Najhoršie je, že hore nejde len nafta, ale z roka na rok je drahšia aj elektrina. DPMP momentálne pri svojej trolejbusovej sieti a neprestupnej tarife využíva trolejbusy v maximálnej možnej a logickej miere.
V posledných rokoch sa nepostavila žiadna nová trať, ale na druhej strane sa investovali desiatky miliónov do rekonštrukcie existujúcich úsekov. Na nové trate jednoducho nebolo.
Re #359 S499.1023: Ak bude rásť cena nafty rýchlejšie ako cena elektrickej energie, prosím. Ale ak sa pomer týchto cien zásadne meniť nebude, neviem, či to prinesie úžitok.
Re #361 Esicko: No ale dnes, keď zabudne stiahnuť zberač, riskuje strhnutie trolejového vedenia pre trolejbusy tiež!
Paradoxne dovodom, preco sa to tak nerobi, ako pises, mozu byt bezpecnostne dovody. V intenciach nasledneho deja, co ak by rusnovodic vlaku "zabudol" stiahnut pred inkriminovanym miestom zberac? Nemalo, ale moze sa stat. Pri Tvojom rieseni by doslo, po opusteni zberaca trakcneho vedenia, k jeho vystreleniu a naslednemu zlomeniu a vplyvom tohto deja by doslo k naslednemu strhnutiu trolejoveho vedenia a uz nam stoja vlaky i troliky. Pravdaze, aj toto sa da eliminovat nejakou nevodivou pevnou nahradou vlakoveho trakcneho vedenia ukonceneho tesne z oboch stran pred trolikovym.
Veľakrát som sa nad týmto rozmýšľal aj sa na toto pýtal. Zdá se, že jediný dôvod, prečo to tak nie je, je ten známy železničiarsky "Nikdy sa to tak nerobilo".
No tu už končí každá sranda.Nafta drahšia a asi bude ešte drahšia.Nemieni DP redukovať autobusovu dopravu ? No a teraz sa v plnej miere prejavuje stagnácia výstavby nových trolejových trati ! ?
pri pohlade na fotky detailu krizenia trolejoveho a zeleznicneho krizenia ma napadla jedna pomerne zasadna otazka. vlaky tak ci tak prechadzaju usek cez cestu zo stiahnutymi zberacmi, tak preco tam musi byt vlastne vrchne vedenie zeleznice ?? nestacilo by, kedy z oboch stran bolo upnute niekde na stlp a usek by bol uzavrety vodicom, ktory by bol niekde vysoko ponad trolejove vedenie. skratka cez inkriminovany usek by bolo natiahnute iba trolejove vedenie a vlakove by koncilo tesne pred priecestim z oboch stran, cim by sa vlastne vynechali krizenia. ma to nejaky rozumny dovod ??
Ak sa to tu už rozoberalo, tak sorry, ale asi nie. Neviete mi povedať od koho sú tie osvetlovacie telesá ktorá boli použité pri reko Levočskej ulici? Dik.
Už som napísal, že kniha je nepredajná. A keďže ja si žiaden sprostredkovateľský poplatok neúčtujem, nebude to stáť nič V tej knižočke sú praveže len fakty. Dátumy, čísla, tabuľky, schémy, trasy liniek, intervaly, výprava vozidiel, vozidlový park.
460-049 BB-PO