Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jan Vartas #25748:
355 a 359 majú busboardy na Pil-stav stavebniny.
Máme tu nové reklamné kampane:

393 a 398 - busboard LAMINA (tuším už 15. verzia týchto busboardov)

355 má tuším tiež nový busboard. Vedel by niekto identifikovať o čo ide, prípadne aj iné vozy ak ho majú?
Reakcia na: Jur@j #25745:
Osobne si myslím, že znovuzavedenie spoločnej výpravy by bolo efektívnejšie. Aspoň by sa dalo dostať aj z centa na 17. novembra a Obrancov mieru. Myslím, že cesta nočným autobusom je rýchlejšia a bezpečnejšia ako peší presun. Až na spoje po 3:00 sú rozdiely v odchodoch do 3 minút, čo sa pri nulovej premávke dá vyjazdiť aj pri meškaní. Vzniklo by tým aspoň spojenie Obrancov mieru - 17. novembra - Žel. stanica - Hlavná - Sabinovská - Bajkalská a Levočská - Hlavná - Žel. stanica - 17. novembra - Obrancov mieru. Nie je samozrejme podmienkou, že práve stanica musí byť prestupná zastávka. Myslím, že Čierny most by bol vhodnejší, nakoľko zastávky sú bližšie k sebe.
Reakcia na: Jur@j #25745:
V CP N1 chýba zachádzka cez Malú stanicu.
Reakcia na: Jan Vartas #25743:
Dôvodom pre zachovanie obsluhy zastávky Čierny most je zlepšenie dostupnosti centra mesta linkou N1.
Reakcia na: Jan Vartas #25743:
áno, ale zastávka na Partizánskej ulici bola zrušená
Linka N1 aj naďalej jazdí obojsmerne cez zastávku Čierny most a Partizánsku?
Reakcia na: MichalMat #25741:
od vikendu
Dnes som fotil 412 s novou CVR na O2 myslím že ju má od dnes.
Reakcia na: Jan Vartas #25739:
Vyradence, ktoré sú vo vozovni: 121, 372, 390, 406, 411, 704.

356 je v štádiu opravy.
Je niečo nové vo vozovom parku? Zaujímalo by ma, či sú doma ešte nejaké vyradenky a v ako stave sú dlhodobo odstavené vozy: 707, 708, 714 a 356.
Reakcia na: Noris #25735:
Tak evidentne tie prvky trolejového vedenia nie sú v dobrom stave, keď tam padajú zberače aj pri nízkych rýchlostiach. Tam môže byť problém na viacerých miestach, záleží presne od toho, kde konkrétne zberač vyletí z vedenia, či to je na dreve, na kríži alebo až na jazykoch výhybky. Problém by som skôr videl v tom, ak tvrdíš, že to je dlhodobo pozorovaný jav, že sa to priebežne neopravuje. Pokiaľ ide o rýchlosť, tak záleží od tvaru výhybky, či je symetrická alebo nie. Poloha je tiež dôležitá a tiež vplýva na rýchlosť prejazdu.
Nefunguje nám online tabuľa.
Ahojte,
zaujimalo by ma, na aku rychlost su v Presove konstruovane trolejove (trolejbusove) vyhybky a ostatne komponenty (krizenia). Doteraz som zil v tom, ze je to typicka mestska rychlost (40–50 km/h). Avsak v poslednej dobe nastavali nejak casto situacie, ze doslo k uvolneniu (padu) zberacov pri ovela nizsej rychlosti (20–30 km/h), a to najma na zbiehacich vyhybkach (jazda "po hrote"), a to na pomerne novych krizovatkach (Nam. mieru, V. Clementisa). Na druhej strane, casto mi pride, ze os trolejoveho vedenia je dost posunuta oproti osi vozovky, resp. jazdneho pruhu. Moze mat aj toto negativny vplyv na pad zberacov? Resp. existuje nejaka "tabulka" (graf), ktora popisuje vztah medzi vzdialenostou trolejoveho vedenia od osy vozovky a rychlostou prechadzania cez prvky (vyhybky, krizenia) trolejoveho vedenia?
Pretoze niekedy mi pride, ze je jazda cez vyhybky (a krizenia) v Presove oproti inym mestam dost prebrzdovana (aj pri celkom dobrom stave jednotlivych prvkov). Na druhej strane, aj pri nizkych rychlostiach dochadza k uvolnovaniu zberacov, co mi oproti situacii v inych mestach pride zvlastne.
Reakcia na: matis #25733:
Vďaka.🙂
Reakcia na: Jan Vartas #25732:
362 - zadný malý busboard tuším na nejakú SŠ.
369 - Fatrafol
394 - Super express žumpy
Ne€fondové sorky majú tiež nejaké zadné okenné busboardy, taktiež aj na niektorých mašrutkach sú reklamy na SŠ.
Myslím, že máme nové busboardy. 378 - TOM DOOR (ako 384) a niečo dostala aj 369. Vedel by niekto doplniť o akú reklamu ide prípadne doplniť ďalšie?
Reakcia na: Jur@j #25728:
pomyselny "kalap" dole za komunikaciu
Reakcia na: Jur@j #25728:
Pokiaľ ide o zmenu trasovania 2 a 5 po obnovení premávky na Čiernom moste, tak osobne si myslím, že tam bola komunikačná rezerva. V tom ozname o zmenách k 8. 1. malo mať toto vyčlenenú osobitnú časť. A po druhé, príliš veľa textu, ľudia to nečítajú 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.