Dúfam, že 123 aj napriek novým dodávkam trolejbusov nebude vyradená, pretože je to môj najobľúbenejší trolejbus a mohol by sa aspoň zachovať ako historicky keď už niet 78
Tento typ tlačidiel má problém v tom, že sa sám stláča a nedarí sa to odstrániť. Takisto je problém v nastavení citlivosti na dotyk. Preto viacerí dopravcovia prechádzajú naspäť k mechanickým tlačidlám umiestnených mimo dverí.
Podľa môjho názoru je ideálna kombinácia tlačidiel aj madlá, aj dvere. Čiže presne tak ako to má najnovšia várka TR.
SORka mala kedysi bezproblémové tlačidlá, no novší typ (720-736) je dosť nespoľahlivý. Najnovšia várka má opäť iné tlačidlá, neviem však povedať, či sa zmenil len dizajn alebo aj princíp fungovania (doposiaľ kapacitné tlačidlá).
Nie, konania o námietkach sú neverejné a nechcem špekulovať, čo sa tam stalo.
Je to ale problém, lebo notoricky dlhé diaľničné tendre sú spôsobené práve týmto. Niekto sa prihlási, vylúčia ho, podá námietku, odvolá sa proti rozhodnutiu, niekedy nariadi UVO nanovo vyhodnotiť ponuky atď.
Na druhej strane tie dotykové tlačidla minimálne v SORkach vedia byť občas absolútne necitlivé na dotyk. Neraz som zažil keď niekto nevedel otvoriť tak musel vodič otvoriť všetky dvere. Taktiež pri nástupe keď sú tie tlačidla v strede dverí tak to ľudia často stlačia a ostanú stať v strede dverí. Tlačidla popri dverách v tomto trocha lepšie smerujú ľudí z vonka, kde majú stáť, aby neblokovali ľudí na výstup.
Super, takze konecne vypadla podmienka vnutorne tlacidla umiestnovat na madla? Mne to prislo ako nestastne riesenie, kedze cestujuci zvacsa pri vystupovani vstupi do priestoru dveri a potom sa ohliada kde je tlacidlo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j
Budúci týždeň prídu zvyšné 3 30 Tr (08-10)a 1 31 Tr (06).