Fleet number:707
Type: Škoda 25 Tr Irisbus
Builder: Škoda Electric, s. r. o., Plzeň
Manufactured: 2007
In service: 24.4.2007
Withdrawn: 22.5.2023
Depot: Šarišské Lúky
Ads: František z Assisi (busboard) (10/2007 - 4/2008)

Proelektro (2008 - 2009)

Orange (busboard) (2010)

Korzár (busboard) (2011 - 7/2013)

King real (od 12/2013)
Information system: R&G SRG-3100P (do 2015)
R&G SRG-6000P (od 2015)
R&G ETL-416120 (120 x 16 px), ETL-416120 (120 x 16 px)
R&G ETLZ-U 416112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216028 (28 x 16 px; amber)
Additional information: low-floor vehicle
Other data: Dlhodobé odstavenie:

19.11.2017 - 14.02.2018

23.02.2018 - 29.03.2018

18.09.2018 - 26.11.2019

28.11.2019 - 19.10.2020
Last records of service:
20 Oct 2020 4/121-6
28 Nov 2019 121/19/1
27 Nov 2019 121/19/1
18 Sep 2018 121/2/1
14 Sep 2018 121/8/1
12 Sep 2018 121/6/1
11 Sep 2018 121/18/1
10 Sep 2018 121/12/2
7 Sep 2018 121/18/1
6 Sep 2018 121/18/1
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jur@j #4:
Vie niekto zistiť, koľko má najazdených kilometrov?
Reply on: Jur@j #4:
Každé mesto má nejakú takúto šotostopu - Bratislava má zasa 21Tr.
Reply on: rexino #3:
No to je veľmi dobrá otázka. Ja osobne by som sa čo najviac sústredil na údržbu a opravu trolejbusov, ktoré sú mladšie, spoľahlivejšie a ešte ich tu budeme potrebovať. A nie na opravu jedného 13-ročného trolejbusu, ktorý bol v posledných dvoch rokoch vonku "až" trikrát. Po meste nám jazdia pár rokov staré 31 Tr, ktoré sú už teraz zanedbané, no na druhej strane sa investuje čas a peniaze do takýchto čiernych dier, akými je 707.
A aký zmysel ju má prevádzkovať, keď vyjde raz za rok s tým, že ju po chvíli musí ťahať tatra?
Reply on: T6A5.3 #1:
Vydržala nejaké tri hodiny.
Naozaj jazdí?