica má už svoj prevádzkový poriadok a aj poplatky za využitie pre iných dopravcov, čo by pre našu DAD a. s. nebolo moc pozitívne. Zaujalo ma tiež, že sa už spomínajú len nástupištia jedna a dva, hoci ešte nedávno (a asi aj teraz) tam bolo označníkov omnoho viac. Hádam sa časom rozrastie a tiež verím, že už budú nastávať pozitívne zmeny smerom k cestujúcim (napr. osadenie lavičiek, výmena asfaltu, nový náter zastávok a podobne).
Super ? . Mohol by som vidieť podrobnosti (keď nie tu, tak aspoň mailom)?
Ja som zatiaľ spravil jednu okružnú, najmä kvôli financiám, aby sa zbytočne nemíňali, pretože nejaké preplnené autobusy by tam asi nechodili.
Ale ako si spomínal v príspevku #9904 , tak zachádzanie cez Výstrkov by asi odlákalo dosť ľudí z Pod Hájom.
Možno by nebolo zle si zobrať z každého návrhu to dobré a predložiť návrh mestu Dubnica, vrátane obehov, cenníka a podobne.
Ak keď neviem, či by bol z ich strany záujem, keď len namaľovanie zastávok musím riešiť pol roka. TSK a SAD pre istotu stále nereagujú.
K samotnému tvojmu návrhu:
Linka 1 Výborne navrhnuté, akurát premávku v 6 a + by som navrhol zjednotiť (je to praktickejšie a väčšina MHD to tak robí - ako výnimka tam môže byť (to mám aj ja) ale dobu premávky a väčšinu spojov by som zachoval rovnakú v SO aj NE)
Linka 2 by som navrhol viesť len ako účelové spoje Delta - Continental - TESCO - SPŠ - ZVS - (ŽST) - ZŤS (autobusová stanica) - Lieskovec. Premávka len v "x", v "a" nie je potrebná.
Linka 3 navrhujem zaviesť dva varianty: a) trasa Za traťou - ČSA - ZVS - ZŤS - Prejta
b) trasa ŽST - ČSA - ZVS - ZŤS
plus linku 3 navrhujem doplniť o spoje v "a" pôvodne navrhované na linke 2 (takto by obslúžili aj sídlisko Pod Hájom).
Cenník som mimochodom vypracoval aj ja, lístky stáli podobne ako v tvojom návrhu. Ale na predplatné som zabudol, dobre, že ťa to napadlo.
Trenčín (SAD): Nové autobusy
Pridal: Romčo
Dátum: 14. 11. 2016 10:42
SAD Trenčín a.s. zaradila do svojho vozového parku 11.11.2016 - 30 nových autobusov IVECO Crossway 10.8
Vozidlá budú rozdelené do jednotlivých prevádzok spoločnosti. Zaradenie nových vozidiel zníži priemerný vek autobusov z 8,07 roka na 6,82 roka.
Info & foto: tsk.sk
Zdroj www.mestskadoprava.net
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.