Reakcia na: Papyr #1230:
No veď ja nehovorím, že nie. Ja len, že je to zaujímavosť. Inak celá výmena súvisí aj s prípravou monitoringu spotreby elektrickej energie, ktorá čoskoro vyústi do hmotnej zainteresovanosti vodičov na spotrebe. Takže aby trolejbusákom nebolo ľúto, že autobusáci šetria naftu, oni budú šetriť elektrickú energiu
Vladimír
Re #1205 vasi: Na odstavenie sú navrhnuté vozidlá, ktoré sú už po generálke dávnejšie + majú nabehané najviac kimometrov + sú v najhoršom technickom stave.
Mnou uvádzaný zoznam bol len "jedna baba povedala", nie je to určite isté. Dnes som sa napr. dopočul, že 98 a 105 jazdiť budú aj naďalej, ale že medzi odstavenými bude napr. 96.
Re #1206 vasi: V prvom rade si treba uvedomiť, že plány z "Koncepcie rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Prešove do roku 2005" z roku 1988 boli poplatné danej dobe a v mnohom nezmyselné. Veď hádam nikto z tohto fóra nemohol vážne snívať o strolejovanej Petrovianskej a dvadsiatich trolejbusových linkách.
Z príspevku mám dojem akoby sa popisovala nejaká stagnujúca prevádzka. Prečo? Prešov predsa patrí k mestám, ktoré v ostatných rokoch investovali do trolejbusovej dopravy najviac. Veď do rekonštrukcií a modernizácií trolejových tratí šli len za posledných 5 rokov celé desiatky miliónov Sk!
Plány spred roku 1989 boli úplne scestné. Úvahy o trolejbusovej trati na Petroviansku sú dnes absolútne neaktuálne. Veď po Petrovianskej prejde ZA DEŇ zopár autobusových spojov, ktoré človek pomaly spočíta na prstoch dvoch rúk. Rovnako dnes už vieme, že trolejbus do priemyselných oblastí je ekonomický nezmysel, pretože elektrická trakcia sa viac vypláca pri obsluhe celodenne atraktívnych lokalít.
Trolejbusová linka 7 je možno výsmechom pre svoj interval. A čo s ňou má teda DPMP robiť? Nahradiť ju autobusmi a trolejové vedenie do Širpa strhať? Skutočne neviem, čo akože možno s intervalom L7 robiť.
Re #1210 vasi: Prosím si návrh, čo robiť.
Re #1211 S499.1023: ?
Re #1212 S499.1023: Tak sa ponáhľaj, lebo tuším na 86-ku ešte kupca nemajú.
Re #1219 S499.1023: Ja Ti pošlem.