VozidláAutobusyKarosa B 961 › #344

Evidenčné číslo:344
Typ: Karosa B 961.1970
Výrobca: Karosa, Vysoké Mýto
VIN: TMKK119702M000389
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): PO-580BE
Rok výroby: 2002
Sprevádzkovanie: 15.11.2002
Odstavenie z premávky: december 2021
Vyradenie: 27.1.2022
Likvidácia: júl 2022
Reklamy: Coca Cola (busboard) (11/2007 - 1/2008)

Exim Alarm (busboard) (2016)

10 rokov ZOC MAX (busboard) (2018)

KB Centrum (busboard) (2019)

River tonic (podokenné nálepky) (od 6/2020)

Autoškola Delňa (busboard) (od 11/2020)
Informačný systém: R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216084
R&G ETLZ-216028
Iné údaje: Dlhodobé odstavenie: 20.02.2018 - 10.05.2019
Posledné záznamy o vypravení:
16.12.2021 34
18
36
33
45
15.12.2021 39
34
14
38
28
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nechajte #344 ako historickú... Je to posledná pojazdná pôvodná Karosa tu v Prešove, a takisto posledná svojho druhu na Slovensku. Viem, že nemusí byť v najlepšom stave, ale Prešov nemá ani jedno jediné historické vozidlo. Bolo by dobré, keby sa aspoň jedno staršie vozidlo zachovalo.
Súhlasím ale osobne dávam väčšiu šancu že ju niekto odkúpi akokeby z nej podnik mal spraviť historičák. Ak by aj tak sa z nej možno stane druhá 311, nebodaj dokonca 78
Reakcia na: T6A5.3 #1:
Podnik mal v prvom rade zachovať 333, ktorá je prvým nízkopodlažným autobusom v SR a technickým unikátom. A nie tento zhnitý vrak s polozadretou prevodovkou vybranou z inej, už zošrotovanej, B961...
Reakcia na: Jur@j #3:
Podľa mňa je na mieste otázka, či tento typ prvenstiev nemá pokrývať profesionálne múzejníctvo. Ale tak vieme, aké sú reálne možnosti...
Som prekvapený, že vyradili aj 346. Pokiaľ viem, o tej nebola reč. Tým skôr ma to prekvapilo, že ju vyradili len dva týždne od poslednej zmeny, zatiaľ čo iné busy vyradzovali 3 roky.
Reakcia na: Pe Ha #5:
To prekvapilo aj mňa. Ešte ani nebola dva týždne nepojazdná, a už je hneď vyradená. Tak boli vyraďované aj Škody 15TrM.
Reakcia na: Pe Ha #5:
Rozpadla sa zo dňa na deň, podobne ako 345, či 350. Vozovňa je plná vrakov a treba miesto pre nové vozidlá. Keďže oprava by bola totálne nezmyselná, nie je dôvod ju tam zbytočne držať niekoľko mesiacov. Takže sa trvalo vyradila z evidencie spolu s ostatnými, čo boli doteraz len dočasne odhlásené. Ostatným B961 by som tiež dával životnosť len do najbližšej prvej alebo druhej TK...
Reakcia na: T6A5.3 #1:
Podľa mňa keby sme mali ešte toho predošlého riaditeľa tak by sme tu mali aj #78 #319 a ďalšie. Bohužiaľ nový riaditeľ chce ísť len moderne a je to vidno.. 😐
Reakcia na: Misho #8:
Ten "predošlý riaditeľ" tu bol 27 rokov. Koľko historických vozidiel sa za tie tri desaťročia uchovali? Ešte aj 9 Tr #28 bola v roku 2002 zošrotovaná. Najprv treba rozmýšľať, až potom písať.
Reakcia na: Jur@j #9:
To je rovnaké, ako ospevovanie toho komunistického riaditeľa vo Vraňarovciach.
Reakcia na: Jur@j #9:
A #78 a posledne 15Tr kedy asi boli vyradené?
Reakcia na: Jur@j #9:
Aspoň niečo bolo, teraz neni nič. Teda mohli by sme sa baviť že sú ale niekto ich má na záhrade. No to sa podľa mňa nepočíta
Ak myslis konkretne 15 TrM tak tie boli vyradene v lete 2019 a posledne 15 Tr boli vyradene tusim v 2017
Reakcia na: Jakub335 #13:
Myslel som všeobecne
Reakcia na: Mikel68 #15:
Áno.