Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pardon za chybu:

211/4 - 384
211/1 - 395
211/4 - 386
211/5 - 394

212/6 - 364

221/8 - 336
121/1 - 719
121/2 - 99
121/3 - 720
121/4 - 109
121/5 - 98
121/6 - 718
121/7 - 118
121/8 - 717
121/9 - 715
121/10 - 716
121/11 - 116
121/12 - 713
121/13 - 721
121/14 - 707
121/15 - 115

201/1 - 388

211/8 - 396

221/1 - 375

222/4 - 341
111/1 - 91
111/3 - 702
111/4 - 123
111/5 - 365 (minimálne poobede)
111/7 - 703
111/8 - 712

112/1 - 119

121/1 - 715
121/6 - 713
121/9 - 721
121/15 - 717
121/17 - 710 (?)

201/1 - 390
201/2 - 388
201/3 - 387
201/4 - 389

211/2 - 392
211/6 - 364
211/7 - 384 (?)
211/9 - 385

212/1 - 369
212/2 - 377
212/3 - 367
212/4 - 360
212/5 - 368
212/6 - 353

221/4 - 356
221/5 - 354
221/6 - 375

222/3 - 346
222/4 - 336
222/5 - 381
222/6 - 336
222/7 - 383
222/10 - 351
222/11 - 350
121/11 - 116
121/14 - 718
121/16 - 117

221/3 - 355
111/3 - 702
111/6 - 120

121/3 - 99

211/1 - 396
211/3 - 380
211/4 - 378
211/5 - 386

212/4 - 360

221/1 - 393
221/2 - 357
221/7 - 359
221/8 - 382

222/1 - 348 (asi celé ráno)
121/2 - 719
121/4 - 704
121/5 - 716
121/7 - 118
121/8 - 103
121/10 - 98
121/12 - 720
121/13 - 115
121/18 - 109
78 je už tradične vonku. ?
Pardon za tú druhýkrát napísanú 717.
Mimochodom, 121/2 je teraz 99 a 348 nahradzuje 707 na 121/3, ktorá vypadla okolo 15:35.
112/1 - 119

121/17 - 717

201/1 - 388
201/2 - 387
201/3 - 390
201/4 - 389

211/2 - 386
211/3 - 378
211/6 - 379 (?)
211/7 - 380
211/8 - 396
211/9 - 384

212/1 - 365
212/2 - 353
212/3 - 377
212/4 - 352
212/5 - 368
212/6 - 367

222/2 - 334
222/4 - 336
222/5 - 351
222/6 - 382
222/10 - 345
222/11 - 383
121/17 - 717
121/18 - 116
Dnes je to opäť zaujímavé. 709 pokazená na Solivarskej, spadnuté trolejové vedenie na Vranovskej...
111/1 - 121
111/2 - 123
111/3 - 91
111/4 - 122
111/5 - 703
111/7 - 362
111/8 - 702
111/9 - 712

121/7 - 114

221/1 - 393
221/5 - 355
221/6 - 356
Áno zapisoval som si to poobede, ale vtedy to už bolo tak ako som ja písal.

111/6 - 706

211/4 - 394

212/6 - 367

221/4 - 357
221/8 - 347

222/1 - 381
222/3 - 335
222/8 - 342
121/1 - 715
121/9 - 716
121/16 - 117

211/1 - 395
211/5 - 385

221/2 - 375
221/3 - 354
221/7 - 376
121/2 - 709
121/3 - 707
121/4 - 115
121/5 - 704
121/6 - 710
121/8 - 719
121/10 - 720
121/11 - 344
121/12 - 721
121/13 - 713
121/14 - 708
121/15 - 718
Reply on: Marek74 #5583:
Tak to by malo byt v poriadku. Predpokladam, ze Majko spisoval vypravu niekedy poobede a tam dochadzalo k miernejsiemu zhlulovaniu. Aj ked, povazujem za odvahu, v case silnejsich spiciek, zapisovat vypravu nosnych liniek, bez overenia si, ci skutocne dane vozidlo vykonava vydedukovany spoj.
Kazdopadne, snad zajtra vecer bude cas a rozpocitam si jednotlive vozidla - ich presnost a prip. ich moznu operativnu organizaciu podla obidvoch verzii pridelenia turnusov.
Reply on: Matej78 #5581:
To, čo som písal, bolo medzi 6.10 - 6.45 hod.
121/7 tam bola tiež výmena, po ukončení turnusu 121/2 išla 103ka na 121/7. 116tka do vozovne s poruchou.
Reply on: Marek74 #5580:
A kedy ste si spisovali vypravu? Lebo hlavne rano, od cca 7. hod., bola dost extremna deformacia dopravnej prevadzky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.