Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mbc3245 #24964:
Cize po zavedeni IDS to bude u nas vyzerat ako v zahranici, t.j. spoj do VS bude 211ka?
Reakcia na: Solider #24954:
V Prahe v metre funguju na 100%.
Reakcia na: Bmpeer #24965:
Nemajú sa dôvod hádať. Číslo 21 bolo odjakživa označením fintickej linky, zatiaľčo do Malého Šariša jazdila celé desaťročia L23.
Takto sa vlastne len vráti určitá obdoba stavu spred roka 2001, kedy sa L21 a 23 zlúčili do jednej linky.
Preboha, to nie! Zas nikto nemyslel na tie stovky ľudí, ktorí cestujú z Fintíc do Malého Šariša alebo opačne! Budú musieť prestupovať! 😃 😃
Reakcia na: Mbc3245 #24964:
Už sa teším ako sa budú Malý Šariš a Fintice hádať o číslo linky. 😂
Reakcia na: rexino #24960:
aj autobusová linka 57
Reakcia na: Solider #24954:
A prečo sa nedajú použiť tlačidlá umiestnené na dverách a súčasne bezproblémové, ako boli napr. na T6A5 s výklopnými dverami?
Reakcia na: N/A #24959:
V Košiciach majú špeciálnu električku, ktorá čaká na rýchliky a vozí študentov na intráky. Možno by sa hodil nejaký školský spoj viazaný na príchod týchto vlakov.
Reakcia na: T6A5.3 #24957:
So 706 a 708 sa ráta určite, elektronika sa už opravuje v Plzni. So 707 je to otázne.
Reakcia na: Jur@j #24956:
A ešte 706, 707 a 708 sú vyradené, alebo sa s nimi ešte v prevádzke ráta?
Reakcia na: T6A5.3 #24955:
S 123 sa aj naďalej ráta ako s prevádzkovou rezervou. Bude jazdiť, dokým vydrží.
Reakcia na: Jur@j #24953:
Dúfam, že 123 aj napriek novým dodávkam trolejbusov nebude vyradená, pretože je to môj najobľúbenejší trolejbus a mohol by sa aspoň zachovať ako historicky keď už niet 78
Reakcia na: Tomas #24948:
Tento typ tlačidiel má problém v tom, že sa sám stláča a nedarí sa to odstrániť. Takisto je problém v nastavení citlivosti na dotyk. Preto viacerí dopravcovia prechádzajú naspäť k mechanickým tlačidlám umiestnených mimo dverí.
Reakcia na: Jur@j #24943:
V stredu (30.9) dodané 30 Tr 08 a 09 a 31 Tr 06. Dnes (2.10.) dodaná 30 Tr 10.

Dodávka nových trolejbusov je teda ukončená, nasledujú nevyhnutné formality.

Z vozovne zároveň odvezené trolejbusy 78 a 702, do šrotu v najbližších dňoch zamieri aj 347 a 349.
Reakcia na: rexino #24950:
Podľa môjho názoru je ideálna kombinácia tlačidiel aj madlá, aj dvere. Čiže presne tak ako to má najnovšia várka TR.

SORka mala kedysi bezproblémové tlačidlá, no novší typ (720-736) je dosť nespoľahlivý. Najnovšia várka má opäť iné tlačidlá, neviem však povedať, či sa zmenil len dizajn alebo aj princíp fungovania (doposiaľ kapacitné tlačidlá).
Reakcia na: Tomas #24949:
Nie, konania o námietkach sú neverejné a nechcem špekulovať, čo sa tam stalo.
Je to ale problém, lebo notoricky dlhé diaľničné tendre sú spôsobené práve týmto. Niekto sa prihlási, vylúčia ho, podá námietku, odvolá sa proti rozhodnutiu, niekedy nariadi UVO nanovo vyhodnotiť ponuky atď.
Reakcia na: Tomas #24948:
Na druhej strane tie dotykové tlačidla minimálne v SORkach vedia byť občas absolútne necitlivé na dotyk. Neraz som zažil keď niekto nevedel otvoriť tak musel vodič otvoriť všetky dvere. Taktiež pri nástupe keď sú tie tlačidla v strede dverí tak to ľudia často stlačia a ostanú stať v strede dverí. Tlačidla popri dverách v tomto trocha lepšie smerujú ľudí z vonka, kde majú stáť, aby neblokovali ľudí na výstup.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.