Ospravedlňujem sa, zle som sa vyjadril. Narážal som konkrétne na tie vozidlá, ktoré si Troliga vzal naspäť. Novoplan totiž svojho času takto bral vozidlá späť aby sa z nich spravila lepšia technická dokumentácia.
https://evidencia-dopravcov.eu/voz/22959
Vedel by niekto čo za poruchu má tento voz? Relatívne nový NP bus stojí 2 roky zatiaľ čo jazdia 13 ročné LE vraždy od bryndziarov. https://evidencia-dopravcov.eu/voz/21600
A tento snáď pol miliónový elektrobus to isté.
Viem že to nie sú zrovna výkriky najmodernejšej techniky a najvyššej kvality no čo to radšej opraviť a predať, načo to má stáť nepojazdné? Na nejakých skibusoch a NADkách by to využitie našlo.
A ak by niekto ešte vedel, tak aké sú plány s autobusmi, ktoré boli vrátené výrobcovi? Robí sa z nich technická dokumentácia, stojí to alebo to idú zošrotovať? Celkom by ma zaujímalo ako dopadol tento "výrobca"...síce on vlastne dopadol doslova
VIDEO: Nová električka by mohla spájať Tatranskú Lomnicu a Zakopané
POĽSKO/SLOVENSKO / Električka a zubačka vo Vysokých Tatrách spája viaceré tatranské osady. V čase jej stavby sa plánovalo, že by mala ísť až k poľským hraniciam. Teraz sa o tom opäť hovorí, aspoň za našou severnou hranicou. A cieľ by mal byť ešte o pár kilometrov ďalej. https://www.noviny.sk/slovensko/656757-video-nova-elektricka-by-mohla-spajat-tatransku-lomnicu-a-zakopane
Podľa mňa by to bolo super, ak by sa SK a PL spojili TEŽ-kou... Len by to bolo sakra drahé.
Momentálne asi niet inej cesty, ako regulovať prílev áut do Tatier.
(Bez ohľadu na miesto a cenník, ponosy na drahé tatranské parkovanie sa vyskytujú už aj zo dvadsať rokov Že to je vôbec ešte zaujímavá téma pre noviny...)
Vedel by niekto povedať či sú ostatné Leonisy odstavené kvôli nejakej poruche? Myslím kúsky z 2018.
Asi pre niekoho miestneho - ako je to skutočne s výrobou u Troligu? Viem že pred časom hľadali konštruktérov na nové modely no nejako je ticho a po kliknutí na ich stránku vám zobrazí že je v rekonštrukcii. Že by tam ešte mal niekto ambíciu udržať výrobu?
milanko79