Nástup bol len cez prvé dvere. CL boli v kotúčoch a z nich sa trhali jednotlivé ústrižky. Boli dve, alebo tri hodnoty a tak sa vyskladávalo výsledné cestovné. Čiže celé, polovičné a nejaké ZŤP a pod.
EM-t(r)est bol zavedený cca v roku 2001, ale to neviem úplne presne. Znalejší doplnia - opravia.
Správne teda chápem, že SAD TN nemá všetky svoje NP vozidlá očividne v systéme definované ako NP? A teda celé toto aj ohľadom WiFi je najmä o rozhodnutí dopravcu či si do systému tieto informácie nahodí?
Mne správanie SAD-ky vo vzťahu k dlhému Citelisu pripomína môjho švagra, ktorý si v deväťdesiatych rokoch kúpil nejaký automobil Daewoo (tuším Lanos či Nubiru), na ktorom prestal jazdiť, lebo auto veľa žralo ale predať ho tiež nechcel, lebo "všetci vedia, že tento model veľa žerie (len on to evidentne pri kúpe nevedel), takže sa nedá výhodne predať" a skončilo to tak, že mu nové auto možno s piatimi tisícmi kilometrov mu zhnilo pred domom a predal ho asi za sto éčiek "na papiere".
ja už fakt neviem, to sú mechanici SADTN až tak neschopní, alebo SADka sa len tvári kým jej somári na meste bezhlavo nepodpíšu priame predĺženie za súčasných pre mesto nevýhodných podmienok? Veď ten voz sa zachvíľu prepadne pod zem ako postáva!
Tak ale počkať... tomuto nechápem...
tu: https://mojbus.sk/ ŠPZ neukazuje
a tu: https://www.mojbus.sk/ tam mi ukazuje, ako je možné, že sú dve verzie? jedna bez www keď tam a druhá s
Áno, veď ja som na mojbus.sk to pozeral, Ubian ani nemám lebo ešte nevyšla aplikácia pre iPhony, čiže ho nemám ako využívať
Inak, naozaj divné, momentálne mi tie ŠPZ ukazuje, ale ráno som mal ešte čierny vzhľad mojbus.sk a tam mi ŠPZ neukazovalo ale teraz mi nabehol nový vzhľad ktorý je bielo-zelený a tam mi ŠPZ ukazuje, to je divné celé
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dyspozytor
EM-t(r)est bol zavedený cca v roku 2001, ale to neviem úplne presne. Znalejší doplnia - opravia.