Reply on: S499.1023 #123:
Pokial myslis krizovatku Masarykova x Plzenska, tak tam boli od instalacie vedenia v 1988 az do rekonstrukcie podvesne trubkove vyhybky. Na samotnom Ciernom moste nebol nikdy triangel, iba proste pripojenie v smere do mesta, spociatku s Kremnicami, potom jeden cas tam ziadna krizovatka nebola (stopa rovno smer ZST bola znesena), potom sa tam nasadili podvesne krizovatky a konecne v roku 2001 pri rekonstrukcii sa tam (spolu s kr. Masarykova x Plzenska) osadili rychloprejazdne Elektrolajny, pricom vtedy po prvykrat bola zavesena aj stopa v smere Skultetyho-ZST, cim sa krizovatka na Ciernom moste stala uplnym trianglom.
Vladimír
Čo sa týka farebnej kombinácie, myslím, že je to otázka vkusu a nemá význam sa na tom naťahovať.
Čo sa týka ukotvenia prevesov na budovách, zástavba v Prešove to veľmi neumožuje (takmer nikde nie sú po oboch stranách cesty vysoké domy). Naproti tomu VŠADE, kde sa to v Prešove dalo, sú prevesy ukotvené na domoch.
Čo sa týka množstva stĺpov, to sa tiež skôr jedná o iné mestá. V Prešove je zásadne stĺp verejného osvetlenia zároveň trkačným stĺpom pre trolejbusovú dopravu a veľké percento dopravných značiek je taktiež umiestnené na týchto stĺpoch.