Reakcia na: Vladimír #172:
Veď hovorím, že to bol taký úlet, reakcia na to, že tu furt niekto trval na znižovaní počtu liniek...Ja by som dokonca bol za výraznejšie značenie každej odchýlky od štandardného spoja na linke - napr. spoj, ktorý nejde celú trasu, by mohol mať iné číslo, alebo aspoň pridané písmeno u čísla linky, aby to trklo takého, čo nepozerá na texty ?
A číslovanie prímestských liniek by som bral všetkými desiatimi, najmä ak majú vo zvyku ako tu u nás v Žiline odchádzať aj siedmi naraz (!) jedným smerom z mesta do rôznych dedín a takto za sebou prídu na nasledujúcu zastávku a majú len tie maličké tabuľky.
To v okolí PO už začína SAD používať transparenty s premenlivým textom? To sú nejako vpredu ?
Peter P
"PRÍPRAVA INTEGROVANÉHO DOPRAVNÉHO SYSTÉMU NA SLOVENSKU
Rozhlasová stanica Lumen
Infolumen
14.04.2004, 17.30
Autor: VAĽOVÁ Lucia
Z. POPÁLENÁ, moderátorka:
"Cestovanie po celom Slovensku by malo byť skoordinované, v nasledujúcich dvoch až troch rokoch by to mal zabezpečiť integrovaný dopravný systém. Zavedenie systému by malo znamenať časové prepojenie spojov vlakovej aj autobusovej dopravy a tiež jednotné čipové karty."
L. VAĽOVÁ, redaktorka:
"V Prešove je koordinátorom činností súvisiacich s integrovaným dopravným systémom Dopravný podnik mesta Prešov. Hovorí vedúci odboru dopravy Prešovského samosprávneho kraja Pavel OLEJÁR."
P. OLEJÁR:
"Podporujeme túto myšlienku zaviesť integrovaný dopravný systém, ale sme žiadali, aby boli do tohto integrovaného dopravného systému zaradení všetci dopravcovia na území nášho kraja. Zatiaľ to bolo rokovanie za účasti železníc a dopravného podniku, respektíve SAD-ky Humenné a Dopravného podniku mesta Prešova. Je to určitá výhoda zavedením týchto čipových kariet, lebo je možné používať ako platidlo pri preprave sa hromadnou autobusovou dopravou, totiž vieme, že dneska už hospodári každá SAD-ka na svojom piesočku i každý dopravca, keď si zakúpi lístok, u jedného, neplatí u druhého. Tým spôsobom, pokiaľ by boli zavedené tie čipové karty v rámci integrovaného dopravného systému, touto kartou by si mohol platiť u všetkých dopravcov. Je možné použiť tieto čipové karty príklad konkrétne na použitie parkovísk, na rôzne podujatia."
L. VAĽOVÁ:
"Cieľom integrovaného systému je zabezpečenie časového zosúladenia spojov jednotlivých druhov dopráv.""