Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jur@j #24953:
Dúfam, že 123 aj napriek novým dodávkam trolejbusov nebude vyradená, pretože je to môj najobľúbenejší trolejbus a mohol by sa aspoň zachovať ako historicky keď už niet 78
Reakcia na: Tomas #24948:
Tento typ tlačidiel má problém v tom, že sa sám stláča a nedarí sa to odstrániť. Takisto je problém v nastavení citlivosti na dotyk. Preto viacerí dopravcovia prechádzajú naspäť k mechanickým tlačidlám umiestnených mimo dverí.
Reakcia na: Jur@j #24943:
V stredu (30.9) dodané 30 Tr 08 a 09 a 31 Tr 06. Dnes (2.10.) dodaná 30 Tr 10.

Dodávka nových trolejbusov je teda ukončená, nasledujú nevyhnutné formality.

Z vozovne zároveň odvezené trolejbusy 78 a 702, do šrotu v najbližších dňoch zamieri aj 347 a 349.
Reakcia na: rexino #24950:
Podľa môjho názoru je ideálna kombinácia tlačidiel aj madlá, aj dvere. Čiže presne tak ako to má najnovšia várka TR.

SORka mala kedysi bezproblémové tlačidlá, no novší typ (720-736) je dosť nespoľahlivý. Najnovšia várka má opäť iné tlačidlá, neviem však povedať, či sa zmenil len dizajn alebo aj princíp fungovania (doposiaľ kapacitné tlačidlá).
Reakcia na: Tomas #24949:
Nie, konania o námietkach sú neverejné a nechcem špekulovať, čo sa tam stalo.
Je to ale problém, lebo notoricky dlhé diaľničné tendre sú spôsobené práve týmto. Niekto sa prihlási, vylúčia ho, podá námietku, odvolá sa proti rozhodnutiu, niekedy nariadi UVO nanovo vyhodnotiť ponuky atď.
Reakcia na: Tomas #24948:
Na druhej strane tie dotykové tlačidla minimálne v SORkach vedia byť občas absolútne necitlivé na dotyk. Neraz som zažil keď niekto nevedel otvoriť tak musel vodič otvoriť všetky dvere. Taktiež pri nástupe keď sú tie tlačidla v strede dverí tak to ľudia často stlačia a ostanú stať v strede dverí. Tlačidla popri dverách v tomto trocha lepšie smerujú ľudí z vonka, kde majú stáť, aby neblokovali ľudí na výstup.
Reakcia na: rexino #24947:
vieme kto dal namietku?
Reakcia na: Jur@j #24942:
Super, takze konecne vypadla podmienka vnutorne tlacidla umiestnovat na madla? Mne to prislo ako nestastne riesenie, kedze cestujuci zvacsa pri vystupovani vstupi do priestoru dveri a potom sa ohliada kde je tlacidlo.
https://www.uvo.gov.sk/vestnik/informacie/detail/11402
Na elektrobusy si počkáme dlhšie. Boli podané námietky proti postupu obstarávateľa.
Reakcia na: Jur@j #24945:
Ďakujem za vysvetlenie
Reakcia na: T6A5.3 #24944:
Nie, pretože časť 8 Tr bola odpredaná do iných prevádzok ešte pred spustením TR dopravy, a tým pádom u nás neboli sprevádzkované.
Neviem či je to chyba, ale boli vyradené skôr ako sprevádzkované?
Reakcia na: Jur@j #24939:
Včera poobede ešte prišla 31 Tr 03.

Budúci týždeň prídu zvyšné 3 30 Tr (08-10)a 1 31 Tr (06).
Reakcia na: Tomas #24941:
Toto je z vnútornej strany. Ak treba, pokojne odfotím aj zvonku, tiež má pozmenený dizajn.

Na prvú otázku, žiaľ, odpovedať neviem, do tejto oblasti sa nerozumiem.
pocujte ta korekcia za 375k je zadrzne, ktore sa moze riesit v ramci nakupu parcialov?
Dnes prišli 31 Tr 04 a 30 Tr 07.
Reakcia na: matis #24937:
Dnes kusy 01 a 05. Štvrtkový kus má číslo 02.
Reakcia na: Pe Ha #24936:
Nie, ďalšie 2. Zle som sa vyjadril.
Reakcia na: matis #24935:
Všetky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.