Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: heee07 #10397:
1) Obrysovka a parkovačka sú jedno a to isté. Ani jedno z nich nebráni dojazdu. A za tie 4 evri na hodinu, čo platia, by som im tak akurát nasral a nie že menil žiarovku. Ty by si pravdepodobne menil aj výbojku. EP ventilov som menil viac, než je zdravé. V zákone nie sú žiadne základné povinnosti vodiča, čo sa týka výmeny žiaroviek. Ja napríklad v aute ani žiadne náhradné žiarovky, úplne v súlade so zakonom, nemám. Aj koleso si vodiči SAD TN menia na mieste defektu sami? Či im k tomu príde Corex?
Robis KKV a mas tam otazku kolko je hustota elektrolytu pri nabitej baterii. Robis vodicak C,D a na "praktickej" casti mas elektroinstalaciu vozidla a jej opravy na mieste. Mna sa to dokonca aj policajt pytal na skuskach. A teraz si predstav ze vecer robia linku z Hornej Marikovej do Dolneho Semenova a po ceste sa ti vypali ziarovka? Najskor obrysovka a potom parkovacka? Nic nezvycajne. Tak vodic bude cakat az pokial dojde na podnik? Alebo odstavi autobus, zrusi linku a povie ze pocka na servis nech mu to vymenia? Bude ohrozovat cestnu premavku? A ano, je zato plateny tu ide o zakladne povinnosti vodica, aj v zakone to mas napisane. Netreba robit z trivialnych povinnosti neviem ake bremeno, praca vodica ci uz na autobuse alebo na kamione si hold vyzaduje urcite skusenosti a danosti ktore kazdy nema, preto to kazdy nerobi. Znova zdoraznujem, kto nevie vymenit ziarovku(na vozidle kde sa vymenit da bez nutnosti nieco demontovavat alebo rozoberat), ten nema co v takom vozidle robit.
Reply on: heee07 #10395:
Vodiči berú v SAD TN aj plat mechanika a sú na takú prácu školení? Predpokladám, že nie. V DPMB majú vodiči vyslovene zakázané akokoľvek manipulovať s technickou časťou vozidla.
Corex mas v areali SAD-ky, je to normalny autorizovany Iveco Servis - je to tam aj na tej tabuli napisane, t.j. auto, autobus si mozes k nim dat opravit aj ty. Vsade su tabule Iveco Service, takze iba z toho vychadzam ze SAD nema vlastnu dielnu(sak naco aj). Co sa tyka tych zavad, nehnevaj sa ale ziarovku??? Ved preboha ten sofer jazdi na autobuse!! Nie na detskej trojkolke. Pri obsluhovani tohto typu vozidla sa snad prepoklada ze sofer nieje uplny trotel a tu ziarovku si vymeni sam. Tak isto uvolnene madlo? Snad su tie autobusy vybavene zakladnym naradim, takze tiez v tom nevidim problem. EP ventil dveri, ak si ho niekedy menil(co prepokladam ze nemenil), nieje uplne taka lahka a rychlo riesitelna vec. V praxi sa to tak riesi, je to normalna vec.
Reply on: Dispecer #10391:
Nebude to skôr toto: https://goo.gl/maps/796xUqdLCLR2? Prečo by s autobusmi z Trenčína jazdili do autosalónu vo Vrábľoch?
Reply on: Richard Ščepko #10392:
Ešte k reklamnému panelu na Legionárskej (smer Nemocnica), ktorý bráni výhľadu na prichádzajúce vozidlo MHD. Požiadavka č. 18.

"Útvary mesta neevidujú sťažnosti cestujúcich na nedostatočnú viditeľnosť vozidiel MHD na zastávke MHD na Legionárskej ul. pri Daňovom úrade. Prístrešok s dvomi integrovanými reklamnými plochami typu citylight bol postavený v roku 2002 v zmysle dohodnutých podmienok t.z. bol schválený cestným správnym orgánom a povolený stavebným úradom. Prístrešok MHD je starší model kde obidva citylighty tvoria pevnú súčasť konštrukcie prístrešku. Požiadavku na odstránenie reklamnej plochy je možné riešiť len výmenou autobusového prístrešku za nový typ, kde citylighty už netvoria pevnú súčasť konštrukcie. Výmena prístrešku za nový je možná len základe požiadavky mesta. Spoločnosť euro AWK je následne v zmysle zmluvy s Mestom Trenčín oprávnená postaviť samostatne stojací city light na inom pozemku vo vlastníctve mesta ako náhradu /č.III, bod 3.3 zmluvy/. Mesto by v tomto prípade znášalo náklady na odstránenie jestvujúceho a vybudovanie nového prístrešku a aj na vybudovanie náhradnej reklamnej plochy."

Takže tak.
Celkom by ma zaujímal váš názor na presun zastávky MHD Nemocnica (smer Perla) bližšie ku vchodu do nemocnice. Minulý mesiac som to dal ako požiadavku, resp. zistenie názoru z Útvaru dopravy (ÚD), či je to vôbec možné. Ide o bod č. 14:

http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000325962/pr%EDloha%20k%20po%BEiadavkam%20Ing.%20%A9%E8epko.pdf

Odpoveď z ÚD:

"Riešenie je to vhodné a správne. Technicky a priestorovo vzaté je presun možný. Finančne je to potrebné riešiť ako investičnú akciu a vyčleniť prostriedky z rozpočtu mesta. Pokiaľ sa vyčlenia zdroje na túto akciu v rozpočte, MsU zabezpeči jej realizáciu."

Existujú nejaké negatíva takéhoto presunu? Mňa nenapadli, preto sa pýtam.
Reply on: heee07 #10385:
a kde je ten Corex?
Reply on: heee07 #10387:
isto ju má:
http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=12546&res=1

avšak využitie, kvalita a pod. je pre mňa neznámou
Reply on: heee07 #10387:
Napríklad vypálená žiarovka, tiahlo stieračov, EP ventil dverí, uvoľnené madlo - všetko do externého servisu?
Neviem co myslis pod pojmom drobna zavada. Neviem o tom zeby SADka mala vlastnu dielnu, ale mozno sa mylim, natoto by mal odpovedat niekto kompetentnejsi. Ale viem ze ked sa cez vikend pokazi autobus, berie sa zalozne vozidlo
Reply on: heee07 #10385:
To nemá SAD-ka vlastnú dielňu a aj na výmenu žiarovky jazdí do Corexu? Cez víkend sa neodstráni ani drobná závada na autobuse?
Nie cez vikend sa v Corexe nerobi (aspon nie na autobusoch SAD)
Reply on: Richard Ščepko #10383:
úžasné hovadiny - pre tabuľu nejazdil týždeň? svetlá sa neopravia po šichte? Cez víkend sa v dielni SAD nerobí? Reklamuje sa oddokola nekvalita? Kokos aká úbohosť - a týmto šlendriánom máme predĺžiť napriamo zmluvu? Ved to je zlodejina na nás všetkých!
Keby niekoho zaujímalo ako jazdil a prečo nejazdil 18M. Len som to z exvelu prekopíroval do .pdf formátu.

Mimochodom,
pozeral som si tu cestovný poriadok linky 6 a úplne v ňom chýba zastávka Stavokov smer centrum. Chcel by som poprosiť administrátorov, či by sa to dalo opraviť?

Ďakujem ?
Reply on: dyspozytor #10380:
Samozrejme, veď som to sám písal, že to sem zavesím.

Avšak chcem poprosiť o strpenie. Podnety sú rozdelené na dva dokumenty - apríl a máj. Aprílová verzia je v SAD už vyše 2 týždne. Májovú som však dodatočne dopĺňal a túto novú verziu ešte nemá ani SAD. Momentálne to už ale mám takmer hotové, zajtra to plánujem poslať a hneď potom to zavesím aj sem.

Namiesto spolu 9 strán to tak bude strán až 11.

Ďakujem za pochopenie ?
Reply on: MA MHD #10379:
Len do SAD som za posledné dva týždne poslal 9 strán pripomienok

...

Ja ti verím, no napriek tomu by som privítal, ak by si to sem zavesil - rád by som si to prečítal a verím, že aj ďalší... Zároveň to tu budeš mať takpovediac "uložené" a možno sa to ešte v budúcnosti zíde...?
Reply on: kvorka #10371:
Súhlasím s tým, že stále je čo riešiť. Toto bol ale pomerne krátkodobý problém. Mne osobne viac vadia tie dlhodobé, ktoré človeka rozčuľujú každý deň. Spomeniem len nefungujúce vnútorné transparenty, stále neosadené nové označníky, len jedna info tabuľa na Hasičskej, lajdácka aktualizácia niektorých označníkov a podobne.

Len do SAD som za posledné dva týždne poslal 9 strán pripomienok. Ak by ste mi neverili, môžem ich sem zavesiť ?

Druhá kapitola je CP. Ten je síce po optimalizácií z 90% naozaj výborný, ale aj tak tam ešte treba dačo vychytať.

Spomeniem napríklad linku 23, ktorá nutne potrebuje predĺženie trasy aspoň k Max-u. Alebo to, že z Novín nejde takmer 4 hodiny (medzi 12:49 a 16:29) priamy spoj do mesta a podobne. A to je to pritom špička!

A linka 31 je samostatná kapitola, o tej som už ale písal dosť. Naviac, tá nemá s optimalizáciou z minulého roku nič spoločné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.