Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #25064:
Tvoj príspevok by mal visieť ako manuál v kancelárii riaditeľa. Očividne je s tým totiž veľký problém aj v Bratislave...
Reply on: Solider #25064:
Doposiaľ bola pri kĺbových trolejbusoch rezerva 5 vozidiel, čo je úplný štandard, a predsa sa v septembri stalo, že na niektorú službu musel byť vypravený autobus a do ďalšieho trolejbusu zatekalo, takže by tiež jazdiť nemal. Okrem toho je sú zo 6 24 Tr aktuálne pojazdné 3 kusy, takže s prižmúrením všetkých otvorov by fakt v istom momente mohlo dôjsť k výprave na hrane. Ale pre dobro všetkých dúfam, že k tomu nikdy nedôjde.
Reply on: TA #25065:
Pokračuje sa aj naďalej v prázdninovom režime.
Caute pani, sorry za OT, ale narazil som na nete na tuto aktualnu, tak sa delim.
Podľa oznamu o zmenách v premávke od 1. 12. 2020 "nie je zrejmé, či bude od 1.12.2020 MHD premávať v režime pre prázdniny alebo pre školský rok" (https://www.dpmp.sk/_uploads/files/26ecc8fa24.pdf ). A kedy to bude zrejmé, keď zmena má nastať už zajtra? Nevie niekto náhodou?
Reply on: Jur@j #25058:
Keď vozidlo počas dvoch rokov odjazdilo asi dve služby, tak tam nemožno hovoriť o oprave, ale skôr o kompletnej výmene jednotlivých vadných komponentov. To však treba prebrať s ekonomickým úsekom, nech vyčísli zostatkovú hodnotu vozidla a podľa toho by sa malo rozhodnúť o výmenách.

Ináč ako môžete byť aj pri stave 19/30 kĺbových v mínuse? Veď tá rezerva je neskutočne obrovská.
Reply on: T6A5.3 #25061:
Ak niekto napíše, že "neprešla cez TK a nič z nej zrejme nebude", asi z nej nič nebude, nie? Kriste...
Nevie niekto ako prebieha obstarávanie na nové elektrobusy a autobusy? Nie je nejaké nové info?
Reply on: Jur@j #25060:
383 skončila?
Reply on: T6A5.3 #25059:
123 je plne pojazdná, je to dispozičné vozidlo ako ktorékoľvek iné. 383 je nepojazdná, neprešla cez TK (korózia nosných častí rámu), dočasne odhlásená, z tej už zrejme nebude nič.
Reply on: Jur@j #25058:
A ako je to so 123 a 383?
Reply on: Mrtn #25057:
Ráta sa s nimi zatiaľ aj naďalej, problém je na strane výrobcu, ktorý sa nenáhli s dodávkami ND a opravami. Vôbec by som sa nespoliehal na to, že prišlo 6 nových TR, stačí zopár porúch, zimných nehôd, P1 a sme opäť v mínuse. Treba hlavne brať do úvahy, že momentálne sa vypravuje iba 13 TR, preto to vyzerá tak pekne, no za bežných okolností je vo výprave až 19 vozidiel. A zbožným prianím je, aby to číslo konečne narástlo...

Osobne by som to asi riešil tak, že najhorší kus by som obetoval na diely, nech aspoň tie zvyšné trolejbusy majú z čoho žiť.
Ako to vyzerá so #707 a #708? Ráta s nimi do budúcna DP? Myslím, že hlavne čo sa týka tej 707-čky by bolo dobre zvážiť, či sa vôbec oplatí do nej vrážať, keď ročne najazdí pár km. Po roku vyjde z vozovne, 2 dni jazdí a vzápätí je zas na ďalšiu hodnú dobu odstavená. Predsa len má DP k dispozícii 6 nových kĺbových 31Tr.
Linka 21 čaka linku 1 zo solivaru na šariskych lukah , linka 21 z Fintic po šariske luky ďalej ako N2, linka 13 po pazicu a vranovsku prestup na linku N2 , este dve pismenka tam chybaju
Opravte si pri linke 44 spoj 7:30 zo solivaru prejazd na l20 na veselú-linka 20 už neexistuje.
Reply on: N/A #25052:
Je to možné tak, že ani napriek značnému úsiliu sa nám stále nedarí zladiť dáta importované z DPMP s našimi potrebami. Pochopiteľne mi je to ľúto. Rieši sa to.
Ako je možné, že tu sú stále chybné CP?
Reply on: JacobM #25050:
Zatiaľ ten súčasný, ale uvidíme, čo prinesie čas. Ešte sa to možno prehodnotí pri druhej etape, keď sa budú zavádzať aj anglické hlásenia.
Reply on: Jur@j #25048:
Plánuje sa aj výmena gongu pred hláseniami alebo ostáva ten súčasný?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.