Vladimír: Tak, práve sa veziem košickým 3518, ktorý zapadá do tej rady, o ktorej si hovoril, že rozjazd/brzda sú najciteľnejšie, no opak je pravdou. Vodič sa zo zastávky zakaždým "odlepí" úplne hladko, počuť akurát zvyšujúce sa obrátky motora. Brzdenie je, ako si popisoval, ku koncu zastavovania silnejšie, ale ako som si všimol, jemnejšie brzdenie spočíva v použití retardéra a pri silnejšom brzdení našliapnutím brzdového pedála.
Vladimír
Význam zákona o verejnom obstarávaní sa potvrdil. Cena jedného i druhého sa pod vplyvom vidiny kontraktu na 25 ks NP busov (a čo si budeme klamať, aj budúci rok na trolejbusy) sa výrazne znížila. Oproti pôvodne známym cenám lietali aj milióny smerom nadol na jeden kus. Ale cena, tak ako iné požadované paramatre boli neskutočne tesné. Ale nič podrobnejšie Ti neviem povedať. Mne sa nechce v hlave držať ceny všetkých náhradných dielov
Re #639 Sarko: Neviem, prečo si nie si vedomý kopania do plynu. V KE všeobecne platí, že staršie vozy s tým problém nemali a je to doména skôr novších vozov. Ja som to určite zažil na nejakom kúsku zo série 3511 - 3520 a minimálne 3525 to tiež robila - tak na prevádzačkách v PO ako aj doma v KE. Niektorí vodiči, ktrorí sú zrušní sa vedia pohnúť tak, že trhnutie je menšie, ale stále je. Všímaj si spôsob pohýnania zo zastávky City busu a Solarisu a uvidíš rozdiel.
Oukej, oukej - samostatné VYKUROVANIE PRIESTORU pre cestujúcih. Môže byť?