Vladimír: Tak, práve sa veziem košickým 3518, ktorý zapadá do tej rady, o ktorej si hovoril, že rozjazd/brzda sú najciteľnejšie, no opak je pravdou. Vodič sa zo zastávky zakaždým "odlepí" úplne hladko, počuť akurát zvyšujúce sa obrátky motora. Brzdenie je, ako si popisoval, ku koncu zastavovania silnejšie, ale ako som si všimol, jemnejšie brzdenie spočíva v použití retardéra a pri silnejšom brzdení našliapnutím brzdového pedála.
galiyosha
Uprimne povedane, nechapem, ako moze Solaris take zjavne a neospravedlnitelne nedostatky nadalej nechat bez riesenia. Pretoze to, co popisujes, su sice v podstate drobnosti, ale v konecnom dosledku hodnotu produktu vyrazne znizuju.
(Subjektivna poznamka k dizajnu: V tom, ze Citybus posobi daleko elegantnejsie a menej "lacno" nez Urbino, sa zhodneme.)
Zaujimalo by ma, kedy Irisbus pride s uplne novym produktom, lebo koncepcia Agory uz pomaly ale isto doziva...